Pffff, het is toch veel te warm voor al die werkzaamheden....quote:Op maandag 5 mei 2008 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Ik heb vanochtend ook m'n keuken schoongemaaktquote:Op maandag 5 mei 2008 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Oh, nu ben je weer beterquote:Op maandag 5 mei 2008 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook m'n keuken schoongemaakt.
Mooi, hoe laat gaan we bieren op jouw dakterras?quote:
Met alle ramen open enzo gaat het best goed hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:27 schreef OA het volgende:
Pffff, het is toch veel te warm voor al die werkzaamheden....
Zodra de lakens die daar hangen te drogen droog zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, hoe laat gaan we bieren op jouw dakterras?
Dat gaat keihard met dit weer!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
Zodra de lakens die daar hangen te drogen droog zijn?
Klopt. Hier op het werk staan ze al vanaf 8 uur wagenwijd open!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met alle ramen open enzo gaat het best goed hoor.
Klopt, ze zullen vast zo droog zijnquote:
Winterstop / zomerstop o.i.d.?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef CherryLips het volgende:
hé voetbalfans, hoe noem je close season in het NL?.
Zomerstop of het einde van het seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef CherryLips het volgende:
hé voetbalfans, hoe noem je close season in het NL?.
WAz.quote:
Je verliest ook nog lettersquote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Lakens schoon, keuken schoon, nu moet ik eigenlijk alleen nog even het oud papier van m'n bureau verwijderen, maar daar heb i denk ik gee zin meer in.
Ik ben nog steeds niet helemaal aan het toetsenbord van mijn labtop gewendquote:
labtop?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet helemaal aan het toetsenbord van mijn labtop gewend.
das wat voor mijquote:Op maandag 5 mei 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
labtop?
Dat apparaat staat in een laboratorium?
Flauwe grappen maak je maar ergens andersquote:Op maandag 5 mei 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
labtop?
Dat apparaat staat in een laboratorium?
Precies, daar doen we hier niet aan.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Flauwe grappen maak je maar ergens anders.
Gisteravond zou ik nog 'even' de wc en de vloeren dweilen, ik was blij dat 't af was, goed gezweetquote:Op maandag 5 mei 200814:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig [afbeelding]. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Wij maken alleen maar grappen op niveau.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, daar doen we hier niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |