Gisteravond zou ik nog 'even' de wc en de vloeren dweilen, ik was blij dat 't af was, goed gezweetquote:Op maandag 5 mei 200814:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig [afbeelding]. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Wij maken alleen maar grappen op niveau.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, daar doen we hier niet aan.
* AirwiN is nog steeds trots op de achttien vuilniszakken met bende die afgelopen week zijn afgevoerd.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Lakens schoon, keuken schoon, nu moet ik eigenlijk alleen nog even het oud papier van m'n bureau verwijderen, maar daar heb i denk ik gee zin meer in.
Ik heb dat allemaal niet... heb je nog energie over toevallig?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Stelletje sukkels... Da's geen oplossing, da's een work-around...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Hadden de PS3'ers hier hier ook geen problemen mee?
Oplossing voor problemen PS3-versie GTA IV gevonden
Ik nog een hele vracht aan oud papier in m'n gang liggenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN is nog steeds trots op de achttien vuilniszakken met bende die afgelopen week zijn afgevoerd.
Opruimen FTW!
Neem een doos bitterballen en een doos vlammetjes mee voor het bieren op het dakterras straks...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ik nog een hele vracht aan oud papier in m'n gang liggen.
Maar komend weekend ga ik verder met opruimen, nu moet ik nog boodschappen doen, want ik heb geen ontbijt voor morgen en geen bier meer in huis.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Flauwe grappen maak je maar ergens anders.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Flauwe grappen maak je maar ergens anders.
Ik word duidelijk gemist hierquote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem jij dan een frietpan mee, want die heb ik nietquote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een doos bitterballen en een doos vlammetjes mee voor het bieren op het dakterras straks...
En nou opdonderen....quote:
Nee, daar ga ik niet mee in de tram zitten...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:21 schreef Plato1980 het volgende:
Neem jij dan een frietpan mee, want die heb ik niet?
Leek mij wel een mooi gezichtquote:Op maandag 5 mei 2008 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet mee in de tram zitten...
Heb je ook geen oven of magnetron met ovenfunctie?quote:
...of een snackbar in de buurt...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook geen oven of magnetron met ovenfunctie?
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook geen oven of magnetron met ovenfunctie?
Koemans!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
...of een snackbar in de buurt...
Stokbrood uit de oven hoor ik net!quote:
Die is inderdaad in de buurt, maar ik vind het toch te ver lopen. Maar wellicht vind ik wel wat bij de AHquote:
Vind je dat lekker bij bierquote:
* AirwiN bestelt filet americain met peper, tapanade met tomaat en zelfgemaakte kruidenboter...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:29 schreef Plato1980 het volgende:
Die is inderdaad in de buurt, maar ik vind het toch te ver lopen. Maar wellicht vind ik wel wat bij de AH.
bitterballenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een doos bitterballen en een doos vlammetjes mee voor het bieren op het dakterras straks...
Dat laatste gaat te verquote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN bestelt filet americain met peper, tapanade met tomaat en zelfgemaakte kruidenboter...
Ja hoor... Dat lukt wel!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef Plato1980 het volgende:
Vind je dat lekker bij bier?
Daar past rode wijn beter bij, maar daar is het geen weer voor.
Zie de reactie van CL en reken maar uit... Zelfgemaakte kruidenboter is een tovermiddel als het om vrouwen gaat!quote:
Maar jij bent geen vrouw en ik was ook niet van plan om je te verleidenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de reactie van CL en reken maar uit... Zelfgemaakte kruidenboter is een tovermiddel als het om vrouwen gaat!
Ik kan je in ieder geval een objectief oordeel geven of het te eten is. Zo ja, dan is de volgende stap dat je er een vrouw mee gaat verleiden...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
Maar jij bent geen vrouw en ik was ook niet van plan om je te verleiden.
Beetje jammer van de geur uit m'n giegel op een gegeven moment, ik zou het nooit eten op een datequote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de reactie van CL en reken maar uit... Zelfgemaakte kruidenboter is een tovermiddel als het om vrouwen gaat!
Ik ga het niet zelf maken. Bier met wat hapjes zit er in, een beter aanbod krijg je nietquote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval een objectief oordeel geven of het te eten is. Zo ja, dan is de volgende stap dat je er een vrouw mee gaat verleiden...
'Nou, dan neem ik ook maar een broodje met kruidenboter als jij er ook één neemt. Dan proeven we de knoflook niet meer als we straks aan het zoenen zijn... hehe'quote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer van de geur uit m'n giegel op een gegeven moment, ik zou het nooit eten op een date. Hetzelfde geldt voor knoflook.
Mits hapjes zonder kaas stem ik voor. Zeg maar waar en hoe laat ik mij kan melden... En of ik nog wat mee moet nemen natuurlijk...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga het niet zelf maken. Bier met wat hapjes zit er in, een beter aanbod krijg je niet.
Goed dat je het zegt, want ik had kaasblokjes in gedachtenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits hapjes zonder kaas stem ik voor. Zeg maar waar en hoe laat ik mij kan melden... En of ik nog wat mee moet nemen natuurlijk...
n00bquote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, want ik had kaasblokjes in gedachten.
Zit je nou echt jezelf uit te nodigenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits hapjes zonder kaas stem ik voor. Zeg maar waar en hoe laat ik mij kan melden... En of ik nog wat mee moet nemen natuurlijk...
Ben jij niet diegene die een bakje met mijn zeldzame kruidenboter uit d'r handen liet stuiteren?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:45 schreef TwistedDarling het volgende:
n00b
dat schaaltjequote:Op maandag 5 mei 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die een bakje met mijn zeldzame kruidenboter uit d'r handen liet stuiteren?
Tuurlijk, Hime is er niet... Dan moet ik zelf gaan koken anders...quote:
Ik dacht al dat Hime er niet wasquote:Op maandag 5 mei 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hime is er niet... Dan moet ik zelf gaan koken anders...
Zo ben ik...quote:
Ja papa.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
Ga eens aan het werk stelletje fluimen!
Dat was een gruwelijk ongeluk met vele doden, heul triest.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die een bakje met mijn zeldzame kruidenboter uit d'r handen liet stuiteren?
Je was al 20 toen je voor het eerst pizza at?!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Fortuyn-aanhangers naar Mediapark voor herdenking
omfg, is het alweer zes jaar geleden dat ik voor het eerst pizza heb gegeten?
Ik heb een verplichte vrije dagquote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
Ga eens aan het werk stelletje fluimen!
Toen pasquote:Op maandag 5 mei 2008 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Fortuyn-aanhangers naar Mediapark voor herdenking
omfg, is het alweer zes jaar geleden dat ik voor het eerst pizza heb gegeten?
De ene n00b maakt kaasblokjes, de andere laat kruidenboter stuiteren. Het hoort allemaal bij het leven en desondanks hou ik van jullie!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat was een gruwelijk ongeluk met vele doden, heul triest.
Besides, ik had het niet over kruidenboter maar over de kaas mên.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |