abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2008 @ 17:21:28 #51
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_58494044
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Me maag draait hiervan echt letterlijk om verschrikkelijk, kan de pijn van de familieleden die het vanmiddag te horen hebben gekregen voelen
Inderdaad verschrikkelijk.

Familieleden zijn nog niet ingelicht. Het voertuig is met slachtoffers en al afgesleept naar een terrein waar het RIT de slachtoffers zal identificeren. Ook al is al via het kenteken bekend wie het zou kunnen zijn, er moet 100% zekerheid zijn wie er in die auto zat.

De verwachting is dat morgen de slachtoffers bekend zijn.
Wat zijn we aan het doen ???
  maandag 5 mei 2008 @ 17:42:24 #52
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_58494396
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Koop er dan meteen twee; een om te kijken hoe zo'n ding werkt, en hoe effectief zo'n ding is. Ik heb een keer tijdens een oefening met 'n grote CO2-blusser 'n benzinebrandje uit mogen proberen te maken, en je verspilt akelig veel blusmiddel met 'uitvinden hoe je precies moet mikken', om daarna te mogen ontdekken dat, he, verrek, blusmiddel is op, maar 't brandje is nog niet uit. Oeps, brand is weer net zo fel als voor ik ging blussen.
inderdaad, oefen eens met zo'n ding, want je pakt het de eerste keer hoogstwaarschjjnlijk helemaal verkeerd aan. Zeker bij vloeistofbranden als benzine.

en nu dus weer een flinke klapper in brabant
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_58494409
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:21 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Familieleden zijn nog niet ingelicht. Het voertuig is met slachtoffers en al afgesleept naar een terrein waar het RIT de slachtoffers zal identificeren. Ook al is al via het kenteken bekend wie het zou kunnen zijn, er moet 100% zekerheid zijn wie er in die auto zat.

Neem aan dat ze adhv. het kenteken toch wel contact hebben opgenomen met familieleden? Die weten echt wel of hun familieleden met dat type auto en caravan vandaag onderweg waren....? Die 100% zekerheid volgt vanzelf wel...

Verder een erg naar bericht.
pi_58494447
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:21 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Ook vet naar voor familieleden die op thuiskomst zitten te wachten...
pi_58494465
Is niet waar wat je zegt.
Voor het zelfde geld, dat ze langs ome Nol gereden zijn, dochter stapt uit, en nichtje gaat mee.

Wat dan?

Klinkt heel raar, maar alles kan. Die 100% is een goed iets.

Oja, en dochtertje en ome Nol zijn een voorbeeld.
pi_58494545
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:45 schreef pvc_boer het volgende:
Is niet waar wat je zegt.
Voor het zelfde geld, dat ze langs ome Nol gereden zijn, dochter stapt uit, en nichtje gaat mee.

Wat dan?

Klinkt heel raar, maar alles kan. Die 100% is een goed iets.

Oja, en dochtertje en ome Nol zijn een voorbeeld.
Natuurlijk kan dat, maar de situatie die jij schetst komt dan snel genoeg boven water als de familie contact met elkaar heeft.

Beter dat de familie nu weet dat de auto van hun familieleden erbij betrokken was (en dus hoogstwaarschijnlijk zaten ze er zelf in) dan dat ze het pas morgen te weten komen... zou ik best absurd vinden. Heb je al dat nieuws wel gevolgd en misschien al opgelucht omdat het niet jouw famileleden betreft en dan komt een dag later ineens een verrassing...

En misschien was de auto wel gehuurd, geleend, of een lease-auto, maar ook dan is binnen minuten te achterhalen wie erin hebben gezeten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Palomar op 05-05-2008 17:56:07 ]
pi_58494731
Helemaal waar wat je zegt.
Maar ik gaf een voorbeeld dat het dus ook gemakkelijk anders had kunnen zijn.

Blijft een triest geval.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:22:12 #58
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_58495141
Ik zat ook op de weg, heb daar nog een aantal km in de file gestaan omdaarna omgeleid te worden. Was echt een groot stuk afgezet.

Ben ik trouwens de enige die het wel licht ironisch vind dat een duitse vrachtwagenchauffeur betrokken is bij een dodelijk ongeluk in nederland op bevrijdingsdag?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_58495763
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:58 schreef pvc_boer het volgende:
Helemaal waar wat je zegt.
Maar ik gaf een voorbeeld dat het dus ook gemakkelijk anders had kunnen zijn.

Blijft een triest geval.
Ik bedoel familie ook heel ruim, dat kunnen inderdaad ooms en tantes etc zijn...
  maandag 5 mei 2008 @ 19:39:21 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58496737
Op het nieuws zeiden ze net dat niet bekend is of ze nog leefden toen de auto in brand vloog.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 5 mei 2008 @ 19:48:25 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58496926
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Op het nieuws zeiden ze net dat niet bekend is of ze nog leefden toen de auto in brand vloog.
Op een van de nieuwssites las ik een ooggetuigeverslag, waarin men zei dat men probeerde de mensen te bevrijden (wat helaas niet gelukt is). In ieder geval zouden volgens dat verslag sowieso de kinderen nog bij bewustzijn zijn geweest.

Vrijwel meteen na de vergeefse pogingen vlogen de voertuigen in brand.

Dus ik ben bang dat ze dus nog leefden, sterker nog: bij bewustzijn waren.

Vreselijke manier om aan je einde te komen. Vreselijk ook voor hen die hen hebben horen schreeuwen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_58497889
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Op een van de nieuwssites las ik een ooggetuigeverslag, waarin men zei dat men probeerde de mensen te bevrijden (wat helaas niet gelukt is). In ieder geval zouden volgens dat verslag sowieso de kinderen nog bij bewustzijn zijn geweest.

Vrijwel meteen na de vergeefse pogingen vlogen de voertuigen in brand.

Dus ik ben bang dat ze dus nog leefden, sterker nog: bij bewustzijn waren.

Vreselijke manier om aan je einde te komen. Vreselijk ook voor hen die hen hebben horen schreeuwen.
Inderdaad, zoiets blijft je de rest van je leven bij!

Ook vreselijk dat men nog niet weet wie ze waren, zou er geen familie zijn die zich zorgen maakt dat hun het zijn; opa's, oma's, tantes of ooms?
pi_58498073
Gatverdamme gewoon. Ik hoop zoiets nooit niet mee te hoeven maken.
  maandag 5 mei 2008 @ 22:29:20 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58501159
Heel triest
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_58502467
't zal vast niet bon ton zijn om 't hier te zeggen;
maar ik durf er toch 100 Euro om te verwedden dat de automobilist met de caravan 'm er op 't laatste moment voorgeflikkerd heeft.
Leer mij automobilisten met een caravan kennen
Leer mij vrachtwagenchauffeurs kennen.
pi_58502845
quote:
.
I´m back.
pi_58502969
Ik pleit toch voor meer veiligheid in het verkeer en meer restricties door de overheid. Ikzelf rijd ook weleens met 200 km (net eronder, want het blijft voor mij een psychologische barrière 200 km, hoewel ik harder kan) naar huis. Ergens moeten dat soort dingen niet mogelijk zijn toch...
I´m back.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:53:47 #68
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58503068
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
Ik pleit toch voor meer veiligheid in het verkeer en meer restricties door de overheid. Ikzelf rijd ook weleens met 200 km (net eronder, want het blijft voor mij een psychologische barrière 200 km, hoewel ik harder kan) naar huis. Ergens moeten dat soort dingen niet mogelijk zijn toch...
Mischien moeten ze dan toch maar dat systeem invoeren dat de auto niet harder kan rijden als de maxium snelheid die daar geld. (scheelt ook een hoop snelheids boetes) Probleem is alleen hoe gaat je dat doen als je een langzaam voertuig bv tractor gaat inhalen.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:55:26 #69
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_58503106
Dat soort maatregelen helpt niet tegen dit soort dramatische ongelukken. Als iemand vol op de rem gaat staan (om wat voor reden dan ook) en de rest rijdt braaf 100 of 120, dan is de ravage (materieel en menselijk) nog steeds niet te overzien...
pi_58503186
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:53 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Mischien moeten ze dan toch maar dat systeem invoeren dat de auto niet harder kan rijden als de maxium snelheid die daar geld. (scheelt ook een hoop snelheids boetes) Probleem is alleen hoe gaat je dat doen als je een langzaam voertuig bv tractor gaat inhalen.
Ja, snelheidsbegrenzer idd, en als iedereen die heeft dan zal er een heel andere cultuur ontstaan.
Dit indachtig dat de meeste ongelukken in Nederland ontstaan op 80 km wegen natuurlijk en dat dus excessieve snelheid niet de oorzaak is.
Ik moest er alleen aan denken, omdat wij vorig weekend in Zuid-Frankrijk zaten en ik ook in een behoorlijk vaartje in 1 ruk die afstanden van 1000 km heen en terug heb afglegd.
Er zijn veel ogen en haken, maar wat hier is gebeurd is erg tragisch...
I´m back.
pi_58503254
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat soort maatregelen helpt niet tegen dit soort dramatische ongelukken. Als iemand vol op de rem gaat staan (om wat voor reden dan ook) en de rest rijdt braaf 100 of 120, dan is de ravage (materieel en menselijk) nog steeds niet te overzien...
Je hebt wel gelijk, toch denk ik dat op de autosnelweg veel ongelukken gebeuren door snelheidsverschillen.
I´m back.
pi_58503334
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
Je hebt wel gelijk, toch denk ik dat op de autosnelweg veel ongelukken gebeuren door snelheidsverschillen.
Ik denk dat (op de autosnelweg) de meeste ongevallen plaatsvinden door onoplettendheid.
Naar mijn mening zijn snelheidsverschillen daarbij van ondergeschikt belang.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:14:15 #73
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_58503389
Dat ene roze laarsje op die foto
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:20:10 #74
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_58503487
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ow, zeker. Dat zal vaak de aanleiding zijn voor het remmen (langzamer rijdende vrachtwagen enz.) en daardoor files of - erger - ongelukken veroorzaken.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:21:29 #75
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_58503502
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat ene roze laarsje op die foto
Dat viel me idd ook 't eerste op .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: