Tja, dat is natuurlijk duidelijk. Alleen heb ik 't idee dat veel fans zich blind staren op die grote namen, en daarom noemde ik die landen even op om het in perspectief te zien. Het EK in '88 werd niet alleen door Van Basten en Gullit gewonnen; de verdediging onder leiding van Rijkaard was misschien nog wel belangrijker voor het succes. Koeman, Van Aerle, Rijkaard, Wouters: wat een namen vergeleken met Melchiot, Heitinga, Mathijsen en De Zeeuw...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat veranderd er niets aan dat wij wel over een aantal geweldige aanvallers beschikken.
Zit natuurlijk ook een deel romantiek achteraf in. Over 20 jaar kijken we vol bewondering terug naar spelers als VDV, Sneijder, Seedorf, Robben, Van Persie etc etc.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk duidelijk. Alleen heb ik 't idee dat veel fans zich blind staren op die grote namen, en daarom noemde ik die landen even op om het in perspectief te zien. Het EK in '88 werd niet alleen door Van Basten en Gullit gewonnen; de verdediging onder leiding van Rijkaard was misschien nog wel belangrijker voor het succes. Koeman, Van Aerle, Rijkaard, Wouters: wat een namen vergeleken met Melchiot, Heitinga, Mathijsen en De Zeeuw...
Heb je ook gelijk in. Ik zou ook een moord doen voor de verdediging van '98quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk duidelijk. Alleen heb ik 't idee dat veel fans zich blind staren op die grote namen, en daarom noemde ik die landen even op om het in perspectief te zien. Het EK in '88 werd niet alleen door Van Basten en Gullit gewonnen; de verdediging onder leiding van Rijkaard was misschien nog wel belangrijker voor het succes. Koeman, Van Aerle, Rijkaard, Wouters: wat een namen vergeleken met Melchiot, Heitinga, Mathijsen en De Zeeuw...
Ik denk dat de aanval gelijkwaardig is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nederland heeft in z'n geheel alleen een betere aanval en het middenveld zal gelijkwaardig zijn.
De verdediging van Nederland is alleen dramatisch.
Daar kijken we nu ook al met bewondering naar. Maar over 20 jaar zullen wij het niet hebben over Mathijsen, Bouma of Melchiot.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een deel romantiek achteraf in. Over 20 jaar kijken we vol bewondering terug naar spelers als VDV, Sneijder, Seedorf, Robben, Van Persie etc etc.
Daar zitten welgeteld 0 verdedigers bij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een deel romantiek achteraf in. Over 20 jaar kijken we vol bewondering terug naar spelers als VDV, Sneijder, Seedorf, Robben, Van Persie etc etc.
Klopt, Heitinga zou het kunnen worden. In de huidige generatie zitten geen grote namen in de verdediging al zijn een Ooijer en De Cler natuurlijk geen slechte voetballers.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar zitten welgeteld 0 verdedigers bij.
Onzin. Wij kijken nu toch ook vol bewondering terug naar Kluivert en Bergkamp.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Barca het volgende:
Titels zijn bepalend!
Maar niet zoals naar Rijkaard e.d. EN, dit is nog geen 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Onzin. Wij kijken nu toch ook vol bewondering terug naar Kluivert en Bergkamp.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar niet zoals naar Rijkaard e.d. EN, dit is nog geen 20 jaar geleden.
Voor types zoals jou wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Barca het volgende:
Titels zijn bepalend!
Toch??? Je bedoelt ondanks dat ze niks gewonnen hebben? Kluivert heeft de CL gewonnen hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Onzin. Wij kijken nu toch ook vol bewondering terug naar Kluivert en Bergkamp.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar niet zoals naar Rijkaard e.d. EN, dit is nog geen 20 jaar geleden.
Dat dus. Ik kijk met meer bewondering terug naar Bergkamp dan naar Rijkaard.quote:
Barca doelde op prijzen met het nationale elftal.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:57 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Toch??? Je bedoelt ondanks dat ze niks gewonnen hebben? Kluivert heeft de CL gewonnen hoor!
Bergkamp heeft 3x eng en 1 x ned gewonnen.
Of hoe bedoel je?
En behalve dat is het een creatieve speler, een speler die iets kan verzinnen, imaginative zoals de Engelsen dat noemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef fathank het volgende:
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Van der Vaart kiezen. Hij is een echte stylist. Een type Dennis Bergkamp.
Grappenmaker. Robben is gewoon geblesseerd geweest en is idd niet meer die wereldtopper, maar nog steeds goed genoeg en over je opmerking over van der vaart ga ik het nieteens hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Klopkoek het volgende:
Robben speelt al een jaar of 2/3 erg matig en Van Der Vaart wordt met het jaar steeds dikker en trager. Echt een schim van wat hij bij Ajax was.
Die was geniaalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:38 schreef venomsnake het volgende:
Die dieptepass van VD Vaart op Ruud was werkelijk fantastisch!!
Veel beter krijg je ze niet. Alles aan die bal was perfect, de bal lag bijna dood op het moment dat Ruud hem aan nam. Super pass.
Mijn voorkeur gaat nu wel naar Kuyt op rechts, wat een speler!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Barca het volgende:
Tegen Frankrijk beiden en Van Persie i.p.v. Kuyt. Dirk speelde heel goed maar een snelle, technische aanvaller lijkt me tegen la defense van les bleus beter dan een werker.
Niet creatief genoeg? Je hebt blijkbaar een aantal briljante passes niet gezien? Van der Vaart kan met 1 pass iemand vrij voor de keeper zetten. En laks wil ik hem ook niet meer noemen, in Duitsland is hij op dat gebied veel sterker geworden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef daftme het volgende:
vd vaart is nog wel is laks en niet creatief genoeg (in oranje. bij hsv is hij de man, alleen omdat het hele elftal rondom hem is gemaakt)
Even ziek als je avatar dat over loopt van het homoïsme?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Dat middenveld van ons is echt ziekelijk
Niet logisch om Kuyt dan als diepste man neer te zetten imo, hij moet de meters maken op rechts, v Persie dus in de punt dan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:17 schreef Barca het volgende:
Spelers hebben het nu over een 4 - 1 - 1 - 3 - 1. Gooi het maar in mijn trom-pet.
Een opstelling met daarin Kuyt, Van der Vaart, Sneijder, Van Persie én Robben ... dat kan denk ik alleen als Van Persie of Kuyt als diepste speelt. Dan is Van Nistelrooy het slachtoffer.
Dus ...
Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Bouma/Mathijsen, Van Bronckhorst;
De Jong/Engelaar;
Sneijder;
Van Persie, Van der Vaart, Robben;
Kuyt
Van Persie had het hier tenminste over in het EK journaal.
Ook jij wordt opgewonden van The Hoffquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Even ziek als je avatar dat over loopt van het homoïsme?²
heheh schitterende opstellingquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:17 schreef Barca het volgende:
Spelers hebben het nu over een 4 - 1 - 1 - 3 - 1. Gooi het maar in mijn trom-pet.
Een opstelling met daarin Kuyt, Van der Vaart, Sneijder, Van Persie én Robben ... dat kan denk ik alleen als Van Persie of Kuyt als diepste speelt. Dan is Van Nistelrooy het slachtoffer.
Dus ...
Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Bouma/Mathijsen, Van Bronckhorst;
De Jong/Engelaar;
Sneijder;
Van Persie, Van der Vaart, Robben;
Kuyt
Van Persie had het hier tenminste over in het EK journaal.
Kan ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet logisch om Kuyt dan als diepste man neer te zetten imo, hij moet de meters maken op rechts, v Persie dus in de punt dan.
Ik heb het niet bedacht. Zou dan liever 3 - 2 - 1 - 3 - 1 hebben.quote:
Om met Van Persie (aanvallender) te kunnen spelen? Het was bij Robin mogelijk een geval van: de wens is de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon beiden laten spelen. Dus dezelfde opstelling als tegen Italië. Ik zie geen reden om ineens van spelsysteem en opstelling te wisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |