Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Sneijder gaan. Van der Vaart is beter te vervangen door de andere aanvallend ingestelde spelers. Seedorf zie ik in het Nederlands elftal meer als een vervanger voor Sneijder trouwens. Of iemand die naast Sneijder kan spelen. De spelers als Van der Vaart, Van Persie, Robben, Babel en nog een aantal kunnen daar dan weer voor spelen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Als je zou moeten kiezen ... In de zin van "Wie heeft jouw voorkeur?" Ik zie ook niet in waarom ze niet samen kunnen spelen, maar ... Van der Vaart lijkt mij niet zo goed als Seedorf.
Voor de aanvallende rol op het middenveld zou ik eerder Van Persie kiezen. Maar dan wel met 2 aanvallers.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:28 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Sneijder gaan. Van der Vaart is beter te vervangen door de andere aanvallend ingestelde spelers. Seedorf zie ik in het Nederlands elftal meer als een vervanger voor Sneijder trouwens. Of iemand die naast Sneijder kan spelen. De spelers als Van der Vaart, Van Persie, Robben, Babel en nog een aantal kunnen daar dan weer voor spelen.
Van der Vaart en Seedorf is moeilijk een keuze tussen te maken. Seedorf heeft de ervaring en de rust, waar Van der Vaart weer andere voordelen heeft. Persoonlijk vind ik Seedorf een prachtige speler, maar Van der Vaart kan ik ook moeilijk missen. Toch geniet Seedorf mijn voorkeur.
Ik zou dus voor Sneijder kiezen als er echt gekozen moet worden.
Tegen frankrijk en Italie?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:49 schreef Barca het volgende:
Maar nóg liever: 2 verdedigers (Melchiot en Emanuelson), 2 controlerende middenvelders (Heitinga en Maduro), 3 aanvallende middenvelders (Sneijder, Van Persie en Seedorf), 3 aanvallers (Kuyt, Van Nistelrooy en Babel).
Meer kans op succes dan met de opstelling van onze clown!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tegen frankrijk en Italie?
Het lijkt mij niet dat je dan de poule fase door gaat komen.
Wie je kiest hangt wel af van medespelers en tactiek.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef sjimz het volgende:
Laten we het hier vooral over de keuze tussen vd Vaart en Sneijder hebben.
We hebben voor het hele elftal een ander topic![]()
Welke 11 stel jij op?
Bruins natuurlijk hequote:Op maandag 12 mei 2008 01:53 schreef porsche1 het volgende:
van der kaart.geen 1 want het zijn vieze ex-ajaciede!
En Benzema, Trezequet, Henry en Ribéry dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ruud in de spits, Robin, Rafael en Wesley daarachter. Beste aanval van Europa.
Henry verwacht je nog veel van na dit seizoen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En Benzema, Trezequet, Henry en Ribéry dan?.
In de interlands heeft ie toch aardig gespeeld. Beter dan ik hem bij Barca heb zien spelen dit seizoen in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Henry verwacht je nog veel van na dit seizoen?
Ik heb de interlands niet (veel) gezien van frankrijk, voornamelijk barca.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de interlands heeft ie toch aardig gespeeld. Beter dan ik hem bij Barca heb zien spelen dit seizoen in ieder geval.
Heeft een veel vrijer rol (zoals bij Arsenal) en voelt zich daar ook gewoon beter.
In een aanvallende variant, ja.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:50 schreef RayMania het volgende:
Van der Vaart speelde gister zeer goed. Twee assists, waarvan de bal op Babel geweldig was. Mooi schot ook in de tweede helft, jammer dat-ie gered werd.
Hopelijk spelen Van der Vaart en Sneijder allebei.
Nagisteravond zeg ik: Kuyt, Van der Vaart en Babel als aanvallers achter Huntelaar.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:58 schreef Donaldo het volgende:
Twijfelgeval maar ik zou denk ik voor Van der Vaart gaan, vind dat hij vaak gevaarlijke passes heeft die een wedstrijd voor oranje kunnen beslissen! Maar doe mij ze eigelijk maar samen van de zomer
Babel is alleen goed als invaller. NOOIT in de basis zetten.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Nagisteravond zeg ik: Kuyt, Van der Vaart en Babel als aanvallers achter Huntelaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |