quote:Op maandag 5 mei 2008 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
Beide
Anders idd sneijder,
Die lijkt mij iets graag willen winnen. Ook al heeft hij niet zijn beste wedstrijd de inzet is altijd 100%.
Van de vaart vind ik af en toe iets te makkelijk met kansen omgaan.
Moet 'ie wel heel blijven.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef Klummie het volgende:
Achter de spits moet natuurlijk Van Persie, hard op weg om de beste ter wereld te worden op die positie.
of 4-4-2 en dan in de spits samen met ruud van nistelrooij .quote:Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef Klummie het volgende:
Achter de spits moet natuurlijk Van Persie, hard op weg om de beste ter wereld te worden op die positie.
Idd. Inmiddels is aardig gebleken dat ze wel degelijk allebei opgesteld kunnen worden. Maar mn VdV moet wel fit zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Allebei en anders Sneijder, ik vind hem een betere verbindingspeler, en dat kunnen we absoluut wel gebruiken. Daarbij heeft hij ook lekker veel dreiging uit de tweede lijn met zijn snelle schoten.
Helemaal mee eens. VDV is ook nog eens uit vorm trouwens, niet dat dat heel veel zegt.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Allebei en anders Sneijder, ik vind hem een betere verbindingspeler, en dat kunnen we absoluut wel gebruiken. Daarbij heeft hij ook lekker veel dreiging uit de tweede lijn met zijn snelle schoten.
Dan liever van links naar rechts vd Vaart, Seedorf, van Persie.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Beiden. In het 4-2-3-1 systeem is voor beiden plek, dus dan moet je ze natuurlijk ook allebei opstellen. Samen met Van Persie moeten zij de drie aanvallende middenvelders zijn wat mij betreft.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan liever van links naar rechts vd Vaart, Seedorf, van Persie.
Dit dus, maar dan moeten die 2 verdedigende middenvelder wel het nodige compenseren.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Beiden. In het 4-2-3-1 systeem is voor beiden plek, dus dan moet je ze natuurlijk ook allebei opstellen. Samen met Van Persie moeten zij de drie aanvallende middenvelders zijn wat mij betreft.
En daarom moet Engelaar mee.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dit dus, maar dan moeten die 2 verdedigende middenvelder wel het nodige compenseren.
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:23 schreef Grulez het volgende:
Van der Vaart, maar dat is meer om het type voetballer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Allard88 het volgende:
Sneijder. Beter inzicht en beter schot. Geweldige speler. En ik ben voor PSV.
Die vorm komt vanzelf wel weer terug.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:58 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. VDV is ook nog eens uit vorm trouwens, niet dat dat heel veel zegt.
Als je zou moeten kiezen ... In de zin van "Wie heeft jouw voorkeur?" Ik zie ook niet in waarom ze niet samen kunnen spelen, maar ... Van der Vaart lijkt mij niet zo goed als Seedorf.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:45 schreef Karammel het volgende:
Ik snap niet waarom je een keuze moet maken. Bij Ajax was het inderdaad niet de beste keuze om ze samen op te stellen. Toch denk ik dat ze beide zo gegroeit zijn dat ze wel tegelijk op het veld kunnen staan. Van der Vaart bij HSV is nog steeds de man waar alles om lijkt te draaien. Hij heeft inderdaad nog wel eens de neiging om van ver te schieten zonder af te spelen. Toch denk ik dat hij voor veel dreiging zorgt en dat hij zeker een toevoeging is. Ondertussen weet hij ook wel dat het teambelang zwaarder weegt dan het persoonlijke belang.
Sneijder heeft een goed jaar gedraaid bij Real Madrid. Dat is echt een team waar het draait om een combinatie van kwaliteit en teamspel. Hij was ineens een jonkie naast al de grote namen die al bij Real speelde. Nu zal hij wel door hebben dat resultaat het belangrijkste is.
Sneijder moet altijd in de basis staan in het Nederlands elftal. Hij kan goed de controlerende spelverdeler zijn van het team. Van der Vaart heeft meer concurentie als aanvallender ingestelde speler. Toch denk ik dat hij het in zich heeft een basisplaats voor elkaar te krijgen. Een keuze tussen Van der Vaart en Sneijder hoeft wat mij betreft niet gemaakt te worden.
Ik heb juist net een tegenovergestelde meningquote:Op zondag 11 mei 2008 12:57 schreef marp0 het volgende:
Sneijder, want als ik hem zie spele hij is meer een teamspeler, en werkt harder.
Al zie ik VDV spelen schiet hij vaak zelf van afstanden en speelt minder af op zijn teamgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |