quote:Op maandag 5 mei 2008 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
Beide
Anders idd sneijder,
Die lijkt mij iets graag willen winnen. Ook al heeft hij niet zijn beste wedstrijd de inzet is altijd 100%.
Van de vaart vind ik af en toe iets te makkelijk met kansen omgaan.
Moet 'ie wel heel blijven.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef Klummie het volgende:
Achter de spits moet natuurlijk Van Persie, hard op weg om de beste ter wereld te worden op die positie.
of 4-4-2 en dan in de spits samen met ruud van nistelrooij .quote:Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef Klummie het volgende:
Achter de spits moet natuurlijk Van Persie, hard op weg om de beste ter wereld te worden op die positie.
Idd. Inmiddels is aardig gebleken dat ze wel degelijk allebei opgesteld kunnen worden. Maar mn VdV moet wel fit zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Allebei en anders Sneijder, ik vind hem een betere verbindingspeler, en dat kunnen we absoluut wel gebruiken. Daarbij heeft hij ook lekker veel dreiging uit de tweede lijn met zijn snelle schoten.
Helemaal mee eens. VDV is ook nog eens uit vorm trouwens, niet dat dat heel veel zegt.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Allebei en anders Sneijder, ik vind hem een betere verbindingspeler, en dat kunnen we absoluut wel gebruiken. Daarbij heeft hij ook lekker veel dreiging uit de tweede lijn met zijn snelle schoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |