en dat is het ookquote:Op maandag 5 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
Huub en Claire gaan naar het kantoor. Waar Jaap zit.
Huub heeft een plan. Huub moet zeer binnenkort examen doen.
Als ie het haalt wil ie het niet zeggen.
Brian en Amanda worden in de waan gelaten dat hij op een bepaalde dag moet afrijden.
In de hoop dat ze dan iets gaan doen.
Huub kan dan zijn rijbewijs laten zien en B en A uitlachen
Jaap vind het een topplan.
[ afbeelding ]
Ja stom, Huub had gewoon een datum moeten laten vallen wanneer hij moet afrijden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
Ook weer zo lekker handig dat ze alle plannen in de computer gooien, heeft Brian weer wat te kraken en te lezen.
Het föhnverhaal................. het föhnverhaal.............................quote:Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian, staat hij nu al stijf van de pammetjes? Hij slaat weer als een gek met zijn haar/hoofd en slist weer overdreven.
Hij vertelt José trots het föhnverhaal. José vindt het nogal gevaarlijk.
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat deze wanstaltige actie geen staartje heeft gekregen. Letterlijk van de ratten besnuffeld.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het föhnverhaal................. het föhnverhaal.............................
OH JAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
De debiel!!!
Wat mij betreft kun je dat gifje niet vaak genoeg plaatsen.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef mazaru het volgende:
OH JAAAAAAAAAAAAA
De debiel!!!
+1quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat deze wanstaltige actie geen staartje heeft gekregen. Letterlijk van de ratten besnuffeld.
+2quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat deze wanstaltige actie geen staartje heeft gekregen. Letterlijk van de ratten besnuffeld.
idd een zware debiel is het , ik wil dat filmpje wel eens doorsturen naar min van justitie.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
OH JAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
De debiel!!!
Ja, ongelooflijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
hij zei ook na Amanda, dus niet voor 8 mei.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
Huub: Morgen lachen, morgen lachen, morgen lachen
Claire: Wat is er morgen?
Huub: Oh nee, dat is overmorgen
Ik denk dat Huub morgen moet afrijden. Eerder zei hij al tegen Jaap: zeeeer binnenkort
[ afbeelding ]
Ik denk het niet. Huub weet dat Amanda 8 mei moet afrijden. Hij zei net dat hij na Amanda moet afrijden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
Huub: Morgen lachen, morgen lachen, morgen lachen
Claire: Wat is er morgen?
Huub: Oh nee, dat is overmorgen
Ik denk dat Huub morgen moet afrijden. Eerder zei hij al tegen Jaap: zeeeer binnenkort
Huh?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:59 schreef Dark het volgende:
Brian in z'n eentje bij de fontein - Copycat, copycat, wannabe Brian.............
Ah okay... en hoe weet Huubje dat nu weer?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub weet dat Amanda 8 mei moet afrijden. Hij zei net dat hij na Amanda moet afrijden.
"Afgeluisterd" natuurlijk...zo komt hij toch altijd aan z'n info.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay... en hoe weet Huubje dat nu weer?
Thijs vertelde de datum vandaag.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay... en hoe weet Huubje dat nu weer?
Onze nieuwe Jan Akkerman!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker vals rammen... Ik wed dat hij het zelf prachtig vindt klinken.
Als ie mijn huis maar niet weet te wonen ...quote:
Brian kennende, vindt hij dat hij het zelf beter doet. Vraag ik me sowieso af: als iemand toondoof is en dit goed vindt klinken, hoe klinkt dan goed gespeelde muziek in zijn oren. Vals?quote:
Ze maar gerust enorme tering herrie!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:19 schreef Marrije het volgende:
De stream met Brian is beter uit te houden dan die met Ricardo en Claire en dan deze keer niet om Ricardo en Claire, maar om die vreselijk allesoverheersende muziek.
Zulke plannen blijf ik leuk vinden.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef Disana het volgende:
Als er vanavond 15 man binnen komen die opgebeld zijn door Amanda, dan bewaart Jaap zijn plannen tot ze weer weg zijn.
Welke plannen?
En Huub heeft alleen maar zin om ruzie te maken.
Om Huub te naaien, waarom anders?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef grazygirl het volgende:
heb al wel wat cossen snel gelezen maar waarvoor is dit feestje vanavond?
Ik dacht ik breng het nog ietwat subtielquote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze maar gerust enorme tering herrie!![]()
Alles wat Huub aanraakt veranderd in stront.
Amanda had een briljant plan om Huub proberen te laten verleiden door een vrouw.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef grazygirl het volgende:
heb al wel wat cossen snel gelezen maar waarvoor is dit feestje vanavond?
In eerste instantie verveelde Brian, Amanda en Ricardo zich een beetje en daarom hadden ze wel zin in een feestje.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda had een briljant plan om Huub proberen te laten verleiden door een vrouw.
Ze wilden het eerst vrijdag. Maar de Febo melde zeer snel dat maandag beter was.
Binnen 5 minuten geregeld.
Eigenlijk is dit gewoon een verkapte vorm van weer janken om dat alcoholverbod.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:29 schreef Smash-it het volgende:
Huub: Dit is het zoveelste etentje waar ik de hoofdingredienten niet van mag hebben. Dan kan ik net zo goed niet gaan eten.
Hij gebruikt metaforen die Jaap aanspreken. Slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |