Ik zie Claire niet eens als speler. Misschien als gastspeler, het enige dat zij heeft ingebracht is trouwen met Huub maar daar had Huub iedere vrouw voor gebruikt. Ik blijf maar denken dat zij vantevoren wist dat het snel zou stoppen en dat ze er bewust voor een korte periode in zit en daarom is het wel makkelijk niks te doen. Ik denk dan ook niet dat zij zich op enige wijze genaaid voelt door het hokje, sterker nog, dankzij het hokje heeft ze een vette bonus in de pocket door dat schijnhuwelijk met Huub.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:13 schreef Desii het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens......... als speler doet ze weinig, meer in de trant als Ilona, Sylvia e.d. en toch bevalt me dat ergens wel![]()
Ik kan er heel goed mee leven als ze niet in de finale komt; maar ik snap haar tijdelijke dip wel....
(100 dagen dip & gedeeltelijke sms-finale terwijl altijd beloofd was dat het zo niet zou eindigen )
m.a.w. ze is voelt zich genaaid door het hokje ...... maar jah dat heb je als de hoofdregel is, dat er geen regels zijn![]()
De laatste tijd doen ze het helemaal niet zo slecht in de PP. Ze zullen waarschijnlijk denken dat ze wel over Huub heen kunnen komen.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat ik zo raar aan B & A vind is dat ze eerst zo tegen een sms finale waren en nu er zo voor.
Het zijn miljonairs he, zo hoeven ze hun armen niet te ver te strekkenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:16 schreef Smash-it het volgende:
Waarom staan er 1000 pakken drinken op die ontbijttafel?
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:16 schreef Smash-it het volgende:
Waarom staan er 1000 pakken drinken op die ontbijttafel?
Ze mogen vanavond wrs ook op het feestje komen.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:28 schreef Smash-it het volgende:
Wat is Ricardo aan het regelen voor die twee schoonmaakjongens? Hij zei dat het waarschijnlijk mag en Palma vindt dat ze het wel verdienen.
Ik zat er ook al naar te kijken...quote:Op maandag 5 mei 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Zo gaat Amanda dus autorijden.
[ afbeelding ]
Woensdag dacht ik...quote:Op maandag 5 mei 2008 10:36 schreef Varen het volgende:
Brian moet binnenkort weer naar de tandarts, weer 2 verstandskiezen trekken
Misschien kan Amanda een jurkje meenemen, wanneer ze tijdens het lessen weer even een boetiekje binnenwaggelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:42 schreef Smash-it het volgende:
En Claire sprak nogmaals uit dat ze hoopt dat er vandaag wat kleding voor haar binnenkomt. Jurkje voor het feestje vanavond ofzo.
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:56 schreef Smash-it het volgende:
H: Hallo, we hebben het niet over een mens. We hebben het over Natasia.
(Leuk, COS-sen in mn eentje, haha)
Waar zijn Brian en Amanda?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:03 schreef Marrije het volgende:
Het huishoudelijk personeel zit buiten, Ricardo, Huub en Claire ook. Natuurlijk moest Huub het weer over Lieke hebben.
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan Amanda een jurkje meenemen, wanneer ze tijdens het lessen weer even een boetiekje binnenwaggelt.
Amanda zag ik beneden boven bij de keuken / huiskamer rondjes draaien voor de spiegel, Brian was niet in beeld. Amanda inmiddels ook niet meer, raar want ze moet om 11 uur rijden. Oh ik hoor Herma net zeggen dat de autorijleraar binnen is.quote:
auto rijden ? of zich laten berijden achter het cs.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Zo gaat Amanda dus autorijden.
[ afbeelding ]
Thanx, vreemd dat er geen streams op die 2 staan. Misschien mag Brian wel mee.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda zag ik beneden rondjes draaien voor de spiegel, Brian was niet in beeld. Amanda inmiddels ook niet meer, raar want ze moet om 11 uur rijden. Oh ik hoor Herma net zeggen dat de autorijleraar binnen is.
ze gilde net doei maar ik heb dr niet gezien, nog steeds 4 streams op de tuin, inderdaad beetje vreemd.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, vreemd dat er geen streams op die 2 staan. Misschien mag Brian wel mee.
PC Hooft-waggelen met de andere moordwijven wellicht?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
auto rijden ? of zich laten berijden achter het cs.
Dat mag toch helemaal niet?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
OMG.Claire gaat nu al aan de rosé. Het is kwart over 11.
Een grapje....? Volgens mij mag er voor 16.00u niet gedronken worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
Het is vruchtensap.quote:
het is limonadequote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
ik zeg toch............... heb gelezen, vandaag loopt het helemaal uit de hand.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |