Amanda zag ik beneden boven bij de keuken / huiskamer rondjes draaien voor de spiegel, Brian was niet in beeld. Amanda inmiddels ook niet meer, raar want ze moet om 11 uur rijden. Oh ik hoor Herma net zeggen dat de autorijleraar binnen is.quote:
auto rijden ? of zich laten berijden achter het cs.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Zo gaat Amanda dus autorijden.
[ afbeelding ]
Thanx, vreemd dat er geen streams op die 2 staan. Misschien mag Brian wel mee.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda zag ik beneden rondjes draaien voor de spiegel, Brian was niet in beeld. Amanda inmiddels ook niet meer, raar want ze moet om 11 uur rijden. Oh ik hoor Herma net zeggen dat de autorijleraar binnen is.
ze gilde net doei maar ik heb dr niet gezien, nog steeds 4 streams op de tuin, inderdaad beetje vreemd.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, vreemd dat er geen streams op die 2 staan. Misschien mag Brian wel mee.
PC Hooft-waggelen met de andere moordwijven wellicht?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
auto rijden ? of zich laten berijden achter het cs.
Dat mag toch helemaal niet?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
OMG.Claire gaat nu al aan de rosé. Het is kwart over 11.
Een grapje....? Volgens mij mag er voor 16.00u niet gedronken worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
Het is vruchtensap.quote:
het is limonadequote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
ik zeg toch............... heb gelezen, vandaag loopt het helemaal uit de hand.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Smash-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |