en dat is het ookquote:Op maandag 5 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
Huub en Claire gaan naar het kantoor. Waar Jaap zit.
Huub heeft een plan. Huub moet zeer binnenkort examen doen.
Als ie het haalt wil ie het niet zeggen.
Brian en Amanda worden in de waan gelaten dat hij op een bepaalde dag moet afrijden.
In de hoop dat ze dan iets gaan doen.
Huub kan dan zijn rijbewijs laten zien en B en A uitlachen
Jaap vind het een topplan.
[ afbeelding ]
Ja stom, Huub had gewoon een datum moeten laten vallen wanneer hij moet afrijden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
Ook weer zo lekker handig dat ze alle plannen in de computer gooien, heeft Brian weer wat te kraken en te lezen.
Het föhnverhaal................. het föhnverhaal.............................quote:Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian, staat hij nu al stijf van de pammetjes? Hij slaat weer als een gek met zijn haar/hoofd en slist weer overdreven.
Hij vertelt José trots het föhnverhaal. José vindt het nogal gevaarlijk.
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat deze wanstaltige actie geen staartje heeft gekregen. Letterlijk van de ratten besnuffeld.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het föhnverhaal................. het föhnverhaal.............................
OH JAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
De debiel!!!
Wat mij betreft kun je dat gifje niet vaak genoeg plaatsen.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef mazaru het volgende:
OH JAAAAAAAAAAAAA
De debiel!!!
+1quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat deze wanstaltige actie geen staartje heeft gekregen. Letterlijk van de ratten besnuffeld.
+2quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat deze wanstaltige actie geen staartje heeft gekregen. Letterlijk van de ratten besnuffeld.
idd een zware debiel is het , ik wil dat filmpje wel eens doorsturen naar min van justitie.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
OH JAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
De debiel!!!
Ja, ongelooflijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
hij zei ook na Amanda, dus niet voor 8 mei.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
Huub: Morgen lachen, morgen lachen, morgen lachen
Claire: Wat is er morgen?
Huub: Oh nee, dat is overmorgen
Ik denk dat Huub morgen moet afrijden. Eerder zei hij al tegen Jaap: zeeeer binnenkort
[ afbeelding ]
Ik denk het niet. Huub weet dat Amanda 8 mei moet afrijden. Hij zei net dat hij na Amanda moet afrijden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
Huub: Morgen lachen, morgen lachen, morgen lachen
Claire: Wat is er morgen?
Huub: Oh nee, dat is overmorgen
Ik denk dat Huub morgen moet afrijden. Eerder zei hij al tegen Jaap: zeeeer binnenkort
Huh?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:59 schreef Dark het volgende:
Brian in z'n eentje bij de fontein - Copycat, copycat, wannabe Brian.............
Ah okay... en hoe weet Huubje dat nu weer?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub weet dat Amanda 8 mei moet afrijden. Hij zei net dat hij na Amanda moet afrijden.
"Afgeluisterd" natuurlijk...zo komt hij toch altijd aan z'n info.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay... en hoe weet Huubje dat nu weer?
Thijs vertelde de datum vandaag.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay... en hoe weet Huubje dat nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |