Na twee al, denk ik.quote:
Net als met je rijbewijs hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
De kans is altijd groter dat je 't niet wordt, dus ik zit wel veilig met een 'nee'.
Oeps een foutje van mijquote:
ik laat mijn kop kaal scheren als Nederland door de poule heen komtquote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit een keer. 'k geloof er niks van.
Als NL europees kampioen wordt laat ik mijn kop kaalscheren.
Oe, die is iets gewaagder, met twee maal een gelijkspel en een overwinning kan het zomaar zijn, dat Nederland doorgaatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik laat mijn kop kaal scheren als Nederland door de poule heen komt
Is dit inmiddels al gebeurd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit een keer. 'k geloof er niks van.
Als NL europees kampioen wordt laat ik mijn kop kaalscheren.
Al voor het EK heb ik mijn kop kaalgeschoren, moet je nagaan hoeveel vertrouwen ik er in had.quote:
Haha, ben blij dat ik niet zulke weddenschappen heb afgeslotenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Italie heeft nog niet van Spanje gewonnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef RealZeus het volgende:
Op dit moment zijn er imo drie opties:
- we gaan er in de halve finale uit tegen Italië
- we gaan in de finale onderuit tegen Portugal
- we worden Europees Kampioen.
Ik hoop op het laatste maar ik denk dat de eerst twee opties reeëler zijn.
Op zich kunnen we ook best tegen Spanje verliezen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef RealZeus het volgende:
Op dit moment zijn er imo drie opties:
- we gaan er in de halve finale uit tegen Italië
- we gaan in de finale onderuit tegen Portugal
- we worden Europees Kampioen.
Ik hoop op het laatste maar ik denk dat de eerst twee opties reeëler zijn.
FAIL!!!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
De kans dat we kampioen worden schat ik nog steeds vrij laag in. Procentje of 20.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef tong80 het volgende:
Grappig om te lezen dat 80 % Nederland geen schijn van kans gaf en nu natuurlijk voorop lopen in de polonaisse
Wie geef je procentueel dan meer kans ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kans dat we kampioen worden schat ik nog steeds vrij laag in. Procentje of 20.
Nou ja, niet geloven dat we kunnen winnen is dan ook wel wat anders dan niet hopen dat we winnen. Ik snap best dat je blij bent, ook al had je er van tevoren geen vertrouwen in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef tong80 het volgende:
Grappig om te lezen dat 80 % Nederland geen schijn van kans gaf en nu natuurlijk voorop lopen in de polonaisse
Ik zeg niet dat ik anderen méér kans geef, ik zeg dat ik het NL 11tal een kans van rond de 20% geef.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie geef je procentueel dan meer kans ?
Dat zijn ongeveer de kansen die ik ons tegen Rusland geef zaterdagquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Stienn het volgende:
Het is toch duidelijk.. gewoon 50% kans dat Nederland het wint!
50% kans van wel
50% kans van niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |