FAIL!!!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik laat mijn kop kaal scheren als Nederland door de poule heen komt
De kans dat we kampioen worden schat ik nog steeds vrij laag in. Procentje of 20.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef tong80 het volgende:
Grappig om te lezen dat 80 % Nederland geen schijn van kans gaf en nu natuurlijk voorop lopen in de polonaisse
Wie geef je procentueel dan meer kans ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kans dat we kampioen worden schat ik nog steeds vrij laag in. Procentje of 20.
Nou ja, niet geloven dat we kunnen winnen is dan ook wel wat anders dan niet hopen dat we winnen. Ik snap best dat je blij bent, ook al had je er van tevoren geen vertrouwen in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef tong80 het volgende:
Grappig om te lezen dat 80 % Nederland geen schijn van kans gaf en nu natuurlijk voorop lopen in de polonaisse
Ik zeg niet dat ik anderen méér kans geef, ik zeg dat ik het NL 11tal een kans van rond de 20% geef.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie geef je procentueel dan meer kans ?
Dat zijn ongeveer de kansen die ik ons tegen Rusland geef zaterdagquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Stienn het volgende:
Het is toch duidelijk.. gewoon 50% kans dat Nederland het wint!
50% kans van wel
50% kans van niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |