abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58489846
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat het TLC vooral ging om de toernooien die op het getal xxx8 eindigden
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 5 mei 2008 @ 13:19:03 #52
52871 Blight
Supersized.
pi_58489847
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat het TLC vooral ging om de toernooien die op het getal xxx8 eindigden
Oeps, ja. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 5 mei 2008 @ 13:20:17 #53
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58489883
Oneens. De selectie (die nog niet eens bekend is, maar toch) is volledig uit balans. Zowel qua leeftijd als qua spelintentie.
Ik denk dat we er zoals het Nederland betaamt met fris aanvallend voetbal afgaan tegen messcherp countervoetbal.
O en ik vergeet het belangrijkste: we hebben geen goede coach.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_58489958
Mathijssen in de verdediging oneens, Boulahrouz in de verdediging misschien, met een comeback van Jaap Stam
  maandag 5 mei 2008 @ 13:55:52 #55
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_58490578
Oneens.

De balans is inderdaad weg, we hebben een zeer sterke aanval. Het middenveld kan op internationaal niveau ook nog net mee, maar de verdediging

Daarnaast hebben we weinig spelers met de bikkelmentaliteit. Ik bedoel:

Italië heeft Gatusso, Pirlo en Materazzi en dat soort spelers. Komen wij aan met De Zeeuw en Mathijsen

Dus: Oneens, tenzij er wat gedaan wordt aan de verdediging en mentaliteit.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 5 mei 2008 @ 13:58:14 #56
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58490626
Ik denk dat we de groepsfase niet overleven.

Individueel zijn de spelers te zwak.

Er is geen echte leider in het team.

De balans in het elftal ontbreekt
Je moet een deel hebben dat keihard werkt om de bal te veroveren, de tegenstander te storen en om gaten te dichten, en een ander deel dat de opbouw verzorgt, de passes geeft en goals scoort.
Goals scoren kan Van Nistelrooy wel, maar waar zijn de echte bikkelaars, zoals Davids of jan Wouters.
Waar zijn de mensen die een briljante pass kunnen geven, zoals Ronald Koeman of Cocu?
  maandag 5 mei 2008 @ 14:04:14 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58490731
Nope.

't wordt niks.
Huilen dan.
pi_58493035
Nee, Italië speelt ons weg en de Fransen lucky'en zich langs Oranje. Met Joris Clitoris in de achterhoede kun je het schudden, zoveel is zeker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58493160
Als Nederland de poule doorkomt betekent dat, dat ze van iedereen kunnen winnen. Al zegt mijn gevoel dat ze het niet niet voor elkaar gaan krijgen, gezien onze verdediging en niet al te beste voorbereiding.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58493395
Maar zo een slechte verdedigers heeft Nederland toch ook weer niet?
Marco zet gewoon de verkeerde spelers neer!!

de Cler - Boulahrouz - Heitinga - Oojier

ipv

Bouma - Mathijssen - Heitinga - Melchiot
  maandag 5 mei 2008 @ 16:47:30 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_58493481
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef Robar het volgende:

ipv

en dat vind jij een top verdediging? Europese middenmoot op zijn best...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_58493528
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef Robar het volgende:

ipv

Ik noem dat lachwekkend.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58493614
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

en dat vind jij een top verdediging? Europese middenmoot op zijn best...
Ik zeg niet dat het een topverdediging is, maar ik vind dat beter dan wat MvB neerzet.
En zo ongelofelijk slecht is het nu ook weer niet.
pi_58493623
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik noem dat lachwekkend.
Wat is er dan lachwekkend?
pi_58493788
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Tim de Cler, Mario Melchiot en Joris Mathijssen zijn de grootste falers. Boulahrouz speelt al maanden niet, en dan blijven Heitinga en Ooijer over. Die doen qua niveau weinig voor elkaar onder: Europese subtop.

Zetten we daar tegenover: Zambrotta, Oddo, Barzagli, Cannavaro, Materazzi, Gallas, Mexés, Abidal etc.

De Franse en Italiaanse spitsen schijten vast in hun broek voor Mathijssen en Bouma.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:10:42 #66
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58493877
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:54 schreef Robar het volgende:

de Cler: middelmatige verdediger die speelt bij een middelmatige Nederlandse club.
Boulahrouz: goede verdediger die op een zijspoor is beland en bij Sevilla amper aan spelen toekomt.
Heitinga: overschatte speler
Oojier: behoorlijk goede verdediger die al heel wat jaartjes mee gaat. Altijd net iets te traag geweest en laat regelmatig een steekje vallen.
Bouma: voldoende als linksachter, maar heeft echt een stevig slot op de deur in het centrum nodig
Mathijssen: subtop
Melchiot: subtop

Het zijn stuk voor stuk prima voetballers bij hun club, maar het zijn geen echte toppers zoals Ronald Koeman, Frank de Boer, Jan Wouters, Danny Blind, Jaap Stam etc.

En op zich zou het Nederlands elftal nog best behoorlijk voor de dag kunnen komen met een aantal subtoppers in de verdediging, maar doen moet het elftal wel perfect op elkaar afgestemd en ingespeeld zijn. En dat is bij lange na niet zo.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:19:43 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58494014
Oneens.

Tong, ik mis een poll .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58494236
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:10 schreef SjonLok het volgende:

[..]

de Cler: middelmatige verdediger die speelt bij een middelmatige Nederlandse club.
Boulahrouz: goede verdediger die op een zijspoor is beland en bij Sevilla amper aan spelen toekomt.
Heitinga: overschatte speler
Oojier: behoorlijk goede verdediger die al heel wat jaartjes mee gaat. Altijd net iets te traag geweest en laat regelmatig een steekje vallen.
Bouma: voldoende als linksachter, maar heeft echt een stevig slot op de deur in het centrum nodig
Mathijssen: subtop
Melchiot: subtop

Het zijn stuk voor stuk prima voetballers bij hun club, maar het zijn geen echte toppers zoals Ronald Koeman, Frank de Boer, Jan Wouters, Danny Blind, Jaap Stam etc.

En op zich zou het Nederlands elftal nog best behoorlijk voor de dag kunnen komen met een aantal subtoppers in de verdediging, maar doen moet het elftal wel perfect op elkaar afgestemd en ingespeeld zijn. En dat is bij lange na niet zo.
Boulahrouz komt amper aan spelen toe ok, ik begrijp dat eerlijk gezegd niet, want hij heeft bij HSV bewezen een verschrikkelijk goede verdediger te zijn. Niet zo goed als Jaap Stam, maar hij komt toch wel het meeste in de buurt van de huidige generatie.
Heitinga overschat? Je bent niet goed, die speelt bij Ajax harstikke goed en met een speler als Boulahrouz om hem heen, worden de tegenwoordi nog sporadische slippertjes goed opgevangen. Daarbij ook nog scorend vermogen.
De Cler is een redelijke verdediger, niet het beste wat we hebben , maar daarentegen is hij aanvallend wel ongelofelijk sterk. Ook levert hij regelmatig bruikbare voorzetten. Beste alternatief voor de linksback positie.
Oojier is verdedigend een van de besten na Boulahrouz in mijn ogen, vandaar ook, dat ik hem als rechtsback zou willen zien. Eventueel zou hij kunnen wisselen met Boulahrouz, maar ik vind Ooijer opbouwend en aanvallend iets sterker.

Mathijssen en Melchiot !!!EENS!!!!

Kijk ik ben het met je eens, dat het nog steeds subtop is, maar ik ben van mening, dat de verdediging in ieder geval wel beter gemaakt kan worden door andere spelers te gebruiken. Ik vind, dat van Basten nu consequent de verkeerde spelers neerzet!
pi_58494295
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tim de Cler, Mario Melchiot en Joris Mathijssen zijn de grootste falers. Boulahrouz speelt al maanden niet, en dan blijven Heitinga en Ooijer over. Die doen qua niveau weinig voor elkaar onder: Europese subtop.

Zetten we daar tegenover: Zambrotta, Oddo, Barzagli, Cannavaro, Materazzi, Gallas, Mexés, Abidal etc.

De Franse en Italiaanse spitsen schijten vast in hun broek voor Mathijssen en Bouma.
Eens (behalve de Cler en Heitinga), maar ik wilde ook niet insinueren, dat het een topverdediging is.
Ik wilde alleen maar zeggen, dat het wel beter kan dan wat van Basten opstelt.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:38:30 #70
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58494317
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:33 schreef Robar het volgende:

[..]

Boulahrouz komt amper aan spelen toe ok, ik begrijp dat eerlijk gezegd niet, want hij heeft bij HSV bewezen een verschrikkelijk goede verdediger te zijn. Niet zo goed als Jaap Stam, maar hij komt toch wel het meeste in de buurt van de huidige generatie.
Heitinga overschat? Je bent niet goed, die speelt bij Ajax harstikke goed en met een speler als Boulahrouz om hem heen, worden de tegenwoordi nog sporadische slippertjes goed opgevangen. Daarbij ook nog scorend vermogen.
De Cler is een redelijke verdediger, niet het beste wat we hebben , maar daarentegen is hij aanvallend wel ongelofelijk sterk. Ook levert hij regelmatig bruikbare voorzetten. Beste alternatief voor de linksback positie.
Oojier is verdedigend een van de besten na Boulahrouz in mijn ogen, vandaar ook, dat ik hem als rechtsback zou willen zien. Eventueel zou hij kunnen wisselen met Boulahrouz, maar ik vind Ooijer opbouwend en aanvallend iets sterker.

Mathijssen en Melchiot !!!EENS!!!!

Kijk ik ben het met je eens, dat het nog steeds subtop is, maar ik ben van mening, dat de verdediging in ieder geval wel beter gemaakt kan worden door andere spelers te gebruiken. Ik vind, dat van Basten nu consequent de verkeerde spelers neerzet!
Heitinga speelde bij het ek 2004 toch rechtsback dan kunnen ooijer en boulahrouz centraal en de cler links. Dan heb je ook een een betere rechtsback ipv Melchiot.
pi_58495123
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:37 schreef Robar het volgende:

[..]

Eens (behalve de Cler en Heitinga), maar ik wilde ook niet insinueren, dat het een topverdediging is.
Ik wilde alleen maar zeggen, dat het wel beter kan dan wat van Basten opstelt.
Tuurlijk kan het beter. Boulahrouz oproepen, terwijl die vrijwel niet heeft gespeeld en Marcellis thuislaten, die een seizoen basisspeler was in de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie, is een farce.
pi_58495747
Oneensch
  Trouwste user 2022 maandag 5 mei 2008 @ 19:56:22 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_58497125
In 1973 speelden we 2 keer gelijk tegen de Belgen die een onterechte afkeuring kregen van hun goal in de laatste minuut van de laatste wedstrijd. Barry Hulshoff de voorstopper scoorde in de laatste minuut tegen Ijsland de 0-1.

Ik wil zegen dat voorspellen n et zo moeilijk is dan achteraf de wijsheid hebben. Geen hond gaf Nederland ook maar één kans op het WK-74.

Op het EK-88 starte van Basten als wisselspeler. Had Johnnie Bosman er toen éém ingeschoten tegen de Russen in de eerste wedstrijd. Was de legende van Basten nooit gecreëerd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 5 mei 2008 @ 19:58:23 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_58497171
Trouwens op het EK-88 zouden Spelbos en Silooij eigenlijk de verdedigers zijn. We moesten het door blessures van hun doen met van Tiggelenm en van Aerle.

Niemand kan me wijsmaken dat we voor het toernooi juichden dat die twee in de verdediging kwamen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 5 mei 2008 @ 20:00:37 #75
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_58497215
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit een keer. 'k geloof er niks van.
Als NL europees kampioen wordt laat ik mijn kop kaalscheren.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 5 mei 2008 @ 20:02:23 #76
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_58497248
Ik heb geen idee
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 5 mei 2008 @ 20:18:16 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_58497624
Het probleem van deze verdediging is dat het opbouwend ook nog zo slecht is, de enige die dat een beetje kan is Heitinga maar op top niveau heb ik hem dat nog niet zien doen
pi_58498405
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens op het EK-88 zouden Spelbos en Silooij eigenlijk de verdedigers zijn. We moesten het door blessures van hun doen met van Tiggelenm en van Aerle.

Niemand kan me wijsmaken dat we voor het toernooi juichden dat die twee in de verdediging kwamen

Kun je nagaan wat er gebeurd was als Jongbloed en Cruijff geblesseerd waren geraakt. Dan had je met Van Beveren en Van der Kuijlen de Duitsers kunnen verslaan in '74.
  Trouwste user 2022 maandag 5 mei 2008 @ 20:54:12 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_58498463
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat er gebeurd was als Jongbloed en Cruijff geblesseerd waren geraakt. Dan had je met Van Beveren en Van der Kuijlen de Duitsers kunnen verslaan in '74.
Ach Michels stuurde in de rust toen Rene van der kerkhof het veld in Een rechtsbenige spler die linksbuiten most gaan spelen. Terwijl je Ruud Geels die altijd scoorde op de bank hebt zityten.

pi_58498535
W.b. de verdediging: De Cler - Ooijer - Heitinga - Melchiot
Iets beters is er niet.

Oranje behoort m.i. niet tot de topfavorieten maar we zijn zeker niet kansloos. Ons middenveld en aanval is in potentie briljant. Als dat begint te draaien, zijn we moeilijk te stoppen denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58498633
Ik denk niet dat Nederland door de poule-fase komt. Zodra ze er door komen is alles mogelijk.
Zoals al eerder gezegd is.

pi_58498670
Op elk toernooi had Nederland geweldige aanvallend ingestelde spelers. De verdedigers maken het verschil.
  Trouwste user 2022 maandag 5 mei 2008 @ 21:03:28 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_58498740
'Sneijder aan de bal. Kan ie hem kwijt. De net ingevallen Seedorf wil hem hebben. Wie niet in deze EK finale. De Duitsers weten niet waar ze het hebben. De bal op de paal van van Nistelrooij zijn ze nog aan het verwerken. Duitsland moet nu echt helemaal terug. Absurd dat het nog 0-0 staat. Van der Vaart nu aan de bal. Met zijn 9 doelpunten op dit toernooi al een ster. Van der Vaart op Van Persie. Vanj Persie omspeelt een Duitse verdediger, nog een Duitser laat ioe zijn hielen zien. Komk Robin schieten nu, schieten jongen. Robin wat doe je nu ? Hij omspeelt nog een speler. Schiet nu wel....JAAAAAAAAAAAAAAAA in de kruising. Robin wat doe je ? Dit is historie. In jde 92ste minuut maakt ie met een weegaloos doelpunt de 1-0.
Wat een held, wat zijn we weer groot als klein/groot voetballand. Na 20 jaar een nieuwe mythe geboren.'

maandag 5 mei 2008 @ 21:47:19 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_58500044
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:03 schreef tong80 het volgende:
'Sneijder aan de bal. Kan ie hem kwijt. De net ingevallen Seedorf wil hem hebben. Wie niet in deze EK finale. De Duitsers weten niet waar ze het hebben. De bal op de paal van van Nistelrooij zijn ze nog aan het verwerken. Duitsland moet nu echt helemaal terug. Absurd dat het nog 0-0 staat. Van der Vaart nu aan de bal. Met zijn 9 doelpunten op dit toernooi al een ster. Van der Vaart op Van Persie. Vanj Persie omspeelt een Duitse verdediger, nog een Duitser laat ioe zijn hielen zien. Komk Robin schieten nu, schieten jongen. Robin wat doe je nu ? Hij omspeelt nog een speler. Schiet nu wel....JAAAAAAAAAAAAAAAA in de kruising. Robin wat doe je ? Dit is historie. In jde 92ste minuut maakt ie met een weegaloos doelpunt de 1-0.
Wat een held, wat zijn we weer groot als klein/groot voetballand. Na 20 jaar een nieuwe mythe geboren.'

Kan Nederland Duitsland pas in de finale tegen komen?
pi_58500095
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kan Nederland Duitsland pas in de finale tegen komen?
Ja.
  maandag 5 mei 2008 @ 21:52:22 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_58500204
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja.
Is wel een droomfinale
pi_58502597
Nederland europees kampioen? Echt niet!!
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:15:21 #88
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58503408
Poll: Nederland wordt europees kampioen
  • Eens
  • Oneens
  • Geen idee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Heb maar even een poll gemaakt omdat tong80 het nog niet gedaan heeft.
  • pi_58503956
    Och de ene keer dat we het werden was ook met Marco...Het zou me niets verbazen. Nederland is een goed voetballand dat op eindrondes altijd wat extra's weet te geven, neem nou Robben die excelleert altijd op eindrondes. In clubverband zie ik hem zo zelden, maar dat zal wel zijn omdat hij tussen de eindrondes altijd geblesseerd is De bal is rond, ik denk niet dat wij minder kans hebben dan de rest. Het gaat om enkele wedstrijden dan kan van alles gebeuren.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 01:37:13 #90
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_58504482
    Oneens. Na 3 matchen naar huis, zonder ook maar een moment kans te hebben gehad op iets.
    pi_58504515
    Eens
    pi_58505790
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 18:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het beter. Boulahrouz oproepen, terwijl die vrijwel niet heeft gespeeld en Marcellis thuislaten, die een seizoen basisspeler was in de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie, is een farce.
    Ik had nog niet eens aan Marcellis gedacht
    Das ook nog eens een betere optie dan Mathijssen op dit moment, alles beter dan Mathijssen eigenlijk
    Boulahrouz vind ik persoonlijk gewoon een goede verdediger, ok hij heeft weinig gespeeld, maar ik zie hem er graag bij.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 08:30:05 #93
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_58505807
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 08:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik had nog niet eens aan Marcellis gedacht
    Das ook nog eens een betere optie dan Mathijssen op dit moment, alles beter dan Mathijssen eigenlijk
    Boulahrouz vind ik persoonlijk gewoon een goede verdediger, ok hij heeft weinig gespeeld, maar ik zie hem er graag bij.
    Marco van Basten zal vast met een linksbenige speler in het centrum willen spelen, waardoor je uitkomt bij Joris Mathijsen of Wilfred Bouma. En dat is het probleem, beide zijn Oranje-onwaardig. Johnny Heitinga, André Ooijer, Dirk Marcellis en Khalid Boulahrouz zijn allen vele malen beter, wedstrijdritme of niet.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      dinsdag 6 mei 2008 @ 09:25:49 #94
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_58506441
    Normaliter zou ik zeggen:
    Maar als Griekenland kampioen kan worden, dan kunnen wij het ook.
    Of we nou een middelmatige verdediging hebben of niet. Het is en blijft altijd een kwestie van geluk op de eerste plaats en kwaliteit op de tweede plaats. (Kijk naar 2000 en 2004)

Eerst de voorronde maar eens door, dan is alles mogelijk.

[ Bericht 20% gewijzigd door Karrs op 06-05-2008 09:31:23 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      dinsdag 6 mei 2008 @ 09:50:18 #95
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58506810
    Als ze de poule doorkomen: JA
    Als ze de poule niet doorkomen: Nee
    pi_58506858
    No way in hell... drie jaar puzzelen van Van Basten en we hebben nog geen vast team. Wat een ellende. Ik ga voor Italie.
    pi_58507476
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef Blik het volgende:
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:40:02 #98
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_58507616
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef Blik het volgende:
    No shit, Sherlock.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      dinsdag 6 mei 2008 @ 11:46:05 #99
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_58508904
    Oneens, na 3 wedstrijden is het exit.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_58508982
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
    Oneens, na 3 wedstrijden is het exit.
    Aangezien we tegen Ita en Fra beginnen misschien wel na 2 al
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')