Las ergens december. Helaas weer een seizoen van 6 afleveringenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuwe seizoen van start gaat??
25 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De 3-dvdbox bevat alle afleveringen uit het eerste seizoen van Draadstaal plus hilarisch bonusmateriaal.
3 dvdbox voor alleen seizoen 1? ik dnek dat seizoen 2 er dan ook wel op staat.
Vraag me af wat het trouwens gaat kosten.
Seizoen 1 bestond uit 12 afleveringen volgens mij. Seizoen 2 komt later apart uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De 3-dvdbox bevat alle afleveringen uit het eerste seizoen van Draadstaal plus hilarisch bonusmateriaal.
3 dvdbox voor alleen seizoen 1? ik dnek dat seizoen 2 er dan ook wel op staat.
Vraag me af wat het trouwens gaat kosten.
Dat is echt veel te kort idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef hp22 het volgende:
[..]
Las ergens december. Helaas weer een seizoen van 6 afleveringen
Beter.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef Zoot het volgende:
Het nieuwe seizoen start op 23 november (Interview uit de Pers).
wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef Zoot het volgende:
Het nieuwe seizoen start op 23 november (Interview uit de Pers).
Eensch, al zat Jeroen zich ook wat te forceren en die Matttijs was ook matig...steeds maar weer overschakelen naar die Sorensen... alsof Draadstaal niet leuk genoeg was!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef marcodej het volgende:
Interview met Draadstaalgasten was wel jammerlijk... Een sketch (die zoals verwacht bij dit soort dingen) totaal mislukt. En die Dennis van der Ven die enorm grappig probeert te doen (wat ook mislukt bij hem) en elke grap enorm lang gaat uitleggen... Maar Jeroen was wel ok, en Draadstaal is normaal wel hilarisch!
text?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Remake het volgende:
Net de dvd gekocht, die text die ze aan de binnenkant van de doos hebben geschreven is ook wel mooi
Kost die eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Remake het volgende:
Net de dvd gekocht, die text die ze aan de binnenkant van de doos hebben geschreven is ook wel mooi
Volgens mij staat het straks al online.quote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een briljant programma is het toch![]()
schakelde helaas te laat in, vd week maar eens ff terugkijken op uitzendinggemist
Inderdaad, wat een zelfkennis.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef Doezelhaar het volgende:
Kwam er in bij de overval op de friettent en daarna haakte ik ook gelijk maar weer af. Iets aan die Jeroen is niet meer grappig. Teveel van hetzelfde..
Maar ok, ik heb geen humor.
quote:
Dat wel jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:36 schreef FJD het volgende:
Otto
Ik lag helemaal dubbel toen ie die cheque uit het raam schoof
Het laatste stuk vh schaken vond ik wel geniaalquote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat wel ja![]()
ook het schaken vond ik leuker dan het pinnen.
Verder vond ik 'm veel slechter dan vorige week!
Ik ken wel iemand die ik daarop kan wijzen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Het laatste stuk vh schaken vond ik wel geniaalDe andere delen een beetje te makkelijk.
Omdat de rest wat makkelijker was was het einde juist extra leukquote:Op zondag 30 november 2008 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Het laatste stuk vh schaken vond ik wel geniaalDe andere delen een beetje te makkelijk.
"Dat was natuurlijk een grapje want ik ben hartstikke rustig"quote:Op zondag 30 november 2008 23:15 schreef Resco het volgende:
Die Ruben
"O ja, dat is wel geil, uhm leuk...KAK..KAK!!"
Vind ik niet.. ze kunnen zich beter niet al te veel met politiek bezighouden, dat doen al genoeg mensen en veel beter. Voor hun kritiek in dezen is meer dan genoeg draagvlak dus het is niet origineel of interessant en als het dan ook nog eens niet erg grappig is, wordt het een beetje genant.quote:Op maandag 1 december 2008 10:31 schreef Apfelsaft het volgende:
Ook tof hoe ze tekeergingen tegen Rouvoet en Klink
Er is zeker niet genoeg draagvlak, anders zou dit soort onzin nooit door de Tweede Kamer komen. Ik vind het goed dat er in het programma ook aandacht wordt besteed aan de belachelijke manier waarop gristenen hun geloof aan de bevolking willen opdringen.quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Voor hun kritiek in dezen is meer dan genoeg draagvlak
Wat het heeft geloof hier nou weer mee te maken? Het draagvlak waar ik het over had is onder het volk (het volk is het trouwens sowieso altijd eens met kritiek op bewindspersonenquote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Er is zeker niet genoeg draagvlak, anders zou dit soort onzin nooit door de Tweede Kamer komen. Ik vind het goed dat er in het programma ook aandacht wordt besteed aan de belachelijke manier waarop gristenen hun geloof aan de bevolking willen opdringen.
Good for youquote:Op maandag 1 december 2008 18:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het soms te flauw vind en Fred jammerlijk verdrinkt in grappig bedoelde versprekingen vind ik het nog steeds een erg leuk programma dat ik zeker niet zou willen missen
Volgens mij hadden ze een willekeurige fan gecast voor rol van dat meisjequote:Op maandag 1 december 2008 08:39 schreef Young_David het volgende:
[..]
"Dat was natuurlijk een grapje want ik ben hartstikke rustig"
Vast iemand die gemaild had naar dat hotmail adresquote:Op maandag 1 december 2008 21:35 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze een willekeurige fan gecast voor rol van dat meisje
[ afbeelding ]
FOK!?quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef Flaccid het volgende:
Ik snap niet waar ze zo iemand vinden.
Ik vond het wel aardig hoe ze dat opbouwden. Het is ook niet grappig, het is bedreigend.quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vind ik niet.. ze kunnen zich beter niet al te veel met politiek bezighouden, dat doen al genoeg mensen en veel beter. Voor hun kritiek in dezen is meer dan genoeg draagvlak dus het is niet origineel of interessant en als het dan ook nog eens niet erg grappig is, wordt het een beetje genant.
http://draadstaal.nl/actueel/ingezonden-oproep-voor-ruben_8.htmlquote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef Flaccid het volgende:
Ik snap niet waar ze zo iemand vinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/ZEUS_(rockband)quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef rene90 het volgende:
Volgens mij kan Jeroen nog best een leuk nummertje zingen.
Heeft 'ie al gedaan.quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef rene90 het volgende:
Volgens mij kan Jeroen nog best een leuk nummertje zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |