Las ergens december. Helaas weer een seizoen van 6 afleveringenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuwe seizoen van start gaat??
25 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De 3-dvdbox bevat alle afleveringen uit het eerste seizoen van Draadstaal plus hilarisch bonusmateriaal.
3 dvdbox voor alleen seizoen 1? ik dnek dat seizoen 2 er dan ook wel op staat.
Vraag me af wat het trouwens gaat kosten.
Seizoen 1 bestond uit 12 afleveringen volgens mij. Seizoen 2 komt later apart uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De 3-dvdbox bevat alle afleveringen uit het eerste seizoen van Draadstaal plus hilarisch bonusmateriaal.
3 dvdbox voor alleen seizoen 1? ik dnek dat seizoen 2 er dan ook wel op staat.
Vraag me af wat het trouwens gaat kosten.
Dat is echt veel te kort idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef hp22 het volgende:
[..]
Las ergens december. Helaas weer een seizoen van 6 afleveringen
Beter.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef Zoot het volgende:
Het nieuwe seizoen start op 23 november (Interview uit de Pers).
wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef Zoot het volgende:
Het nieuwe seizoen start op 23 november (Interview uit de Pers).
Eensch, al zat Jeroen zich ook wat te forceren en die Matttijs was ook matig...steeds maar weer overschakelen naar die Sorensen... alsof Draadstaal niet leuk genoeg was!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef marcodej het volgende:
Interview met Draadstaalgasten was wel jammerlijk... Een sketch (die zoals verwacht bij dit soort dingen) totaal mislukt. En die Dennis van der Ven die enorm grappig probeert te doen (wat ook mislukt bij hem) en elke grap enorm lang gaat uitleggen... Maar Jeroen was wel ok, en Draadstaal is normaal wel hilarisch!
text?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Remake het volgende:
Net de dvd gekocht, die text die ze aan de binnenkant van de doos hebben geschreven is ook wel mooi
Kost die eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Remake het volgende:
Net de dvd gekocht, die text die ze aan de binnenkant van de doos hebben geschreven is ook wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |