Yash en ik hebben het over jouquote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat mis ik ?
Welk geurtje heb je voor me uitgekozen danquote:Op zondag 4 mei 2008 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo uitgekookt? Zit geurtje te bestellen online, krijg je bij bestellingen boven de 100 euro gratis verzenden. Totaalbedrag kwam op 99 euro. Heb ik bij alle drie de producten een cadeauverpakking van 50 cent gekozen. Totaalbedrag ¤100,40... scheelt per saldo ¤ 3,50..
Mania.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welk geurtje heb je voor me uitgekozen dan
dan heb je t ook niet goed voor elkaar dat je t over niks anders kan hebbenquote:
Nieuwe beta gaat prima om met 't geheugenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Damn.... pc dik traag hier. Taakbeheer kijken, staat firefox al zo lang aan dat ie inmiddels 550 Mb geheugen vreet.
Inmiddels 650 Mbquote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Damn.... pc dik traag hier. Taakbeheer kijken, staat firefox al zo lang aan dat ie inmiddels 550 Mb geheugen vreet.
ik zeg het je, volgende week kom ik naar Mai Li, speciaal voor jouquote:
JAAAAAAAAA, dat zou je wel willen hè!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Coiler het volgende:
Er komen trouwens genoeg negers bij de Chinees hoor!
Nu lijkt het zusje van CP naakt trouwens...
stuk of wat jaquote:
alleen zat er bij mij nog een extra dikke lijn getekend in het midden, toen ik je zagquote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja als ze op CP lijkt zal dat wel waarheidsgetrouw zijn
Ow nu ineens welquote:Op zondag 4 mei 2008 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
alleen zat er bij mij nog een extra dikke lijn getekend in het midden, toen ik je zag
die's tof!!! hebben!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef NMGN23 het volgende:
Iemand een idee of ik dit shirt ergens kan aanschaffen of dat het een eigen ontwerp is?
[ afbeelding ]
Ik kom wel deze site tegen.
Als je niks te doen hebt: vanavond tussen 20u en 22u ben ik in Parka de Cultura te vinden met een sambaband.quote:
Oh ik was eigenlijk van plan rond 20:00 weer terug te gaan, morgen 1e uur school... Maar ik kijk wel evenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt: vanavond tussen 20u en 22u ben ik in Parka de Cultura te vinden met een sambaband.
Op de site die ik aangaf staat NY en megen achterelkaar.quote:
Dat kan ik goed begrijpenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh ik was eigenlijk van plan rond 20:00 weer terug te gaan, morgen 1e uur school... Maar ik kijk wel evenVeel plezier iig!
Whateverquote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe vandaag rustig aan met de posts denk ik
jij gaat wel voor de top zie ik alquote:
veel beter, hij ligt nu op heelkunde te herstellenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is het met je vader?
Ah gelukkigquote:Op maandag 5 mei 2008 12:14 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
veel beter, hij ligt nu op heelkunde te herstellen
wat voor bedrijf en waar ga je je scriptie over doen....quote:Op maandag 5 mei 2008 13:08 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
Net terug van bespreking van bij een bedrijf om daar de masterscriptie te schrijven. Ging top, vanaf komende woensdag zit ik 3 dagen per week in Alphen aan de Rijn. De directeuren waren enthousiast
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |