JAAAAAAAAA, dat zou je wel willen hè!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Coiler het volgende:
Er komen trouwens genoeg negers bij de Chinees hoor!
Nu lijkt het zusje van CP naakt trouwens...
stuk of wat jaquote:
alleen zat er bij mij nog een extra dikke lijn getekend in het midden, toen ik je zagquote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja als ze op CP lijkt zal dat wel waarheidsgetrouw zijn
Ow nu ineens welquote:Op zondag 4 mei 2008 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
alleen zat er bij mij nog een extra dikke lijn getekend in het midden, toen ik je zag
die's tof!!! hebben!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef NMGN23 het volgende:
Iemand een idee of ik dit shirt ergens kan aanschaffen of dat het een eigen ontwerp is?
[ afbeelding ]
Ik kom wel deze site tegen.
Als je niks te doen hebt: vanavond tussen 20u en 22u ben ik in Parka de Cultura te vinden met een sambaband.quote:
Oh ik was eigenlijk van plan rond 20:00 weer terug te gaan, morgen 1e uur school... Maar ik kijk wel evenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt: vanavond tussen 20u en 22u ben ik in Parka de Cultura te vinden met een sambaband.
Op de site die ik aangaf staat NY en megen achterelkaar.quote:
Dat kan ik goed begrijpenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh ik was eigenlijk van plan rond 20:00 weer terug te gaan, morgen 1e uur school... Maar ik kijk wel evenVeel plezier iig!
Whateverquote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe vandaag rustig aan met de posts denk ik
jij gaat wel voor de top zie ik alquote:
veel beter, hij ligt nu op heelkunde te herstellenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is het met je vader?
Ah gelukkigquote:Op maandag 5 mei 2008 12:14 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
veel beter, hij ligt nu op heelkunde te herstellen
wat voor bedrijf en waar ga je je scriptie over doen....quote:Op maandag 5 mei 2008 13:08 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
Net terug van bespreking van bij een bedrijf om daar de masterscriptie te schrijven. Ging top, vanaf komende woensdag zit ik 3 dagen per week in Alphen aan de Rijn. De directeuren waren enthousiast
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |