Ach, dat er mensen zijn die graag iemand een trauma bezorgen, en daar dan breeduit om kunnen lachen, tsja, kan ik weinig aan doen héquote:
Stel 't gewoon uit tot morgenavond, dan heb je overdag alsnog vrijquote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stel t de hele dag al uit, en k wil morgen vrij zijn.. dus meot t wel nu doen
Drie Gezustersquote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik ben al thuis
Ze hadden het koud.. en de bediening was bagger.. Zaten bij de drie, nieuwe kneus ofzo die terrasliep.. bleek dat er iets met het bier kapot was dus lauw bier.. en het frisdrank ding was ook stuk.. maar mijn metgezellen wilden ook niet bij van buren gaan zitten want dan zaten ze niet meer onder een parasol.. Dus toen zijn we op gegeven moment gegaan
Mjah het was ook nog echt puur zijn idee:quote:Op zondag 4 mei 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, dat er mensen zijn die graag iemand een trauma bezorgen, en daar dan breeduit om kunnen lachen, tsja, kan ik weinig aan doen hé
ik ben klaarquote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stel 't gewoon uit tot morgenavond, dan heb je overdag alsnog vrij.
ach je hebt weer ff aandacht gekregen tochquote:Op zondag 4 mei 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, dat er mensen zijn die graag iemand een trauma bezorgen, en daar dan breeduit om kunnen lachen, tsja, kan ik weinig aan doen hé
waren de parasollen bij vb bezet danquote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik ben al thuis
Ze hadden het koud.. en de bediening was bagger.. Zaten bij de drie, nieuwe kneus ofzo die terrasliep.. bleek dat er iets met het bier kapot was dus lauw bier.. en het frisdrank ding was ook stuk.. maar mijn metgezellen wilden ook niet bij van buren gaan zitten want dan zaten ze niet meer onder een parasol.. Dus toen zijn we op gegeven moment gegaan
Dat onder die parasol is vor de warmte.. men broer en zijn vriend hadden geen jas/vest aan alleen t-shirt met korte mouwen.. Ik was al drie keer verhuisd naar van Buren maarjaquote:Op zondag 4 mei 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Drie Gezusters
Lauw bier
Onder een parasol willen zitten als het donker is
[ afbeelding ]
Moet dat?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ach je hebt weer ff aandacht gekregen toch
en van jou verwacht ik dat je er tegen kanmartin hadden we t niet bij moeten doen...
en als die in t volgende topic zich nog niet meld gaa nwe m spammenofzo
Jammer dat ikm mijn grap dan weer tegen je verteld heb, anders kon ik hem op jou toepassenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ach je hebt weer ff aandacht gekregen toch
en van jou verwacht ik dat je er tegen kanmartin hadden we t niet bij moeten doen...
en als die in t volgende topic zich nog niet meld gaa nwe m spammenofzo
moet je t zelf doenquote:
mikkie reageerd nu denk ikquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zat een slot omheenen Mikkie heeft nog niet gereageerd dus
ik zou het neit doenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel. Eigenlijk wil ik nog wat met SPSS doen zodat ik morgenavond nog tijd over heb.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jammer dat posten van msn logs niet mag.. Ik lig daadwerkelijk in een scheur hier
ik zit er nog steedsquote:Op zondag 4 mei 2008 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik zit in non rankingen t werkt volgends mij
Yash en ik hebben het over jouquote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat mis ik ?
Welk geurtje heb je voor me uitgekozen danquote:Op zondag 4 mei 2008 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo uitgekookt? Zit geurtje te bestellen online, krijg je bij bestellingen boven de 100 euro gratis verzenden. Totaalbedrag kwam op 99 euro. Heb ik bij alle drie de producten een cadeauverpakking van 50 cent gekozen. Totaalbedrag ¤100,40... scheelt per saldo ¤ 3,50..
Mania.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welk geurtje heb je voor me uitgekozen dan
dan heb je t ook niet goed voor elkaar dat je t over niks anders kan hebbenquote:
Nieuwe beta gaat prima om met 't geheugenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Damn.... pc dik traag hier. Taakbeheer kijken, staat firefox al zo lang aan dat ie inmiddels 550 Mb geheugen vreet.
Inmiddels 650 Mbquote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Damn.... pc dik traag hier. Taakbeheer kijken, staat firefox al zo lang aan dat ie inmiddels 550 Mb geheugen vreet.
ik zeg het je, volgende week kom ik naar Mai Li, speciaal voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |