Nee, Limburg-Noordquote:
Sluit hij zijn shop dan niet?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef ryangozer het volgende:
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)
Zo realistisch is GTA nou ook weer niet hoor, als je een blokje om gaat staat hij er weerquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Zo realistisch is GTA nou ook weer niet hoor, als je een blokje om gaat staat hij er weer
Ik schoot hem laatst ook overhoop en toen stonden er binnen 1sec ineens 4 politie auto's voor me neus haha. Waarschijnlijk reden er net een paar in de buurtquote:Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schoot m laatst overhoop en ging nog eens langs, maar zn shop was dichtKan ook aan t tijdstip liggen i guess.
ToysRUs had toch een actie met PS3, GT5:Prologue en GTA IV voor 400 euro?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:27 schreef SnoWDeviL het volgende:
[..]
Maar als ik jou was zou ik dan ps3 plus GT5 kopen en dan los dan GTA 4
ik heb al 2 vogels gevonden en afgeknald.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:50 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen 1 vogel gezien...misschien maar eens wat beter op letten dan.
Ik heb een stuk of 20 duiven. Vanavond misschien weer verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef melluk het volgende:
[..]
ik heb al 2 vogels gevonden en afgeknald.
Je hebt er sites voor met daarop een map met alle vogels
de stuntjumps heb ik nog niet geporbeerd, zou niet weten wat ze inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Crashcat het volgende:
Woohoo... Mijne is vandaag binnen gekomen.
Binnen een week uit de US..
Kan je hier wat meer over vertellen? Vind ik 1 van de belangrijkste punten die moet komen in de PS3, wat is XBM?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
Ik schoot hem een keer neer kwamen zijn maten met shotguns mij doodmakenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schoot m laatst overhoop en ging nog eens langs, maar zn shop was dichtKan ook aan t tijdstip liggen i guess.
Niet alleen dat, gewoon het hele menu is bechikbaar tijdens het spel. dus ook muziek.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het is XMB![]()
staat voor Cross Media Bar
Ingame berichten sturen naar elkaar , zonder dat je daar een spel voor moet afsluiten
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:30 schreef Sackboy het volgende:
Je vindt 3 duiven tegelijk als je:Dat heb ik al zovaak geprobeerd nu, elke keer rolt hij er net af en dan val ik te pletter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er gewoon vlak boven hangen en dan op het goede moment eruit springen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat heb ik al zovaak geprobeerd nu, elke keer rolt hij er net af en dan val ik te pletter...
Aah dies wel goed met plaatjes erbijquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:17 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002 voor alle Pigeon nubs.
Bang bang, I just shot you down!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:23 schreef Crashcat het volgende:
Erm.. Don't shoot me down.
Maar erm.. Ik heb gta3 en vice city gespeeld. Maar erm, ik vind gta4 best wel tegenvallen.
Lijkt een beetje hetzelfde, of komt het spel beter uit de verf na de helft van de missies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
De mijne is ook binnengekomenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik kan hetzelfde zeggen![]()
Geen problemen met opstarten met ethernet kabel
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal inquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, terug van vakantie. Straks eens gaan kijken of ik hem kan vinden.
Wat hoor ik allemaal voor verhalen over bugs trouwens?
Teveel werk. Doe eens samenvatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef melluk het volgende:
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal in
quote:
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?quote:Rockstar and Sony plans to patch the PS3 version of Grand Theft Auto IV today to improve the multiplayer experience.
Zo te lezen is deze patch inderdaad alleen bedoeld om betere matchmaking in de multiplayer te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?quote:Speaking to Eurogamer, a Sony source explained that the patch would help by "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".
Wat begrijp je niet aan hopefully?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?
haha wat een vent is dat zeg....ik krijg nu echt eerder een hekel aan m met al die zeflverheerlijking hahaquote:
Lalz, de patch update geeft een freezequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ja!!! De Patch is er !!!! !!!!![]()
![]()
Eindelijk kan ik online![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ondertitelquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef Pwnie het volgende:
serieus kansloos die patchhelpt enorm
![]()