Ik woon zelfs helemaal niet in de stad maar in een klein dorpje maar ik woon hier al wel ruim vier jaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nog niet zolang in Stad woont..
Je kent Bazarz wel, neem ik aan?
Foei toch!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik woon zelfs helemaal niet in de stad maar in een klein dorpje maar ik woon hier al wel ruim vier jaar.
Ik was al heel lang op zoek naar een goed/leuk Turks of Marokkaans winkeltje. Bazarz ken ik ook niet, waar zit die en wat hebben ze zoal?
Weet jij trouwens een winkeltje dat Turkse theepotjes verkoopt? Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Kijk dan ook gelijk voor Turkse thee glaasjes.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik woon zelfs helemaal niet in de stad maar in een klein dorpje maar ik woon hier al wel ruim vier jaar.
Ik was al heel lang op zoek naar een goed/leuk Turks of Marokkaans winkeltje. Bazarz ken ik ook niet, waar zit die en wat hebben ze zoal?
Weet jij trouwens een winkeltje dat Turkse theepotjes verkoopt? Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel maar daar heb ik dus echt, echt, écht geen plek meer voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kijk dan ook gelijk voor Turkse thee glaasjes.
Met of zonder schoteltje.
Dit heb ik gister gemaakt en het was erg lekker:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:47 schreef Inderdaad het volgende:
HoiIk heb kabeljauw gehaald. Ik wil dit graag maken met een tomatensausje (ofzo). Ooit gegeten namelijk en het was lekker.
Maar ik heb nog nooit vis klaargemaakt.
Weet iemand een recept ervoor? Google kent er veel, maar de vorige die ik via daar heb gevonden mislukte bij mij heel erg.
Alvast bedankt.
Ik hou niet zo van quiche. Ik heb de kabeljauw gekookt en de pastasaus warm gemaakt. Samengevoegd later met frietjes erbij. Was wel lekker. :pquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit heb ik gister gemaakt en het was erg lekker:
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?rq=quiche+kabeljauw&id=265778
Ik had 't alleen met zeewolf i.p.v. kabeljauw gemaakt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Er zit hier in Rotterdam een slager (Slagerij Schell) die zulke exotische zaken als kalfshersenen en bokkenkloten verkoopt.
Ik ook wel maar ik geloof dat ik hier nog iets groter voor moet groeien.quote:
Als je het zelf gemaakt hebt wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Underdoggy het volgende:
Telt hond-soep en gestoofde leguaan ook mee in dit topic?
Beiden overigens aan te raden
Insecten wil ik ook wel 's proberen inderdaad. Waren ze lekker, die sprinkhanen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik geloof dat ik hier nog iets groter voor moet groeien.![]()
Ik heb al wel eens chocoladesprinkhanen gegeten dus ik ben op de goede weg.
Ze waren knapperig en hadden pootjes maar ze waren in chocolade gedipt en dat maakte veel goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Insecten wil ik ook wel 's proberen inderdaad. Waren ze lekker, die sprinkhanen?
Hmmm goed puntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je het zelf gemaakt hebt wel.
Dan maak je het toch na? Genoeg honden in Nederland.quote:
http://link.brightcove.co(...)05399/bctid176904403quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nou ik heb dus afgelopen zaterdag een butternut pompoen gekocht op de markt en ik ben weer op zoek naar tips en ervaringen.![]()
Recepten googelen kan natuurlijk maar ik vind het leuker om recepten te krijgen waar anderen enthousiast over zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |