neen...gelukkig niet. lol!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal mij eigenlijk m'n reet roesten wat je vindt. ik hoef je gelukkig niet te beffen....
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal mij eigenlijk m'n reet roesten wat je vindt. ik hoef je gelukkig niet te beffen....
Edit: maar het valt mij wel vaak op dat het de Huub fans zijn, die zitten te zeiken over de andere mening.
Gedsie, zijn er hier ook mensen die altijd zeiken en daarna gaan slijmen bij mods? Oef, daar heb ik slechte herinneringen aan.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zodat jij weer kunt gaan slijmen bij de mods en admins.
tegenplannen wat zeg jij nou???quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef akveor het volgende:
Grappige terror... ik kan er wel om lachen. Toch ben ik benieuwd of er dan nu ook eens eindelijk tegenplannen worden goedgekeurd.
Die backfire komt de nacht voor Amanda's examen denk ik.....quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? B en A spelen eindelijk eens. Ik schat de kans op 70% dat het backfirered...
Ik heb iig m'n rooie petje al uit de kast gehaald.
"Aaaaaaaaai Amanda! wil je stoer doen? ik vraag je een vraag!"quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? B en A spelen eindelijk eens. Ik schat de kans op 70% dat het backfirered...
Jammer.... ik probeer altijd op een inhoudelijke manier te antwoorden op je posts en je schuift alles op 1 hoop door het zeiken te noemen. Ik begrijp nu dat je mijn posts dus niet waardeerd.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: maar het valt mij wel vaak op dat het de Huub fans zijn, die zitten te zeiken over de andere mening.
Nog een paar minuten en we weten het.......dumdumdumdum.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef akveor het volgende:
dat ik benieuwd ben of die nu ook eens worden goedgekeurd....quote:
Is Miesy een kloon van jou?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer.... ik probeer altijd op een inhoudelijke manier te antwoorden op je posts en je schuift alles op 1 hoop door het zeiken te noemen. Ik begrijp nu dat je mijn posts dus niet waardeerd.
Eh ... wonderlijke reactie ...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel goed bedoelt zijn....maar wat een verschrikkelijke amateuristische site.quote:
Citaat: De Gouden Zooiquote:Op zondag 4 mei 2008 14:59 schreef Spaarne het volgende:
Ook heeft ze samen met Dubbele Lul een heus project opgezet, genaamd 'de Gouden Zooi'. Dan kun je Lieke, LL en Mike inhuren voor een feestavond.
http://www.degoudenzooi.nl/
Ach daarom kon Mike ontslag nemen, bij de Gouden Zooi kan hij nog jaaaaaaren optredenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Citaat: De Gouden Zooi
De Gouden Zooi is een initiatief van diverse enthousiaste artiesten die in het programma van de Gouden Kooi hebben opgetreden en bestaat uit Luc alias Double L, Lieke, Mike en de dj's Dice, Miss Danamite en Megagirl.
Einde citaat.
Artiesten, Mikey![]()
voor de duidelijkheid, ik ben een vrouwtje, en akveor is zover ik weet een mannetje.quote:
quote:
Even teruglezen op wie NMNS reageerdequote:Op zondag 4 mei 2008 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer.... ik probeer altijd op een inhoudelijke manier te antwoorden op je posts en je schuift alles op 1 hoop door het zeiken te noemen. Ik begrijp nu dat je mijn posts dus niet waardeerd.
tnx MargrietVquote:Op zondag 4 mei 2008 14:55 schreef MargrietV het volgende:
xxx.telegraaf.nl/prive/3926863/_Ex-Gouden_Kooi_Natasia_woedend_bij_Jensen__.html?p=27,2
Dat is idd de reden dat Mikey ontslag heeft genomen. Officieel kon het het leven als artiest en vuilnisman niet meer combineren. Maar het ging (denk ik) eerder om:quote:Op zondag 4 mei 2008 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach daarom kon Mike ontslag nemen, bij de Gouden Zooi kan hij nog jaaaaaaren optreden
In het artikel staat dat Huub Natasia geen blik gunde. Volgens mij was het andersom.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:10 schreef akveor het volgende:
[..]
tnx MargrietV
Het orginele artikel komt van zijonline
http://www.zijonline.nl/news.asp?gossipID=39483&roddels=51040
Dat begreep ik ook inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:12 schreef Spaarne het volgende:
[..]
In het artikel staat dat Huub Natasia geen blik gunde. Volgens mij was het andersom.
Dat klopt... ik voel me op 1 hoop geveegd...dus reageer ik daarop. Een tendensdie ik wel vaker bespeur.... algemene uitspraken.. een bepaald egroep in de COS menen te moeten aanpakken ipv van open en direct op een user te reageren.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:09 schreef Py het volgende:
[..]
Jij zei dit:
[..]
Even teruglezen op wie NMNS reageerde
Je kunt Natasia ook beter niet in de ogen kijken....levensgevaarlijkquote:Op zondag 4 mei 2008 15:12 schreef Spaarne het volgende:
[..]
In het artikel staat dat Huub Natasia geen blik gunde. Volgens mij was het andersom.
Ja, generaliseren is natuurlijk gemakkelijker.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt... ik voel me op 1 hoop geveegd...dus reageer ik daarop. Een tendensdie ik wel vaker bespeur.... algemene uitspraken.. een bepaald egroep in de COS menen te moeten aanpakken ipv van open en direct op een user te reageren.
Dus als NMNS zegt dat ie blij is dat ie Miesy niet hoeft te beffen, voel jij je op 1 hoop geveegd?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt... ik voel me op 1 hoop geveegd...dus reageer ik daarop. Een tendensdie ik wel vaker bespeur.... algemene uitspraken.. een bepaald egroep in de COS menen te moeten aanpakken ipv van open en direct op een user te reageren.
De een is nu eenmaal socialer dan de ander in een groep. Sommige mensen staan het liefst op een zeepkist waar de gelegenheid zich maar aandient... zoals de COS. Ik zeg: LLL (Lekker Laten Lullen)quote:Op zondag 4 mei 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Vergeet de pruik niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda heeft Claire een buik gekregen, een mayonaisebuik......
Wat is het toch een sneu type, het gaat eeuwig en altijd over uiterlijk. Kijk naar je eigen varkenspoten, neptieten en big ass, snol.
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
huub , huub ,huub ja hoor allemaal weer HUUB
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee als iemand consistent een vertekend beeld schetst noem ik dat trollen.
ben ook ff de draad kwijtquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef mootie het volgende:
Doet de sauna het nou wel of niet? Snap er niks van.
Driedubbele L?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De een is nu eenmaal socialer dan de ander in een groep. Sommige mensen staan het liefst op een zeepkist waar de gelegenheid zich maar aandient... zoals de COS. Ik zeg: LLL (Lekker Laten Lullen)![]()
1. Ik reageerde niet op jouquote:Op zondag 4 mei 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben inmiddels zo gewend aan die dooie cavia op dat inhoudsloze hoofd.quote:
...en daar wil ik nog graag rotstem aan toevoegen als het magquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een sneu type, het gaat eeuwig en altijd over uiterlijk. Kijk naar je eigen varkenspoten, neptieten en big ass, snol.
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De een is nu eenmaal socialer dan de ander in een groep. Sommige mensen staan het liefst op een zeepkist waar de gelegenheid zich maar aandient... zoals de COS. Ik zeg: LLL (Lekker Laten Lullen)![]()
Brian doet af en toe wel wat voor de paardjes hoor, op zijn eigen manierquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef Coraatje het volgende:
huub gaat een van de paardjes naar buiten doen,ik moet zeggen ik kijk nog niet zo lang ,maar ik zie amanda noit iets doen met die paarden en brian ook mimimaal,ik heb huub en clair ze al een paar x af zien dekken 's avonds ze eten zien geven ,en ze in de bak zien doen
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
Wie heeft christus van het kruis gehaald?!?
[ afbeelding ]
Ongelooflijk hm. Amanda vindt zichzelf echt het mooiste van het mooiste .. met die kromme benen en d'r pruik.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Huub zorgt voor de paarden.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef Coraatje het volgende:
huub gaat een van de paardjes naar buiten doen,ik moet zeggen ik kijk nog niet zo lang ,maar ik zie amanda noit iets doen met die paarden en brian ook mimimaal,ik heb huub en clair ze al een paar x af zien dekken 's avonds ze eten zien geven ,en ze in de bak zien doen
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
Wie heeft christus van het kruis gehaald?!?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:24 schreef Py het volgende:
[..]
Brian doet af en toe wel wat voor de paardjes hoor, op zijn eigen manier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |