Vergeet de pruik niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda heeft Claire een buik gekregen, een mayonaisebuik......
Wat is het toch een sneu type, het gaat eeuwig en altijd over uiterlijk. Kijk naar je eigen varkenspoten, neptieten en big ass, snol.
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
huub , huub ,huub ja hoor allemaal weer HUUB
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee als iemand consistent een vertekend beeld schetst noem ik dat trollen.
ben ook ff de draad kwijtquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef mootie het volgende:
Doet de sauna het nou wel of niet? Snap er niks van.
Driedubbele L?quote:Op zondag 4 mei 2008 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De een is nu eenmaal socialer dan de ander in een groep. Sommige mensen staan het liefst op een zeepkist waar de gelegenheid zich maar aandient... zoals de COS. Ik zeg: LLL (Lekker Laten Lullen)![]()
1. Ik reageerde niet op jouquote:Op zondag 4 mei 2008 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt... ik voel me op 1 hoop geveegd...dus reageer ik daarop. Een tendensdie ik wel vaker bespeur.... algemene uitspraken.. een bepaald egroep in de COS menen te moeten aanpakken ipv van open en direct op een user te reageren.
Oh ja, ik ben inmiddels zo gewend aan die dooie cavia op dat inhoudsloze hoofd.quote:
...en daar wil ik nog graag rotstem aan toevoegen als het magquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een sneu type, het gaat eeuwig en altijd over uiterlijk. Kijk naar je eigen varkenspoten, neptieten en big ass, snol.
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De een is nu eenmaal socialer dan de ander in een groep. Sommige mensen staan het liefst op een zeepkist waar de gelegenheid zich maar aandient... zoals de COS. Ik zeg: LLL (Lekker Laten Lullen)![]()
Brian doet af en toe wel wat voor de paardjes hoor, op zijn eigen manierquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef Coraatje het volgende:
huub gaat een van de paardjes naar buiten doen,ik moet zeggen ik kijk nog niet zo lang ,maar ik zie amanda noit iets doen met die paarden en brian ook mimimaal,ik heb huub en clair ze al een paar x af zien dekken 's avonds ze eten zien geven ,en ze in de bak zien doen
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
Wie heeft christus van het kruis gehaald?!?
[ afbeelding ]
Ongelooflijk hm. Amanda vindt zichzelf echt het mooiste van het mooiste .. met die kromme benen en d'r pruik.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Huub zorgt voor de paarden.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef Coraatje het volgende:
huub gaat een van de paardjes naar buiten doen,ik moet zeggen ik kijk nog niet zo lang ,maar ik zie amanda noit iets doen met die paarden en brian ook mimimaal,ik heb huub en clair ze al een paar x af zien dekken 's avonds ze eten zien geven ,en ze in de bak zien doen
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
Wie heeft christus van het kruis gehaald?!?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |