Ah, net binnengehaald dusquote:Op zondag 4 mei 2008 14:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat staan ze niet want ik heb ze net nog binnen zien staan.
ik zie je gewoon glunderen als er weer is iemand serieus op reageert op je trollige uitspraken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is de paarden ook weer vergeten.
De hele nacht zelfverheerlijkend babbelen met Claire kan hij wel, maar na afloop ff wat dierverzorging (uiteraard met een sigaret in zijn stinkende mond) is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik vind die trollerige uitspraken het topic maar verkloten.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik zie je gewoon glunderen als er weer is iemand serieus op reageert op je trollige uitspraken.
ik ook, maar het hoort er blijkbaar bij.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind die trollerige uitspraken het topic maar verkloten.
Als Huub een kerel was geweest, had hij gisterenavond gezegd: 'Kom lieve Claire, we gaan op tijd naar bed. Dan praat ik wel een avondje niet over mezelf. Want morgen wordt een warme dag en ik wil niet dat de paarden de hele dag in de stal moeten staan. Brian en Amanda vergeten het toch.'quote:Op zondag 4 mei 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Je zou ook kunnen zeggen dat, waar Huub die verantwoordelijkheid op zich genomen heeft, hij nu vet aan het verzaken is. Ik zelf vind geen van beide.
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:44 schreef Py het volgende:
[..]
Als Huub een kerel was geweest, had hij gisterenavond gezegd: 'Kom lieve Claire, we gaan op tijd naar bed. Dan praat ik wel een avondje niet over mezelf. Want morgen wordt een warme dag en ik wil niet dat de paarden de hele dag in de stal moeten staan. Brian en Amanda vergeten het toch.'
Jij komt op mij over als een tegenstander van vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind die trollerige uitspraken het topic maar verkloten.
Om eerlijk te zijn vind ik Peter een verademing.......hij zoekt bewust de andere kant van het verhaal, ik vind dat wel ok. 't Is goed voor de balans.....quote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik zie je gewoon glunderen als er weer is iemand serieus op reageert op je trollige uitspraken.
Nee als iemand consistent een vertekend beeld schetst noem ik dat trollen.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij komt op mij over als een tegenstander van vrijheid van meningsuiting.
Als iemand een andere mening heeft dan jou (blijkbaar hoogstaande) mening, noem je dat 'trollen'.
Deze ga ik bewarenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee als iemand consistent een vertekend beeld schetst noem ik dat trollen.
Het is maar net wat je een vertekend beeld noemt.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nando brengt hopelijk zelf wat gewichten meequote:Op zondag 4 mei 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Nando verstek laat gaan vandaag.
Zo is dat, en iedereen die er problemen mee heeft moet maar een kansloze TR plaatsen...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een vertekend beeld noemt.
Jou heilige beeld is blijkbaar het enige juiste niet-vertekende beeld, en de rest onjuist.
En als het teveel wordt, heet het 'trollen'.
verbaasd mij niets. jullie zijn het vaak met elkaar eens, allebei anti-huub, en net als hemquote:Op zondag 4 mei 2008 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik Peter een verademing.......hij zoekt bewust de andere kant van het verhaal, ik vind dat wel ok. 't Is goed voor de balans.....
Zodat jij weer kunt gaan slijmen bij de mods en admins.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, en iedereen die er problemen mee heeft moet maar een kansloze TR plaatsen...
't Zal mij eigenlijk m'n reet roesten wat je vindt. ik hoef je gelukkig niet te beffen....quote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef miesy het volgende:
[..]
verbaasd mij niets. jullie zijn het vaak met elkaar eens, allebei anti-huub, en net als hem
zit jij ook (naar mijn mening) onzin te verkondigen. hier op ok zijn jullie van hetzelfde soort,
NATUURLIJK vind je hem een verademing.
precies dat!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mag ook, als het stomme plannetje maar mislukt.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
Nando brengt hopelijk zelf wat gewichten mee
Hoezo? B en A spelen eindelijk eens. Ik schat de kans op 70% dat het backfirered...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Nando verstek laat gaan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |