neen...gelukkig niet. lol!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal mij eigenlijk m'n reet roesten wat je vindt. ik hoef je gelukkig niet te beffen....
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal mij eigenlijk m'n reet roesten wat je vindt. ik hoef je gelukkig niet te beffen....
Edit: maar het valt mij wel vaak op dat het de Huub fans zijn, die zitten te zeiken over de andere mening.
Gedsie, zijn er hier ook mensen die altijd zeiken en daarna gaan slijmen bij mods? Oef, daar heb ik slechte herinneringen aan.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zodat jij weer kunt gaan slijmen bij de mods en admins.
tegenplannen wat zeg jij nou???quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef akveor het volgende:
Grappige terror... ik kan er wel om lachen. Toch ben ik benieuwd of er dan nu ook eens eindelijk tegenplannen worden goedgekeurd.
Die backfire komt de nacht voor Amanda's examen denk ik.....quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? B en A spelen eindelijk eens. Ik schat de kans op 70% dat het backfirered...
Ik heb iig m'n rooie petje al uit de kast gehaald.
"Aaaaaaaaai Amanda! wil je stoer doen? ik vraag je een vraag!"quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? B en A spelen eindelijk eens. Ik schat de kans op 70% dat het backfirered...
Jammer.... ik probeer altijd op een inhoudelijke manier te antwoorden op je posts en je schuift alles op 1 hoop door het zeiken te noemen. Ik begrijp nu dat je mijn posts dus niet waardeerd.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: maar het valt mij wel vaak op dat het de Huub fans zijn, die zitten te zeiken over de andere mening.
Nog een paar minuten en we weten het.......dumdumdumdum.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef akveor het volgende:
dat ik benieuwd ben of die nu ook eens worden goedgekeurd....quote:
Is Miesy een kloon van jou?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer.... ik probeer altijd op een inhoudelijke manier te antwoorden op je posts en je schuift alles op 1 hoop door het zeiken te noemen. Ik begrijp nu dat je mijn posts dus niet waardeerd.
Eh ... wonderlijke reactie ...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel goed bedoelt zijn....maar wat een verschrikkelijke amateuristische site.quote:
Citaat: De Gouden Zooiquote:Op zondag 4 mei 2008 14:59 schreef Spaarne het volgende:
Ook heeft ze samen met Dubbele Lul een heus project opgezet, genaamd 'de Gouden Zooi'. Dan kun je Lieke, LL en Mike inhuren voor een feestavond.
http://www.degoudenzooi.nl/
Ach daarom kon Mike ontslag nemen, bij de Gouden Zooi kan hij nog jaaaaaaren optredenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Citaat: De Gouden Zooi
De Gouden Zooi is een initiatief van diverse enthousiaste artiesten die in het programma van de Gouden Kooi hebben opgetreden en bestaat uit Luc alias Double L, Lieke, Mike en de dj's Dice, Miss Danamite en Megagirl.
Einde citaat.
Artiesten, Mikey![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |