Dat heb ik dus ook, ruim 3 maanden later. Ik wist al meteen wat er mis ging, maar het is me de afgelopen tijd steeds duidelijker en duidelijker geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef got.rice het volgende:
dat ik haar mis of dat ik het misschien toch wel met haar een tweede keer wil proberen (aangezien ik het gevoel heb dat het dit keer wel wat gaat worden omdat ik NU pas weet wat er allemaal mis ging in de relatie) Maar ik zit niet meer met een deprimerende gevoel waarvan ik een halve buikpijn van krijgEn het is ook niet meer het geval dat ik opsta en denk.. terrringgg ik mis haar
Wie ooit het gezegde bedacht heeft "hoop doet leven", mag van mij ook dood. Hoop doet juist niet leven, het laat je stil staan, je klote voelen en je komt er geen stap verder mee. Hoop sucks!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:08 schreef r_AW het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ruim 3 maanden later. Ik wist al meteen wat er mis ging, maar het is me de afgelopen tijd steeds duidelijker en duidelijker geworden.
Op 1 of andere manier wéét ik gewoon dat als we het nu zouden proberen het 10x leuker zou zijn, en ik weet voor mezelf dat dit echt een meisje is waar ik zo gigantisch veel om gaf (en helaas geef).
Maarja, het zit er niet meer in, en ik zou ook zat kansen hebben om iets met andere dames te doen, maarja, dat spreekt me totaal niet aan op dit moment. Want er is toch nog dat kleine beetje hoop dat ik heb, dat kleine beetje hoop dat me op dit moment tegenhoudt om verder te gaan met mjin leven..
Ben ik het niet mee eens! Mijn glas is dan ook altijd halfvolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie ooit het gezegde bedacht heeft "hoop doet leven", mag van mij ook dood. Hoop doet juist niet leven, het laat je stil staan, je klote voelen en je komt er geen stap verder mee. Hoop sucks!
WRONG! In de fase waar de meesten hier nu zitten is er maar één de ware: de ex.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Synthesist het volgende:
Kom op, kijk om je heen. Zijn jullie nou nog steeds single. Er zijn zoveel jongens en meisjes zonder vriendin
ow.. die zijn er meer dan zat jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Synthesist het volgende:
Kom op, kijk om je heen. Zijn jullie nou nog steeds single. Er zijn zoveel jongens en meisjes zonder vriendin
Dat moet het juist makkelijker maken om haar te vergeten denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow.. die zijn er meer dan zat ja
Al krijg ik steeds meer het idee dat m'n ex daar niet meer bij hoort. Of op zijn minst hard op weg is om daar niet meer bij te gaan horen
Ik ga hier kapot aan
uiteindelijk zal het dat wel makkelijker maken.... maar op de een of andere manier is het nu voor mijn gevoel pas "echt" voorbij...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:24 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Dat moet het juist makkelijker maken om haar te vergeten denk ik.
Mijn ex heeft ook contact met een jongen, dat betekend gewoon dat ik haar niet meer terug kan krijgen en dat het gewoon echt afgelopen is.
Need to move on, kom op!
Kan je wel makkelijk zeggen maar voor sommige hier en (waaronder ik eerst, maar nu steeds minder) hebben gewoon geen zin in andere meisjes als het nog vers isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Synthesist het volgende:
Oef door die gedachte was ik ineens klaarwakker.. Ze zou iemand anders kunnen vinden. aarrggh2quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef teamlead het volgende:
Het is ook verdomd dubbel... Natuurlijk hoop ik dat zij geluk vindt enzo... en als ze inderdaad verliefd zou worden op iemand, gun ik haar dat ook.... maar damn... het doet wel pijn![]()
Ik heb PRECIES hetzelfdequote:
Ook bij mij ging me ex al vrij snel met een nieuwe ervan door. En wat je allemaal beschrijft... ik weet hoe het voelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:56 schreef TMwitte het volgende:
tsjah, als je ex een nieuwe vriend krijgt is idd een raar gevoel. Ik heb het meegemaakt, ze ging na een maand al met een nieuwe jongen. Voor mij gevoel was hij al in het spel trouwens, dan zouden alle puzzelstukjes mooi op zijn plaats vallen. Maargoed daar denk ik niet aan.
Als je ex een nieuwe vriend heeft dan neemt het wel een stukje hoop weg ja, gelukkig ook maar. Zelf kan je dan net weer wat beter doorgaan met je leven. Maar toch maakt mij het gevoel ook echt letterlijk misselijk. Gewoon het idee dat iemand mijn plek in haar bed inneemt, dat ik zo makkelijk ben te vergeten blijkbaar. En als je dan toch denk dat je plek is ingenomen in bed weet je ook meteen dat hij waarschijnlijk haar benen ook al uit elkaar heeft gekregen. En dan wordt ik echt gek en letterlijk misselijk. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon zelf geen zin heb om het te doen met iemand anders, omdat ik toch ga denken aan haar dan en dan zal het bij mij waarschijnlijk misgaan......
Heb echt het idee dat men ex me flink verkloot heeft.......
Heb ook echt geen zin om iets met iemand opnieuw te beginnen. Geen zin om de eerste keer bij haar thuis te komen. Geen zin om de eerste keer dit, de eerste keer dat. De band opnieuw te laten ontwikkelen. Heb er echt allemaal totaal geen zin in......
Zou graag de tijd vooruit draaien en terecht komen in de tijd dat ik al ongeveer een half jaar gelukkig ben met iemand
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Miesjel het volgende:
Honderd mensen om me heen en ik voel me vreselijk alleen. Ik kan alleen maar aan haar denken, wat ze aan het doen is, of ze aan me denkt, of ze me net zoveel mist als ik haar. Wanneer gaat het over van "overleven" naar doorleven?
Ik merk juist dat ze in alles zit. Al mij zintuigen maken amok omdat ze zolang al weg is.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef r_AW het volgende:
[..]
Het zijn júist die kleine dingen die het 'm bij mij doen!
same here. Nu valt het wel iets mee omdat ik de hele dag aan het werk ben. Alleen de laatste 2 weekeinde was giga klote omdat je dan toch alleen bent terwijl je 5 jaar lang gewend bent om alles samen te doenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef r_AW het volgende:
[..]
Het zijn júist die kleine dingen die het 'm bij mij doen!
Jep weet bijna precies wat je mee maaktquote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef MereLss het volgende:
Ik sluit me hier nu helaas ook maar aan. Mijn ex heeft het donderdag uitgemaakt na 5 jaar. Ik ben echt helemaal stuk. Ik kan niet eten, niet slapen en voel me echt ongelofelijk klote. Zo ineens van de een op de andere dag maakte hij het uit en heeft ook niks meer van zich laten horen. Ik mis zelfs de vervelende dingen aan hem zoals dat hij zijn was niet opruimde en maar in een hoekje neer gooide enzo. Damn wat is dit kut, heb dit nog nooit zo meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |