abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59166830
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef got.rice het volgende:
dat ik haar mis of dat ik het misschien toch wel met haar een tweede keer wil proberen (aangezien ik het gevoel heb dat het dit keer wel wat gaat worden omdat ik NU pas weet wat er allemaal mis ging in de relatie) Maar ik zit niet meer met een deprimerende gevoel waarvan ik een halve buikpijn van krijg En het is ook niet meer het geval dat ik opsta en denk.. terrringgg ik mis haar
Dat heb ik dus ook, ruim 3 maanden later. Ik wist al meteen wat er mis ging, maar het is me de afgelopen tijd steeds duidelijker en duidelijker geworden.
Op 1 of andere manier wéét ik gewoon dat als we het nu zouden proberen het 10x leuker zou zijn, en ik weet voor mezelf dat dit echt een meisje is waar ik zo gigantisch veel om gaf (en helaas geef).

Maarja, het zit er niet meer in, en ik zou ook zat kansen hebben om iets met andere dames te doen, maarja, dat spreekt me totaal niet aan op dit moment. Want er is toch nog dat kleine beetje hoop dat ik heb, dat kleine beetje hoop dat me op dit moment tegenhoudt om verder te gaan met mjin leven..
pi_59167281
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:08 schreef r_AW het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, ruim 3 maanden later. Ik wist al meteen wat er mis ging, maar het is me de afgelopen tijd steeds duidelijker en duidelijker geworden.
Op 1 of andere manier wéét ik gewoon dat als we het nu zouden proberen het 10x leuker zou zijn, en ik weet voor mezelf dat dit echt een meisje is waar ik zo gigantisch veel om gaf (en helaas geef).

Maarja, het zit er niet meer in, en ik zou ook zat kansen hebben om iets met andere dames te doen, maarja, dat spreekt me totaal niet aan op dit moment. Want er is toch nog dat kleine beetje hoop dat ik heb, dat kleine beetje hoop dat me op dit moment tegenhoudt om verder te gaan met mjin leven..
Wie ooit het gezegde bedacht heeft "hoop doet leven", mag van mij ook dood. Hoop doet juist niet leven, het laat je stil staan, je klote voelen en je komt er geen stap verder mee. Hoop sucks!
pi_59170991
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:25 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Wie ooit het gezegde bedacht heeft "hoop doet leven", mag van mij ook dood. Hoop doet juist niet leven, het laat je stil staan, je klote voelen en je komt er geen stap verder mee. Hoop sucks!
Ben ik het niet mee eens! Mijn glas is dan ook altijd halfvol Iets te:

Wat wel belangrijk is, is dat je hoop reeel moet zijn. En dus dat je partner dezelfde hoop deelt, en bereid is er net zoveel moeite voor te doen. Maar helaas, mijn liefde maakte blind en ik zag dingen niet meer zo helder, waardoor ik er véél meer voor over had (zo zie ik het nu). En toch is er nu dan toch nog dat kleine stukje hoop, waardoor ik nu dingen niet zou doen die ik wel zou doen, als ik maar zeker zou weten dat het écht nooit meer goedkomt. Ik moet er nl niet aan denken nu sex te hebben met iemand (duh, natuurlijk wil ik dat wel!), maar stel ik spreek mijn ex over een paar maanden weer, en dat zou tussen ons instaan......
pi_59179687
Aaarrrggghhh weekenden zuigen!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59182885
Kom op, kijk om je heen. Zijn jullie nou nog steeds single. Er zijn zoveel jongens en meisjes zonder vriendin
pi_59186632
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Synthesist het volgende:
Kom op, kijk om je heen. Zijn jullie nou nog steeds single. Er zijn zoveel jongens en meisjes zonder vriendin
WRONG! In de fase waar de meesten hier nu zitten is er maar één de ware: de ex.

Gaat even overheen, maar verdwijnt vanzelf.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:12:03 #207
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59186836
quote:
ow.. die zijn er meer dan zat ja

Al krijg ik steeds meer het idee dat m'n ex daar niet meer bij hoort . Of op zijn minst hard op weg is om daar niet meer bij te gaan horen

Ik ga hier kapot aan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:24:31 #208
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59187231
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

ow.. die zijn er meer dan zat ja

Al krijg ik steeds meer het idee dat m'n ex daar niet meer bij hoort . Of op zijn minst hard op weg is om daar niet meer bij te gaan horen

Ik ga hier kapot aan
Dat moet het juist makkelijker maken om haar te vergeten denk ik.

Mijn ex heeft ook contact met een jongen, dat betekend gewoon dat ik haar niet meer terug kan krijgen en dat het gewoon echt afgelopen is.

Need to move on, kom op!
Who the fuck is Fcuker?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:37:37 #209
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59187621
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:24 schreef Fcuker het volgende:

[..]

Dat moet het juist makkelijker maken om haar te vergeten denk ik.

Mijn ex heeft ook contact met een jongen, dat betekend gewoon dat ik haar niet meer terug kan krijgen en dat het gewoon echt afgelopen is.

Need to move on, kom op!
uiteindelijk zal het dat wel makkelijker maken.... maar op de een of andere manier is het nu voor mijn gevoel pas "echt" voorbij...

Het frustrerende is dat deze relatie niet "klaar" is voor mijn gevoel. Bij voorgaande relaties was de koek gewoon op en that's it. Natuurlijk wel verdriet van gehad, maar wel met het verstandelijke besef dat het beter was zo.
In dit geval: Ja, ik heb haar helemaal zelf weggejaagd bij me, door mijn eigen domme actie, maar ik heb niet het gevoel dat het beter is of dat we klaar zijn.. En juist daarom vreet het zo aan me dat ik niets kan doen om haar terug te winnen.

Het is ook verdomd dubbel... Natuurlijk hoop ik dat zij geluk vindt enzo... en als ze inderdaad verliefd zou worden op iemand, gun ik haar dat ook.... maar damn... het doet wel pijn
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:03:17 #210
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59188347
Pijn zal het zeker doen voor een tijdje, thats normal. Maarjah liefde = pijn jammer genoeg
Who the fuck is Fcuker?
pi_59189584
quote:
Kan je wel makkelijk zeggen maar voor sommige hier en (waaronder ik eerst, maar nu steeds minder) hebben gewoon geen zin in andere meisjes als het nog vers is Zoals iemand voor me zei is je ex dan eigenlijk de ware en omdat het zo definitief is voelt het allemaal zo kut!

Ik besef ook dat als we het voor een tweede keer proberen dat het op lange termijn naar mijn gevoel hetzelfde gebeurd.. maar ik heb altijd wel het gevoel dat de tweede keer wel beter gaat.. maar zoals we allemaal weten zwemmen er meer visjes in de zee en waarom dan volhouden met iemand waarmee je van te voren al weet dat het niet lukt of dat je eraan moet werken terwijl je een ander kan vinden met wie je het veel beter kan vinden en misschien zelfs op langere termijn.

Het is wel de perfecte remedie blijkbaar! Ik heb sinds kort een meisje leren kennen en we kunnen het goed met elkaar vinden. Sinds het uit is met mn vriendin is ze steeds closer gaan doen en geeft ze min of meer seinen en ik begin mn ex nu ook meer te vergeten kwa gevoelens. Het is wel een beetje te vroeg om weer een nieuwe relatie te beginnen maar ik ga zeker wat leuke dingen met haar doen
.mwep
pi_59192102
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef teamlead het volgende:

Het is ook verdomd dubbel... Natuurlijk hoop ik dat zij geluk vindt enzo... en als ze inderdaad verliefd zou worden op iemand, gun ik haar dat ook.... maar damn... het doet wel pijn
Oef door die gedachte was ik ineens klaarwakker.. Ze zou iemand anders kunnen vinden. aarrggh2
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59194062
tsjah, als je ex een nieuwe vriend krijgt is idd een raar gevoel. Ik heb het meegemaakt, ze ging na een maand al met een nieuwe jongen. Voor mij gevoel was hij al in het spel trouwens, dan zouden alle puzzelstukjes mooi op zijn plaats vallen. Maargoed daar denk ik niet aan.

Als je ex een nieuwe vriend heeft dan neemt het wel een stukje hoop weg ja, gelukkig ook maar. Zelf kan je dan net weer wat beter doorgaan met je leven. Maar toch maakt mij het gevoel ook echt letterlijk misselijk. Gewoon het idee dat iemand mijn plek in haar bed inneemt, dat ik zo makkelijk ben te vergeten blijkbaar. En als je dan toch denk dat je plek is ingenomen in bed weet je ook meteen dat hij waarschijnlijk haar benen ook al uit elkaar heeft gekregen. En dan wordt ik echt gek en letterlijk misselijk. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon zelf geen zin heb om het te doen met iemand anders, omdat ik toch ga denken aan haar dan en dan zal het bij mij waarschijnlijk misgaan......

Heb echt het idee dat men ex me flink verkloot heeft.......

Heb ook echt geen zin om iets met iemand opnieuw te beginnen. Geen zin om de eerste keer bij haar thuis te komen. Geen zin om de eerste keer dit, de eerste keer dat. De band opnieuw te laten ontwikkelen. Heb er echt allemaal totaal geen zin in......

Zou graag de tijd vooruit draaien en terecht komen in de tijd dat ik al ongeveer een half jaar gelukkig ben met iemand
pi_59198029
Zorg ervoor dat je als eerst een nieuw vriendin hebt !
.mwep
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:14:18 #215
177219 Maurari
out of our depth
pi_59202981
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:56 schreef TMwitte het volgende:

verhaal

Ik heb PRECIES hetzelfde Ofja, het ligt iets anders omdat dit meisje heel erg ver weg woont dus ik kan haar moeilijk ooit nog zien en ik heb ook geen idee of ze al een nieuw vriendje heeft. Tenzij ik echt op haar "hyves" ga kijken maar ik weet dat ik me dan toch alleen maar zuurder ga voelen. Enige troost die ik heb is dat ik weet dat het waarschijnlijk toch niets was geworden (lange afstands relatie + wij allebei nog redelijk jong) Maar ik voel me ook goed verneukt zeg. Ook al was het mijn fout. Ik zou bijna zeggen dat ik wou dat ik haar nooit had ontmoet. Maar aan de andere kant heb ik hier ook weer een boel van geleerd.

En wat je daar zegt is wat mij betreft de definitie van liefdesverdriet. Dat je met de wetenschap rondloopt dat de persoon die zo veel voor je betekened en waar je je zo goed mee voelde blijkbaar "genoeg" van je heeft en de speciale dingen die je met hem/haar had gaat hij/zij nu met iemand anders delen. Je voelt je niet goed genoeg.

En je verstand vertelt je de waarheid maar je gevoel blijft zeiken
pi_59205933
Honderd mensen om me heen en ik voel me vreselijk alleen. Ik kan alleen maar aan haar denken, wat ze aan het doen is, of ze aan me denkt, of ze me net zoveel mist als ik haar. Wanneer gaat het over van "overleven" naar doorleven?
  zondag 8 juni 2008 @ 12:34:10 #217
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_59214776
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:56 schreef TMwitte het volgende:
tsjah, als je ex een nieuwe vriend krijgt is idd een raar gevoel. Ik heb het meegemaakt, ze ging na een maand al met een nieuwe jongen. Voor mij gevoel was hij al in het spel trouwens, dan zouden alle puzzelstukjes mooi op zijn plaats vallen. Maargoed daar denk ik niet aan.

Als je ex een nieuwe vriend heeft dan neemt het wel een stukje hoop weg ja, gelukkig ook maar. Zelf kan je dan net weer wat beter doorgaan met je leven. Maar toch maakt mij het gevoel ook echt letterlijk misselijk. Gewoon het idee dat iemand mijn plek in haar bed inneemt, dat ik zo makkelijk ben te vergeten blijkbaar. En als je dan toch denk dat je plek is ingenomen in bed weet je ook meteen dat hij waarschijnlijk haar benen ook al uit elkaar heeft gekregen. En dan wordt ik echt gek en letterlijk misselijk. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon zelf geen zin heb om het te doen met iemand anders, omdat ik toch ga denken aan haar dan en dan zal het bij mij waarschijnlijk misgaan......

Heb echt het idee dat men ex me flink verkloot heeft.......

Heb ook echt geen zin om iets met iemand opnieuw te beginnen. Geen zin om de eerste keer bij haar thuis te komen. Geen zin om de eerste keer dit, de eerste keer dat. De band opnieuw te laten ontwikkelen. Heb er echt allemaal totaal geen zin in......

Zou graag de tijd vooruit draaien en terecht komen in de tijd dat ik al ongeveer een half jaar gelukkig ben met iemand
Ook bij mij ging me ex al vrij snel met een nieuwe ervan door. En wat je allemaal beschrijft... ik weet hoe het voelt.

En wederom dacht ik dat me ex mijn geest en wat dan nog meer allemaal verkloot had

Maar die laatste zin..... nee dat moet je echt niet willen....

Straks als de tijd voorbij vliegt... jezelf omhoog getrokken hebt, en je niet meer aan haar denkt.... dan kom je vanzelf een leuk persoon tegen. Alleen dat kan gewoon een tijd duren helaas.

Die eerste periode, voelt gewoon zo fijn en alles is spannend en leuk. (dat wil je toch niet missen!)

En ja spreek uit ervaring
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_59234583
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Miesjel het volgende:
Honderd mensen om me heen en ik voel me vreselijk alleen. Ik kan alleen maar aan haar denken, wat ze aan het doen is, of ze aan me denkt, of ze me net zoveel mist als ik haar. Wanneer gaat het over van "overleven" naar doorleven?

Met momentjes zul je vast niet aan haar denken, die momenten worden langer en langer. Geen contact helpt in zoverre dat je niet met dr geconfronteerd wordt, verder is het gewoon elke dag opnieuw een schop onder je kont geven en weer opnieuw kijken of deze dag weer momentjes opleveren waarin je niet bezig bent met haar. En elke keer als je een gedachte over haar hebt zoals jij ze hier boven beschrijft, bij jezelf denken, waarom wil ik dat weten, wat kan je ermee, wat doet het er toe, het is over en uit en you need to move on! En nee, het is niet makkelijk...
  maandag 9 juni 2008 @ 08:04:24 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59238077
hoera.. weer een dag..... Straks met vrienden voetbal kijken is gelukkig wel wat afleiding, maar het zal toch anders zijn als zij niet naast me zit en meevloekt en scheldt op tegenstander en scheids...

Missen zit in bizar kleine dingen
pi_59239833
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:04 schreef teamlead het volgende:
Missen zit in bizar kleine dingen
Het zijn júist die kleine dingen die het 'm bij mij doen!
pi_59251870
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef r_AW het volgende:

[..]

Ik merk juist dat ze in alles zit. Al mij zintuigen maken amok omdat ze zolang al weg is.
pi_59253977
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef r_AW het volgende:

[..]

same here. Nu valt het wel iets mee omdat ik de hele dag aan het werk ben. Alleen de laatste 2 weekeinde was giga klote omdat je dan toch alleen bent terwijl je 5 jaar lang gewend bent om alles samen te doen Dus probeer zo veel mogelijk mijn wiekende vol te plannen.

Dit weekend even pokertoernoei en een meeting van Ford liefhebbers
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59255528
Ik sluit me hier nu helaas ook maar aan. Mijn ex heeft het donderdag uitgemaakt na 5 jaar. Ik ben echt helemaal stuk. Ik kan niet eten, niet slapen en voel me echt ongelofelijk klote. Zo ineens van de een op de andere dag maakte hij het uit en heeft ook niks meer van zich laten horen. Ik mis zelfs de vervelende dingen aan hem zoals dat hij zijn was niet opruimde en maar in een hoekje neer gooide enzo. Damn wat is dit kut, heb dit nog nooit zo meegemaakt.
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
pi_59255685
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef MereLss het volgende:
Ik sluit me hier nu helaas ook maar aan. Mijn ex heeft het donderdag uitgemaakt na 5 jaar. Ik ben echt helemaal stuk. Ik kan niet eten, niet slapen en voel me echt ongelofelijk klote. Zo ineens van de een op de andere dag maakte hij het uit en heeft ook niks meer van zich laten horen. Ik mis zelfs de vervelende dingen aan hem zoals dat hij zijn was niet opruimde en maar in een hoekje neer gooide enzo. Damn wat is dit kut, heb dit nog nooit zo meegemaakt.
Jep weet bijna precies wat je mee maakt is niks aan.....
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  maandag 9 juni 2008 @ 21:38:42 #225
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59259657
Ik hoop voor iedereen dat het voor een korte duur is, kut ex-en allemaal
Who the fuck is Fcuker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')