Betekenis?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:58 schreef TMwitte het volgende:
[..]
Dulcia non meruit, qui non gustavit amara
Jaja.. Het gaat met mij een heel stuk beter. Maar ik weet dat als ze belt ik meteen in de auto stap en naar haar toe rij. Er gaat geen dag voorbij dat ik aan haar denk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef teamlead het volgende:mooi om te zien dat een aantal van jullie de weg naar boven alweer te pakken heeft.... dat geeft de burger moed
.
Dat heb ik ook nog steeds hoor, maar dat is puur omdat het de laatste is waar je iets voor hebt gevoelt. Zal niet anders zijn dan dat je verliefd bent op een meid en dat zij je opbelt op het moment dat je denkt dat je liefde voor haar is weggeëbt. Ook dan zal je meteen in de auto stappen. Dat gevoel verdwijnt wel als er een nieuw persoon komt.quote:Jaja.. Het gaat met mij een heel stuk beter. Maar ik weet dat als ze belt ik meteen in de auto stap en naar haar toe rij. Er gaat geen dag voorbij dat ik aan haar denk.
En dat blijft vaak zo naar, dat het pas echt verdwijnt op het moment dat er een nieuwe liefde in je leven is..quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:54 schreef TMwitte het volgende:
Dat gevoel verdwijnt wel als er een nieuw persoon komt.
Naja, ik heb precies hetzelfde. Ik weet niet of het nu nog wat wordt maar ze wilt wel vrienden blijven als het niks wordt. Mijn idee was om niet gelijk afspraken te maken met zn tweetjes maar gewoon met een groep vrienden en dan samen op stap gaan, je hoeft niet per se direct contact aan te gaan maar je bent wel samen en ik denk dat als je dit vaker genoeg doet je langzaam een vriendschappelijke band kan maken met diegene.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:52 schreef Miesjel het volgende:
Hoe zorgen we ervoor dat we elkaar wel kunnen zien, maar geen dingen doen die het allemaal vreselijk gecompliceerd maken? Gewoon contact, gewoon even samen de dingen doornemen, noem het gewoon vrienden.
Als we meer gaan doen dan ben ik meteen hoopvol, zij zal me weer afwijzen, ik terug in de put. Ik wil dus eigenlijk niet willen
Ja, maar dat is dan ook weer niet makkelijk. Tenminste ik heb er maar wat moeite mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
@JoostPayne, snap wat je bedoeld, dat je graag vrienden wil blijven. Ik wil dat ook met mijn ex, en ik dacht dat het pas moeilijk werd als de hij of ik een ander zou hebben.
Bij beiden is dat niet het geval,maar het is al moeilijk om elkaar los te laten in het dagelijks leven. Als ik een bepaalde msn-naam heb, dan reageerd hij daar op, als ik een krabbel van iemand op hyves heb, dan ook...
Verstandig is volgens mij om even niet zo heel veel contact te hebben..
ja heb je gelijk in maar zoals Miesjel al zegt is dat best moeilijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
@JoostPayne, snap wat je bedoeld, dat je graag vrienden wil blijven. Ik wil dat ook met mijn ex, en ik dacht dat het pas moeilijk werd als de hij of ik een ander zou hebben.
Bij beiden is dat niet het geval,maar het is al moeilijk om elkaar los te laten in het dagelijks leven. Als ik een bepaalde msn-naam heb, dan reageerd hij daar op, als ik een krabbel van iemand op hyves heb, dan ook...
Verstandig is volgens mij om even niet zo heel veel contact te hebben..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Fcuker het volgende:
Scot je oude chick boysss denk er niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kom op mann!!!!!
Er is genoeg vis in de zeeeeee ga vaker uit (H):P
Wat herkenbaar! Het is toch te gek voor woorden dat het zou voelen als vreemdgaan als je na je relatie een ander hebt? Stel je dan maar voor dat je ex daar geen enkel probleem mee heeft, dan verdwijnt het schuldgevoel hopelijk. Verdomme zeg, jij hebt toch ook recht op geluk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef teamlead het volgende:
oh, maar slijten zal het vast ooit wel... ooit.......
maar als ik nu iemand zou oppikken in de kroeg, zou het nog steeds voelen als buiten de deur neuken... en da's best irritant...
I see, maar als je weer verliefd wordt of gaat houden van iemand en die gene breekt je hart weer, wat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef teamlead het volgende:
oh, maar slijten zal het vast ooit wel... ooit.......
maar als ik nu iemand zou oppikken in de kroeg, zou het nog steeds voelen als buiten de deur neuken... en da's best irritant...
Dat zeggen vrienden van me dus ook! Ze vroegen nog of ik mee wou uitgaan in amsterdam; "chiikieeesss man.. chickieesss!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Fcuker het volgende:
Scot je oude chick boysss denk er niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kom op mann!!!!!
Er is genoeg vis in de zeeeeee ga vaker uit (H):P
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik ben best verbaasd over mezelf dat ik -naar mijn gevoel- zo snel over haar heen ben. Het is soms wel zo dat ik haar mis of dat ik het misschien toch wel met haar een tweede keer wil proberen (aangezien ik het gevoel heb dat het dit keer wel wat gaat worden omdat ik NU pas weet wat er allemaal mis ging in de relatie) Maar ik zit niet meer met een deprimerende gevoel waarvan ik een halve buikpijn van krijgEn het is ook niet meer het geval dat ik opsta en denk.. terrringgg ik mis haar
Idd, daar heb ik dus ook last van, als ik met iemand sta te praten, dan voelt het al een beetje alsof mijn ex over mijn schouder meekijkt. Super-irritant, maar het zal wel over gaan op den duur lijkt me.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat herkenbaar! Het is toch te gek voor woorden dat het zou voelen als vreemdgaan als je na je relatie een ander hebt? Stel je dan maar voor dat je ex daar geen enkel probleem mee heeft, dan verdwijnt het schuldgevoel hopelijk. Verdomme zeg, jij hebt toch ook recht op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |