abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:00:43 #176
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59105497
mooi om te zien dat een aantal van jullie de weg naar boven alweer te pakken heeft.... dat geeft de burger moed .
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:11:18 #177
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59105647
Fok de bitches, er zijn dr genoeg ga vaker uit
Who the fuck is Fcuker?
pi_59105965
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:58 schreef TMwitte het volgende:

[..]

Dulcia non meruit, qui non gustavit amara
Betekenis?

Ben ook nog is in een flirtbui, gaat langzamer maar steeds beter

[ Bericht 16% gewijzigd door got.rice op 04-06-2008 02:11:51 ]
.mwep
pi_59107425
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef teamlead het volgende:
mooi om te zien dat een aantal van jullie de weg naar boven alweer te pakken heeft.... dat geeft de burger moed .
Jaja.. Het gaat met mij een heel stuk beter. Maar ik weet dat als ze belt ik meteen in de auto stap en naar haar toe rij. Er gaat geen dag voorbij dat ik aan haar denk.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59108183
"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.

Ik denk gewoon dat mijn ex gelijk had toen ze zei dat het moeilijk is om te slagen met je eerste liefde, omdat je gewoon nog niet weet wat het echt betekend en hoe je dingen moet oppakken. Denk dat wij doordat we dit allemaal meemaken voor een volgende liefde veel beter zijn en het daardoor nog beter kunnen krijgen, omdat we weten wat het betekend en omdat je weet wat je kan verliezen.
quote:
Jaja.. Het gaat met mij een heel stuk beter. Maar ik weet dat als ze belt ik meteen in de auto stap en naar haar toe rij. Er gaat geen dag voorbij dat ik aan haar denk.
Dat heb ik ook nog steeds hoor, maar dat is puur omdat het de laatste is waar je iets voor hebt gevoelt. Zal niet anders zijn dan dat je verliefd bent op een meid en dat zij je opbelt op het moment dat je denkt dat je liefde voor haar is weggeëbt. Ook dan zal je meteen in de auto stappen. Dat gevoel verdwijnt wel als er een nieuw persoon komt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:38:58 #181
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_59114782
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 08:54 schreef TMwitte het volgende:
Dat gevoel verdwijnt wel als er een nieuw persoon komt.
En dat blijft vaak zo naar, dat het pas echt verdwijnt op het moment dat er een nieuwe liefde in je leven is..
pi_59124720
hmmz, op het moment dat ik dit dus type heb ik weer contact met men ex via MSN (ja kinderachtig maargoed, contact is contact). Ik had haar een paar maanden geleden gevraagd om zo weinig mogelijk contact te hebben als mogelijk is. Alleen het probleem is dus dat zij nog waal ongeveer iedere week een keer aan me vraagt hoe het is enzo. En ik vraag me steeds af, waarom boeit haar dat nog?

Op dit moment voel ik me ook echt raar, kwam vandaag 2 mensen tegen die in onze relatie best belangrijk waren en die ik maanden niet meer gzien had, erg toevallig. Zij begint weer te praten vandaag. Ik gooi het maar allemaal op puur toeval en ga er maar niks achter zoeken. Maar toch helpt dit niet met het verwerken. Terwijl ik net op het punt was dat ik begon te denken dat het bijna weer helemaal goed was.....

vrouwen......

dalijk maar ff flink uitleven op de squashbaan.
pi_59127478
Hoe zorgen we ervoor dat we elkaar wel kunnen zien, maar geen dingen doen die het allemaal vreselijk gecompliceerd maken? Gewoon contact, gewoon even samen de dingen doornemen, noem het gewoon vrienden.

Als we meer gaan doen dan ben ik meteen hoopvol, zij zal me weer afwijzen, ik terug in de put. Ik wil dus eigenlijk niet willen
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59134748
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:52 schreef Miesjel het volgende:
Hoe zorgen we ervoor dat we elkaar wel kunnen zien, maar geen dingen doen die het allemaal vreselijk gecompliceerd maken? Gewoon contact, gewoon even samen de dingen doornemen, noem het gewoon vrienden.

Als we meer gaan doen dan ben ik meteen hoopvol, zij zal me weer afwijzen, ik terug in de put. Ik wil dus eigenlijk niet willen
Naja, ik heb precies hetzelfde. Ik weet niet of het nu nog wat wordt maar ze wilt wel vrienden blijven als het niks wordt. Mijn idee was om niet gelijk afspraken te maken met zn tweetjes maar gewoon met een groep vrienden en dan samen op stap gaan, je hoeft niet per se direct contact aan te gaan maar je bent wel samen en ik denk dat als je dit vaker genoeg doet je langzaam een vriendschappelijke band kan maken met diegene.
.mwep
pi_59139456
*sluit aan*

Pff... het is nu een week of 3 uit, ik heb het uitgemaakt, maar toch is het allemaal zo verdomd moeilijk en gecompliceerd. In theorie waren we het perfecte stel, we hadden alles wat de ander in een partner zocht, maar na 2 jaar aanklooien moet je voor jezelf een knoop doorhakken. Hij is kapot, ik een ijskoningin die haar gevoelens niet toelaat omdat ik bang ben dat ik me er dan in laat meeslepen.

's ochtend sta ik op met het idee; "hoe kom ik de dag weer door".
Mis ik hem, of mis ik het hebben van een partner? Ik wil hem helemaal niet terug, maar ik wil zo graag contact met hem houden, we zijn elkaars beste vrienden. Pff... weet het allemaal ff niet meer..
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:36:02 #186
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59141427
ik trek het vandaag even heel slecht merk ik.. als iemand nu hard BOE roept, breek ik geloof ik...

bah.. waarom kan ik haar nu niet gewoon even vergeten ofzo
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_59142254
laat ik ook eens aansluiten.

Vorige week woensdag ging de kogel door de kerk na een leuke en spannende relatie van 5 jaar. had mijn ex het gevoel dat we niet gelukkig konden worden in de toekomst samen. Ik was zwaar emotioneel op dat moment Ik heb toen veel steun gehad van mijn oudere zus veel gepraat enzo. Ik ben wel gewoon naar stage gegaan je probeert alles om het te vergeten. Tot dat het weekend begon voor heen waren we in het weekend altijd samen en dan ben je plots alleen ik ben er toen maar op uit gegaan heb even bij mijn zusje thuis gekeken en wat aan het toeren geweest.

Ik heb ook met vrienden hier over gepraat en dat luchtte ook heel erg op. Momenteel voel ik me weer goed ik mis haar natuurlijk wel maar het is niet meer zo erg als in de eerste 5 dagen toen zag alles er gewoon zwart uit. Dit weekend even lekker naar een feestje toe even weer oude vrienden ontmoeten enzo lijkt me echt gezellig. Alleen zie ik wel een beetje op tegen vanavond dan moet ik mijn spullen op halen bij mijn ex proberen zo sterk mogelijk te zijn.

Gister hebben we nog gepraat op msn met elkaar en het ging bij allebeide partijen goed en we gaan proberen als vrienden verder te gaan, er blijft natuurlijk wel altijd een stukje jaloezie als je die andere ziet met een nieuwe vriend bijvoorbeeld. maar we proberen het beste er van te maken. De dingen die ik mezelf heb voorgenomen is om gewoon nu eerst even lekker te genieten van het leven. heb de meeste weekenden al weer vol met plannen meetings met de auto, open dagen, poker toernooi en feesten.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59147620
Ik trek het nog steeds niet. Gisteren hebben we elkaar gezien. Heel erg fijn om even de dingen door te praten. En het idee was om wellicht in het weekend wellicht iets af te spreken. Maar ik trek het niet. Ik heb eigenlijk niet geslapen, zit meteen weer vol spanningen.
Dus vandaag maar gebeld en verteld dat ik niets wil afspreken. Ik wil haar de eerste tijd niet zien. Niet als zodanig. Ik val in de valkuil van hoopvol.. En daar wil ik eigenlijk niet zijn. Eerst moet ze echt klaar voor mij zijn, en ik weer voor haar. Om dat te halen moeten we eerst echt van elkaar af zijn.

Ik vind het maar wat moeilijk.
pi_59148137
@JoostPayne, snap wat je bedoeld, dat je graag vrienden wil blijven. Ik wil dat ook met mijn ex, en ik dacht dat het pas moeilijk werd als de hij of ik een ander zou hebben.

Bij beiden is dat niet het geval,maar het is al moeilijk om elkaar los te laten in het dagelijks leven. Als ik een bepaalde msn-naam heb, dan reageerd hij daar op, als ik een krabbel van iemand op hyves heb, dan ook...

Verstandig is volgens mij om even niet zo heel veel contact te hebben..
pi_59149929
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
@JoostPayne, snap wat je bedoeld, dat je graag vrienden wil blijven. Ik wil dat ook met mijn ex, en ik dacht dat het pas moeilijk werd als de hij of ik een ander zou hebben.

Bij beiden is dat niet het geval,maar het is al moeilijk om elkaar los te laten in het dagelijks leven. Als ik een bepaalde msn-naam heb, dan reageerd hij daar op, als ik een krabbel van iemand op hyves heb, dan ook...

Ja, maar dat is dan ook weer niet makkelijk. Tenminste ik heb er maar wat moeite mee.
pi_59150825
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:

ja heb je gelijk in maar zoals Miesjel al zegt is dat best moeilijk
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:39:52 #192
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59157256
Scot je oude chick boysss denk er niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kom op mann!!!!!

Er is genoeg vis in de zeeeeee ga vaker uit (H):P
Who the fuck is Fcuker?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:55:41 #193
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59157674
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Fcuker het volgende:

ja... want liefde is hetzelfde als in de kroeg een ander neukertje scoren 14.gif
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:07:21 #194
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59157983
Hahahaha, ik probeer alleen de pijn te verzachten meannn

Je wordt heus nog wel is een keer verliefd (K)

tenminste zo denk ik dan, vandaar dat ik me ex al vergeten ben..

denk ik
Who the fuck is Fcuker?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:10:57 #195
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59158105
oh, maar slijten zal het vast ooit wel... ooit.......

maar als ik nu iemand zou oppikken in de kroeg, zou het nog steeds voelen als buiten de deur neuken... en da's best irritant...
pi_59158262
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef teamlead het volgende:

maar als ik nu iemand zou oppikken in de kroeg, zou het nog steeds voelen als buiten de deur neuken... en da's best irritant...
Wat herkenbaar! Het is toch te gek voor woorden dat het zou voelen als vreemdgaan als je na je relatie een ander hebt? Stel je dan maar voor dat je ex daar geen enkel probleem mee heeft, dan verdwijnt het schuldgevoel hopelijk. Verdomme zeg, jij hebt toch ook recht op geluk.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:20:19 #197
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59158404
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef teamlead het volgende:

I see, maar als je weer verliefd wordt of gaat houden van iemand en die gene breekt je hart weer, wat dan?

Ben je weer bij begin af, dus het komt allemaal vanzelf..

1ste x dat ik van iemand heb gehouden en ze heeft me hart helemaal stuk gemaakt, ik heb ervan geleerd ben er sterker door geworden.

1 ding is zeker ik zal me niet meer zo snel binden als ik toen heb gedaan..( ik spreek hier over een maand geleden )
Who the fuck is Fcuker?
pi_59158435
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Fcuker het volgende:

Dat zeggen vrienden van me dus ook! Ze vroegen nog of ik mee wou uitgaan in amsterdam; "chiikieeesss man.. chickieesss! "

Klinkt allemaal leuk en aardig en er zijn inderdaad genoeg vissen in de zee maar als je zo'n baggergevoel hebt heb je ook niet echt bepaald zin om andere meiden te versieren of versierd te worden. Uiteindelijk heb ik ook zo van dat ik een ander vind waar ik op verliefd zal worden maar het is een kwestie van tijd en zo makkelijk kom je nou niet af van een persoon waarmee je echt een boel hebt meegemaakt.

Ik ben best verbaasd over mezelf dat ik -naar mijn gevoel- zo snel over haar heen ben. Het is soms wel zo dat ik haar mis of dat ik het misschien toch wel met haar een tweede keer wil proberen (aangezien ik het gevoel heb dat het dit keer wel wat gaat worden omdat ik NU pas weet wat er allemaal mis ging in de relatie) Maar ik zit niet meer met een deprimerende gevoel waarvan ik een halve buikpijn van krijg En het is ook niet meer het geval dat ik opsta en denk.. terrringgg ik mis haar
.mwep
pi_59158527
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef got.rice het volgende:

[..]

Ik ben best verbaasd over mezelf dat ik -naar mijn gevoel- zo snel over haar heen ben. Het is soms wel zo dat ik haar mis of dat ik het misschien toch wel met haar een tweede keer wil proberen (aangezien ik het gevoel heb dat het dit keer wel wat gaat worden omdat ik NU pas weet wat er allemaal mis ging in de relatie) Maar ik zit niet meer met een deprimerende gevoel waarvan ik een halve buikpijn van krijg En het is ook niet meer het geval dat ik opsta en denk.. terrringgg ik mis haar
Kijk aan, op dat punt hopen we allemaal te komen. Babystapjes en dan komen we er vanzelf. Fijn voor je!
pi_59166504
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Wat herkenbaar! Het is toch te gek voor woorden dat het zou voelen als vreemdgaan als je na je relatie een ander hebt? Stel je dan maar voor dat je ex daar geen enkel probleem mee heeft, dan verdwijnt het schuldgevoel hopelijk. Verdomme zeg, jij hebt toch ook recht op geluk.
Idd, daar heb ik dus ook last van, als ik met iemand sta te praten, dan voelt het al een beetje alsof mijn ex over mijn schouder meekijkt. Super-irritant, maar het zal wel over gaan op den duur lijkt me.

Maar goed, morgenavond lekker stappen, kijken of het al beter gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')