NIks mis mee, om eens rond te schuumen.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. De vrije markt.
.
Maar goed, incrowd-topic dit.
Mijn zusje werkt erquote:Op zondag 4 mei 2008 10:45 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
NIks mis mee, om eens rond te schuumen.
Ik zei toch sorryquote:Op zondag 4 mei 2008 10:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt ervieze tent.
En je opmerking even weggehaald, slaat nergens op natuurlijk.
Nijmegen alleen al is een enorme teleurstelling.. Het zi bomvol met linkse rukkers en krakers. Whoops een pleonasmequote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef Faithy het volgende:
hoe moeilijk is het??
stappen met Fok!kers in Nijmegen in een kutkroeg! teleurstellend!
chagrijnquote:Op zondag 4 mei 2008 10:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt ervieze tent.
En je opmerking even weggehaald, slaat nergens op natuurlijk.
Nee johquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik ff blij dan dat ik niet mee ben gegaanen een lekkere hamburger heb gegeten toen ik stond te wachten op mijn vervoer
cocktail houdt van quotekloten...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt heul geen hamburger op toen je stond te wachten op je vervoer
Die had ik dan al op, vraag Mikkie maarquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt heul geen hamburger op toen je stond te wachten op je vervoer
ben jij net zo een snob als mn zusje die alleen daarom niet in Nijmegen wil studeren?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nijmegen alleen al is een enorme teleurstelling.. Het zi bomvol met linkse rukkers en krakers. Whoops een pleonasme
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die had ik dan al op, vraag Mikkie maar
zusje?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben jij net zo een snob als mn zusje die alleen daarom niet in Nijmegen wil studeren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |