Nou dan weten we nu dus zeker dat de relatie van Claires kant wel echt is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Claire doet er wel toe, hoe kon ik het zojuist anders zeggen. Ze mag koffie halen voor Huub....
Je anti Huub postings. Mag hoor, dit is FOK!.quote:
Wat een hoer, een bakje koffie halen voor haar man, daar zou ik hier niet mee moeten beginnenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Claire doet er wel toe, hoe kon ik het zojuist anders zeggen. Ze mag koffie halen voor Huub....
Muts, Boten Anna?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
Beetje OT:
Jaap heeft een parodie op zijn computer staan op Joran van der Sloot. Dat nummer is een cover, maar ik weet niet waarvan... wie weet het wel?
Arghh het ligt op het puntje van mijn tong... het is volgens mij een Duits liedje...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
Beetje OT:
Jaap heeft een parodie op zijn computer staan op Joran van der Sloot. Dat nummer is een cover, maar ik weet niet waarvan... wie weet het wel?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een hoer, een bakje koffie halen voor haar man, daar zou ik hier niet mee moeten beginnen
als Held Huub nu nog een broodje voor CL air E smeert, dan hebben wij een perfect koppeltje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou dan weten we nu dus zeker dat de relatie van Claires kant wel echt is.
De Kubatzclan zal een Amanda met centjes niet snel loslaten inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk niet da ze nog lang bij elkaar zijn...tenzij Amanda winnaar wordt. Ik vermoed dat Brian dan wel een graantje wil meepikken....
Yep, dat is hem.quote:
Ik meen me te herinneren dat Amanda ooit eens riep dat ze wel bont droeg, maar dat ze altijd heeft gedacht dat het van natuurlijk gestorven dieren was.. Ja laat een eigen straatje schoonvegen maar aan Aman overquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is dat om Amanda te irriteren ? Of om haar eraan te herinneren dat ze die jassen nooit droeg/draagt ? Of beide ?
Dacht het niet, gewoon een zweeds of noors losertje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat is hem.Was dat niet een songfestivalnummer?
Anti Huub, waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je anti Huub postings. Mag hoor, dit is FOK!.
Ja, dat had ik dus ook.... kon er gewoon niet opkomen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Arghh het ligt op het puntje van mijn tong... het is volgens mij een Duits liedje...
Ja... daar heb je wat aan he...![]()
Ja en als er echt ontstopt moet worden, komt Brian om de hoek om haar straat te vegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:26 schreef Eg_Wel het volgende:
Ja laat een eigen straatje schoonvegen maar aan Aman over
En wat zegt dat over jouw grote held Brian?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk niet da ze nog lang bij elkaar zijn...tenzij Amanda winnaar wordt. Ik vermoed dat Brian dan wel een graantje wil meepikken....
Zou wel lachen zijn als Huub dan binnenkomt en een tafel omgooit, maar daar is dat mannetje te bang voor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat krijgen we nu weer voor bullshit op de streams.Jaap en die verklede man gaan gezellig samen eten.Is dit weer om Huub en Claire belachelijk te maken.
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat Brian mijn held is....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jouw grote held Brian?
Haal gelijk de kots even van je capslock af anders.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Huub dan binnenkomt en een tafel omgooit, maar daar is dat mannetje te bang voor.
Veel te bang om symphatie te verliezen bij de kijker.
DAT MANNETJE IS ALLEEN MAAR BEZIG MET DE FINALE, IK KOTS EROP.![]()
![]()
![]()
Laat maar, is ook niet echt boeiend, net als de streams.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Anti Huub, waar heb jij het in godsnaam over?
Niks nieuws toch bij jouw.Jij kiest elke keer iemand uit die iedereen niet mag en daar word je dan voor.Zo voorspelbaar,deed je bij BB alquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub dan binnenkomt en een tafel omgooit, maar daar is dat mannetje te bang voor.
Veel te bang om symphatie te verliezen bij de kijker.
DAT MANNETJE IS ALLEEN MAAR BEZIG MET DE FINALE, IK KOTS EROP.![]()
![]()
![]()
Ja, hoe kom ik er bij hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat Brian mijn held is....
Ach, een tijdje geleden zat er bloed op hetzelfde vod na een vechtpartij met zijn broer, dat heeft het er ook uitgekregen, komt goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:32 schreef elcastel het volgende:
Jaap.
Roggel checkt even een andere jurk. Vanwege vlekken ?
Wat is dat?quote:
De endeldarm van Rocardo?quote:
Komt uit het regenwoud om de PH waarde van Ricardo op te krikken. Dit vanwege een matig sexleven...aldus Jaapquote:
Snert?quote:
In ieder geval gestampte chips.....i.p.v. crouttonsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snert?
Ik wil serieus graag weten wat er in dat kommetje zit.
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Slim van Brian, om mee te doen.
Zijn toch weer tv-momentjes waarin hij positief op de kijker overkomt: de guitige jongeman die sportief meedoet.
Ik weet het ook niet, het lijkt wel op snert.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snert?
En wat is de pointe van dit smeerkezendineetje, if any?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In ieder geval gestampte chips.....i.p.v. crouttons
en M&M's, zuurmatjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snert?
Dat zei ik net. Jaap is zeer ontevreden over z'n relatie. Te weinig sex enzo.....Hij vind Ricardo als vrouw knap ruk en vindt de relatie van Huub en Claire een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de pointe van dit smeerkezendineetje, if any?
TV momentje scoren.... zorgen dat ie meer fans krijft die op hem gaan stemmen tijdens de finale. Succes Jaap.... je doet het erg goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
6 bier en een halve liter vodka voor Jaap
[ afbeelding ]
Huub moet buiten beeld blijven, dat is toch wel duidelijk? Gratis promo voor Brian en Amanda. Kijk ze gezellig zitten, etentje voor 2 en tussendoor butlert hij.quote:
En wat eet ze weer subtiel.quote:
guacamole die iets te lang heeft gestaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoop dat als Jaap stomdronken is, Ricardo besluit een scene uit deliverance te gaan naspelen... "Bet you can squeal like a piggy boy...!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Jaap echt hilarisch. Het is natuurlijk TV maken, maar hij doet dat op een onnavolgbare manier....
Ik denk niet dat Huub in staat is om hier op een leuke manier aan mee te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet buiten beeld blijven, dat is toch wel duidelijk? Gratis promo voor Brian en Amanda. Kijk ze gezellig zitten, etentje voor 2 en tussendoor butlert hij.![]()
Sorry, serieus!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zei ik net. Jaap is zeer ontevreden over z'n relatie. Te weinig sex enzo.....Hij vind Ricardo als vrouw knap ruk en vindt de relatie van Huub en Claire een stuk beter.
Vandaar dit diner, om haar bij de les te krijgen
Mijn katten eten nog netter als ze vis krijgen. Ik snap dan ook niet dat ze nog een bord krijgen, een trog is praktischer voor die varkens. Als je dan toch zo perfect wilt overkomen, doe dan eerst eens iets aan je tafelmanieren, het zijn er niet veel en ze zijn makkelijk. Echte miljonairs die twee.quote:
Dat doet ze toch elke dag? Wat is er nu zo anders dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef akveor het volgende:
Brian vind Amanda onbeschoft omdat ze al als een hongerige gier begon te eten terwijl Brian nog niet aan tafel zat.
Les 1.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef akveor het volgende:
Brian vind Amanda onbeschoft omdat ze al als een hongerige gier begon te eten terwijl Brian nog niet aan tafel zat.
Voor Brian is het nieuw, hij leert Amanda elke dag opnieuw kennen, komt door de pammetjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef mootie het volgende:
Dat doet ze toch elke dag? Wat is er nu zo anders dan.
Je transformatie valt me nu pas op!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub in staat is om hier op een leuke manier aan mee te doen.
Have fun, take care....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zonnesteek blijft me parten spelen, dus ik ga 'm maar elders blussen met Prosecco
Niets... slechts opvallend dat ze dat simpele gebaar nu nog niet onder de knie schijnt te hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet ze toch elke dag? Wat is er nu zo anders dan.
Zuurkool witlof satesaus zure bommen en witlof, de ingredienten van Jaap zijn volgende gerecht. En hij zei nog iets over de zuurgraad van dweiltje Rie'indewardoquote:
Ik bedoel, waarom stoort het Brian nu ineens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets... slechts opvallend dat ze dat simpele gebaar nu nog niet onder de knie schijnt te hebben.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mijn katten eten nog netter als ze vis krijgen. Ik snap dan ook niet dat ze nog een bord krijgen, een trog is praktischer voor die varkens. Als je dan toch zo perfect wilt overkomen, doe dan eerst eens iets aan je tafelmanieren, het zijn er niet veel en ze zijn makkelijk. Echte miljonairs die twee..
Hoi Deminsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:53 schreef demins het volgende:
[..]
Je transformatie valt me nu pas op!
Alle kernvrijwilligers de wereld uit! Om te beginnen uit Nederland!
Niet alleen miljonairs, maar elk zichzelf respecterend mens eet pas als iedereen aan tafel zit, en eet met bestek, ellebogen niet op tafel etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Hoe eten miljonairs dan? En spreken we dan over oud geld, of die nieuwe soort....?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Demins![]()
Wat leuk om jou weer eens te zien staan hier
Ik kijk met heel erg veel plezier naar Jaap. Maar dat komt omdat ik weet dat hij TV aan het maken is en niet zozeer met ons streamers bezig is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Even serieus COSsers, wie kijkt met plezier naar deze streams?
Amanda heeft het weer over Huub en een dwarslezing, Jaap is nog ranziger dan RansJaap.
Een goor gedoe vind ik hetquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het weer over Huub en een dwarslezing, Jaap is nog ranziger dan RansJaap.
Ik vermaak me prima, zeker in combinatie met het COS-sen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Owkeeej, ik sla die uitzending dan wel over. Wat een droefenis.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kijk met heel erg veel plezier naar Jaap. Maar dat komt omdat ik weet dat hij TV aan het maken is en niet zozeer met ons streamers bezig is.
Haha ik heb ze uitgezet. Geen beeld geen geluid. Ik zit niet te wachten op dat nep gedoe van onze stemmentrekker Jaap. B en A vind ik al helemaal niet de moeite waard. Friemel nu lekker wat jointjes inelkaar... en kijk keek met een schuin oog naar de A en B promotie op TV lolquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het weer over Huub en een dwarslezing, Jaap is nog ranziger dan de RansJaap die hij ooit was.
Maak je niet zo druk joh, etiquette pas je toe in een restaurant, thuis doe je het toch hoe je het beste past....?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet alleen miljonairs, maar elk zichzelf respecterend mens eet pas als iedereen aan tafel zit, en eet met bestek, ellebogen niet op tafel etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |