Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Slim van Brian, om mee te doen.
Zijn toch weer tv-momentjes waarin hij positief op de kijker overkomt: de guitige jongeman die sportief meedoet.
Ik weet het ook niet, het lijkt wel op snert.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snert?
Ik wil serieus graag weten wat er in dat kommetje zit.
En wat is de pointe van dit smeerkezendineetje, if any?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In ieder geval gestampte chips.....i.p.v. crouttons
en M&M's, zuurmatjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snert?
Ik wil serieus graag weten wat er in dat kommetje zit.
Dat zei ik net. Jaap is zeer ontevreden over z'n relatie. Te weinig sex enzo.....Hij vind Ricardo als vrouw knap ruk en vindt de relatie van Huub en Claire een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de pointe van dit smeerkezendineetje, if any?
TV momentje scoren.... zorgen dat ie meer fans krijft die op hem gaan stemmen tijdens de finale. Succes Jaap.... je doet het erg goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
6 bier en een halve liter vodka voor Jaap
[ afbeelding ]
Huub moet buiten beeld blijven, dat is toch wel duidelijk? Gratis promo voor Brian en Amanda. Kijk ze gezellig zitten, etentje voor 2 en tussendoor butlert hij.quote:
En wat eet ze weer subtiel.quote:
guacamole die iets te lang heeft gestaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoop dat als Jaap stomdronken is, Ricardo besluit een scene uit deliverance te gaan naspelen... "Bet you can squeal like a piggy boy...!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Jaap echt hilarisch. Het is natuurlijk TV maken, maar hij doet dat op een onnavolgbare manier....
Ik denk niet dat Huub in staat is om hier op een leuke manier aan mee te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet buiten beeld blijven, dat is toch wel duidelijk? Gratis promo voor Brian en Amanda. Kijk ze gezellig zitten, etentje voor 2 en tussendoor butlert hij.![]()
Sorry, serieus!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zei ik net. Jaap is zeer ontevreden over z'n relatie. Te weinig sex enzo.....Hij vind Ricardo als vrouw knap ruk en vindt de relatie van Huub en Claire een stuk beter.
Vandaar dit diner, om haar bij de les te krijgen
Mijn katten eten nog netter als ze vis krijgen. Ik snap dan ook niet dat ze nog een bord krijgen, een trog is praktischer voor die varkens. Als je dan toch zo perfect wilt overkomen, doe dan eerst eens iets aan je tafelmanieren, het zijn er niet veel en ze zijn makkelijk. Echte miljonairs die twee.quote:
Dat doet ze toch elke dag? Wat is er nu zo anders dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef akveor het volgende:
Brian vind Amanda onbeschoft omdat ze al als een hongerige gier begon te eten terwijl Brian nog niet aan tafel zat.
Les 1.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:46 schreef akveor het volgende:
Brian vind Amanda onbeschoft omdat ze al als een hongerige gier begon te eten terwijl Brian nog niet aan tafel zat.
Voor Brian is het nieuw, hij leert Amanda elke dag opnieuw kennen, komt door de pammetjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef mootie het volgende:
Dat doet ze toch elke dag? Wat is er nu zo anders dan.
Je transformatie valt me nu pas op!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub in staat is om hier op een leuke manier aan mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |