Have fun, take care....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zonnesteek blijft me parten spelen, dus ik ga 'm maar elders blussen met Prosecco
Niets... slechts opvallend dat ze dat simpele gebaar nu nog niet onder de knie schijnt te hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet ze toch elke dag? Wat is er nu zo anders dan.
Zuurkool witlof satesaus zure bommen en witlof, de ingredienten van Jaap zijn volgende gerecht. En hij zei nog iets over de zuurgraad van dweiltje Rie'indewardoquote:
Ik bedoel, waarom stoort het Brian nu ineens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets... slechts opvallend dat ze dat simpele gebaar nu nog niet onder de knie schijnt te hebben.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mijn katten eten nog netter als ze vis krijgen. Ik snap dan ook niet dat ze nog een bord krijgen, een trog is praktischer voor die varkens. Als je dan toch zo perfect wilt overkomen, doe dan eerst eens iets aan je tafelmanieren, het zijn er niet veel en ze zijn makkelijk. Echte miljonairs die twee..
Hoi Deminsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:53 schreef demins het volgende:
[..]
Je transformatie valt me nu pas op!
Alle kernvrijwilligers de wereld uit! Om te beginnen uit Nederland!
Niet alleen miljonairs, maar elk zichzelf respecterend mens eet pas als iedereen aan tafel zit, en eet met bestek, ellebogen niet op tafel etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Hoe eten miljonairs dan? En spreken we dan over oud geld, of die nieuwe soort....?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Demins![]()
Wat leuk om jou weer eens te zien staan hier
Ik kijk met heel erg veel plezier naar Jaap. Maar dat komt omdat ik weet dat hij TV aan het maken is en niet zozeer met ons streamers bezig is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Even serieus COSsers, wie kijkt met plezier naar deze streams?
Amanda heeft het weer over Huub en een dwarslezing, Jaap is nog ranziger dan RansJaap.
Een goor gedoe vind ik hetquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het weer over Huub en een dwarslezing, Jaap is nog ranziger dan RansJaap.
Ik vermaak me prima, zeker in combinatie met het COS-sen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Owkeeej, ik sla die uitzending dan wel over. Wat een droefenis.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kijk met heel erg veel plezier naar Jaap. Maar dat komt omdat ik weet dat hij TV aan het maken is en niet zozeer met ons streamers bezig is.
Haha ik heb ze uitgezet. Geen beeld geen geluid. Ik zit niet te wachten op dat nep gedoe van onze stemmentrekker Jaap. B en A vind ik al helemaal niet de moeite waard. Friemel nu lekker wat jointjes inelkaar... en kijk keek met een schuin oog naar de A en B promotie op TV lolquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het weer over Huub en een dwarslezing, Jaap is nog ranziger dan de RansJaap die hij ooit was.
Maak je niet zo druk joh, etiquette pas je toe in een restaurant, thuis doe je het toch hoe je het beste past....?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet alleen miljonairs, maar elk zichzelf respecterend mens eet pas als iedereen aan tafel zit, en eet met bestek, ellebogen niet op tafel etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |