Hoe kom je er in vredesnaam bij dat Brian mijn held is....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jouw grote held Brian?
Haal gelijk de kots even van je capslock af anders.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Huub dan binnenkomt en een tafel omgooit, maar daar is dat mannetje te bang voor.
Veel te bang om symphatie te verliezen bij de kijker.
DAT MANNETJE IS ALLEEN MAAR BEZIG MET DE FINALE, IK KOTS EROP.![]()
![]()
![]()
Laat maar, is ook niet echt boeiend, net als de streams.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Anti Huub, waar heb jij het in godsnaam over?
Niks nieuws toch bij jouw.Jij kiest elke keer iemand uit die iedereen niet mag en daar word je dan voor.Zo voorspelbaar,deed je bij BB alquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub dan binnenkomt en een tafel omgooit, maar daar is dat mannetje te bang voor.
Veel te bang om symphatie te verliezen bij de kijker.
DAT MANNETJE IS ALLEEN MAAR BEZIG MET DE FINALE, IK KOTS EROP.![]()
![]()
![]()
Ja, hoe kom ik er bij hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat Brian mijn held is....
Ach, een tijdje geleden zat er bloed op hetzelfde vod na een vechtpartij met zijn broer, dat heeft het er ook uitgekregen, komt goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:32 schreef elcastel het volgende:
Jaap.
Roggel checkt even een andere jurk. Vanwege vlekken ?
Wat is dat?quote:
De endeldarm van Rocardo?quote:
Komt uit het regenwoud om de PH waarde van Ricardo op te krikken. Dit vanwege een matig sexleven...aldus Jaapquote:
Snert?quote:
In ieder geval gestampte chips.....i.p.v. crouttonsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snert?
Ik wil serieus graag weten wat er in dat kommetje zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |