Dat vind ik meestal bij Van Basten, hij krijgt de lastigste vragen toegeworpen maar heeft altijd wel hele duidelijken antwoordenquote:
Nou, volgens Genee is Ajax er nog altijd mee bezig. Die Lemic van PSV schijnt er ook bij betrokken te zijn, als zaakwaarnemer.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevreden
Met een maat, het is gewoon een 7 meter lang doek met tekst voor Edje, niks bijzondersquote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemaakt/gespoten, of zelf ontworpen ofzo? Wel cool trouwens!
Waar is die morgen te zien?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met een maat, het is gewoon een 7 meter lang doek met tekst voor Edje, niks bijzonders
He bah, ik zit in 114 dus zal hem van de achterkant moeten bekijkenquote:
quote:
quote:Maxwell dreigt met vertek bij Inter
Maxwell verwacht op korte termijn een contractaanbieding van Internazionale. De linksback is ontevreden met zijn huidige verbintenis en vindt dat het tijd wordt dat de Nerazzurri hun beloftes nakomen.
Met een salaris van zo'n 1,8 miljoen euro per seizoen is Maxwell een van de minst betaalde spelers in de selectie van Inter. "Daarom verwacht ik dat het bestuur snel met hem om de tafel wil. Zoniet: dan acht ik de kans klein dat Maxwell hier volgend seizoen nog speelt", zegt zaakwaarnemer Mino Raiola.
"Maxwell heeft bewezen dat hij op zijn positie de beste van Europa is. Inter mag nu bewijzen dat ze hem ook zo waarderen", gaat de belangenbehartiger verder. "Toen Maxwell naar Milaan kwam zijn ons bepaalde dingen beloofd, en die moeten nu worden nagekomen."
"Chelsea, Arsenal en Real Madrid hebben al eens naar hem geïnformeerd. In een verder verleden heeft ook Valencia zich al voor hem gemeld", besluit Raiola. De 27-jarige Maxwell ligt nog tot 2010 onder contract bij de Italiaanse kampioen, die hem transfervrij overnam van Ajax.
Ik maak morgen wel een foto'tje maar echt veel stelt het niet voor hoor haha, gewoon een doek met een tekst voor Edjequote:Op zondag 4 mei 2008 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
He bah, ik zit in 114 dus zal hem van de achterkant moeten bekijken
Iemand die hem ziet in een stream ofzo, maak ff caps
Dat o.a. de manier waarop hij Richard en John afkat flauw is, puur omdat hij nooit met ze samen heeft gewerkt en zijn argumenten daarom ongegrond zijn. En zo loopt Johan bijna de hele uitzending azijn te pissenquote:
Ok dat is wel sterk van hem ja, maar niet zo bevorderlijk voor zijn relatie met Cruijff.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat o.a. de manier waarop hij Richard en John afkat flauw is, puur omdat hij nooit met ze samen heeft gewerkt en zijn argumenten daarom ongegrond zijn. En zo loopt Johan bijna de hele uitzending azijn te pissen. Maar Marco laat niet met zich sollen en heeft iedere keer meer dan goede weerwoord klaar heeft staan
Richard? Volgens mij ben je in de war met z'n broertje. Rob komt mee met Marco.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat o.a. de manier waarop hij Richard en John afkat flauw is, puur omdat hij nooit met ze samen heeft gewerkt en zijn argumenten daarom ongegrond zijn. En zo loopt Johan bijna de hele uitzending azijn te pissen. Maar Marco laat niet met zich sollen en heeft iedere keer meer dan goede weerwoord klaar heeft staan
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Richard? Volgens mij ben je in de war met z'n broertje. Rob komt mee met Marco..
quote:
vond j?quote:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xmlquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef Houniet het volgende:
Gemist. Zat met me ballen aan het water. Morgen maar kijken dus.
Check dat maar Darkquote:Op maandag 5 mei 2008 01:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Luque is lui die zit er terecht niet bij. Elke coach zou hem passeren lijkt me.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:07 schreef navigator het volgende:
San Marco![]()
En Derksen zich maar verdedigen de hele tijd ipv andersom![]()
Zal ook blij zijn als die lafbek van ee Koster is opgerot, Ursaiz en Kennedy wel bij de selectie en Luque niet![]()
Dan snap je er niet zo heel veel van.
Ik vond het juist helemaal niet als zo'n dode mediatraining-mening overkomen. Marco is gewoon welbespraakt, maar dat is toch iets wat al langer bekend was.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:21 schreef w00h00 het volgende:
Marco heeft wel opgelet bij de mediatrainingen zeg.
Jammer genoeg niet veel over Ajax.
Aanval is de beste verdediging, moet Marco van Basten gedacht hebben. Als hij Johan Derksen de discussie zou laten bepalen, zou hij een zware avond gehad hebben, nu viel het allemaal wel mee.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:07 schreef navigator het volgende:
San Marco![]()
En Derksen zich maar verdedigen de hele tijd ipv andersom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |