En dan gaan we allemaal dood!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Alicey het volgende:
Naar blijkt is het aanjagen van de eerste deeltjes uitgesteld tot 10 september.
Ja, en als je teveel energie concentreert in een klein stukje ruimte-tijd dan krijg je een zwart gatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:31 schreef DemonRage het volgende:
Dat van die mini zwarte gaten da's bullshit.
Bovendien als je 2 deeltjes snoeihard tegen elkaar aan ketst dan worden ze waarschijnlijk omgezet in energie (en eventueel wat scherven in de vorm van kleinere deeltjes).
Aha... en misschien dat dat in de verre toekomst gebruikt kan worden om een wormhole te openen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, en als je teveel energie concentreert in een klein stukje ruimte-tijd dan krijg je een zwart gat
Misschien kunnen we daarmee sneller onze kleren wassenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... en misschien dat dat in de verre toekomst gebruikt kan worden om een wormhole te openen.
Wormholes zijn tot nu toe louter theoretische topologische verbindingen die het resultaat zijn van zogenaamde analytische voortzettingen van Einstein's veldvergelijkingen. Deze voortzetting doe je om coordinaatsingulariteiten "weg te ruimen", zodat je "geodeten in elke ruimte- en tijdsrichting kunt voortzetten". Als je deze procedure uitvoert, dan kom je bij bijvoorbeeld de Schwarzschildoplossing op een opdeling van de ruimte-tijd in 4 delen. Twee delen daarvan beschrijven een zwart en een wit gat. Dit komt omdat de veldvergelijkingen tijdssymmetrisch zijn. De andere twee delen zijn gebieden in de ruimte-tijd, die topologisch met elkaar verbonden kunnen zijn via zo'n "worm hole".quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... en misschien dat dat in de verre toekomst gebruikt kan worden om een wormhole te openen.
Het belangrijkste om te weten is dat de botsingen die ze hiermee kunnen maken elke seconde ook natuurlijk in onze dampkring en in het verdere heelal plaatsvinden, blijkbaar valt het wel mee... Het gaat erom dat ze het nu op een gecontroleerde manier doen zodat ze het kunnen meten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:22 schreef PPL het volgende:
In een apart kader staat een artikeltje dat volgens ene Walter Wagner de aarde zal worden verzwolgen "door een miniatuur zwart gat dan wel geplet wordt tot een hoopje vreemde materie".
Zijn er sinds die tijd niet meer orkanen ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Kerol het volgende:
Vandaag is de dag dattie geactiveerd wordt (naja 12 uur s'nachts)
Ik heb al een paar dagen brandende ogen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn er sinds die tijd niet meer orkanen ofzo
ze zuigen traanvocht uit ogen enzo om dan hierna regen te produceren, zoiets bedoel je?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen brandende ogen.
Ik denk dat ze pijnlijke-ogen-straling producerenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ze zuigen traanvocht uit ogen enzo om dan hierna regen te produceren, zoiets bedoel je?
nou serieus ik hoor mensen momenteel meer klagen over fel licht, en een rode gloed in de lucht snachts...quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze pijnlijke-ogen-straling produceren
Weer-experimenten van de Chinezenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou serieus ik hoor mensen momenteel meer klagen over fel licht, en een rode gloed in de lucht snachts...
Zou dat nu nog zijn van die vulkaan uitbarsting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |