abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61529086
21 oktober is de eerste particle collision gepland. Dus nog even afwachten.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:16:59 #252
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61529440
=Doe eens normaal=

[ Bericht 93% gewijzigd door Bastard op 11-09-2008 09:16:10 ]
  woensdag 10 september 2008 @ 18:17:07 #253
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61529443
BEN IK AL IN DE HEMEL!?!?!!?

Dit zwarte gat ziet er minder slecht uit dan het type gerard-joling-zwarte gat wat ik verwachtte.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 10 september 2008 @ 18:21:07 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61529536
=Doe eens normaal=

[ Bericht 82% gewijzigd door Bastard op 11-09-2008 09:17:00 ]
pi_61533618
Hadden jullie al de google hoofdpagina van vandaag gezien?
Jammer dat de zwarte gaten pas 21 oktober ontstaan , met de testen die ze nu deden was dat sowieso al onmogelijk.
Verbeterd zijn leven op FOK!
  donderdag 11 september 2008 @ 09:17:48 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61543850
The truth was in here.
pi_61543915
Zoals zo'n telegraaf het experiment beschrijft; je gaat bijna geloven dat de aarde ook daadwerkelijk naar de filistijnen gaat met dit experiment
pi_61546279
quote:
Dat komt niet door het testen, maar door de achterlijke complottheoristen zonder enige kennis van zaken (zoals hier in TRU) die angst zaaien.
pi_61546701
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:30 schreef The_End het volgende:

[..]

Dat komt niet door het testen, maar door de achterlijke complottheoristen zonder enige kennis van zaken (zoals hier in TRU) die angst zaaien.
Idd zum kotzen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61547363
Tja , kots dan maar meteen op alle media ook.
CERN is uitgebreid aan bod gekomen in alle media, omdat de critici ook wetenschappers waren duh.
En tja, had dat meisje de krant beter gelezen had ze geweten dat ze pas op 21 oktober zelfmoord moest plegen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_61547915
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
Tja , kots dan maar meteen op alle media ook.
CERN is uitgebreid aan bod gekomen in alle media, omdat de critici ook wetenschappers waren duh.
En tja, had dat meisje de krant beter gelezen had ze geweten dat ze pas op 21 oktober zelfmoord moest plegen
Als ik zie hoe de media berichten de wereld inslingeren is dat idd ook om te janken. Zoals het in de meeste kranten te lezen staat zou je denken dat ze de oerknal over gaan doen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61547971
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
=Doe eens normaal=
ja gast, even normaal doen.

haten=verlaten
Extremistisch gematigd.
pi_61548154
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik zie hoe de media berichten de wereld inslingeren is dat idd ook om te janken. Zoals het in de meeste kranten te lezen staat zou je denken dat ze de oerknal over gaan doen...
Hehe idd ... moesten ze echt de oerknal nadoen zou een zwart gat het laatste van onze zorgen zijn
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 11 september 2008 @ 15:10:25 #264
158899 GasTurbine
pi_61551646
http://startswithabang.com/?p=878

Alles haarfijn uitgelegd, zwarte gaten zouden dus naar het midden van de aarde zakken, waar hij pas na een paar miljard jaar heen en weer te hebben gegaan stil blijft staan.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_61552010
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef GasTurbine het volgende:

Alles haarfijn uitgelegd, zwarte gaten zouden dus naar het midden van de aarde zakken, waar hij pas na een paar miljard jaar heen en weer te hebben gegaan stil blijft staan.
Dat is het risico ... ze veronderstellen dat het zo zal gaan ...
Laten we hopen dat de Wet van Murphy deze keer aan ons voorbijgaat .
pi_61553115
quote:

Dat is niet de conclusie van dat artikel. De conclusie is dat het niet mogelijk is om een zwart gat te maken met de hoeveelheid energie waarmee de LHC werkt.

Die man heeft 'voor de grap' in het artikel de aanname gedaan dat er een miniscuul zwart gat gevormd wordt en blijft bestaan. Dan nog zou het 3 miljard jaar duren voordat het zwarte gat 1 gram materie naar binnen heeft gewerkt.
pi_61553187
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef UncleScorp het volgende:
Dat is het risico ... ze veronderstellen dat het zo zal gaan ...
Laten we hopen dat de Wet van Murphy deze keer aan ons voorbijgaat .
Er is geen risico; of houd jij al je ruften in, omdat de kans bestaat dat ze een zwart gat vormen?
pi_61554811
quote:

Jamaarzemakenmisschienwelmiljardenzwartegatenpersecondeendanmakenveelkleinebeetjeseengrotehoor!!1!!!

donderdag 11 september 2008 @ 17:17:20 #269
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61555159
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:20 schreef Bastard het volgende:
Ergens vind ik het ook wel ballen hebben ook... ding aanzetten waarvan je vermoed dat er een bepaalde uitkomst uit gaat komen maar eigenlijk weet je niet zeker waar je mee speelt.
Wie denken die wetenschappers wel niet dat ze zijn?
Wetenschappers?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61555274
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wetenschappers?
Hoe durven ze!
  donderdag 11 september 2008 @ 17:26:24 #271
158899 GasTurbine
pi_61555423
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wetenschappers?
Of zijn het toch maar oliemonarchen en corrupte wereldleiders?
pi_61555748
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:20 schreef Bastard het volgende:
Ergens vind ik het ook wel ballen hebben ook... ding aanzetten waarvan je vermoed dat er een bepaalde uitkomst uit gaat komen maar eigenlijk weet je niet zeker waar je mee speelt.
Wie denken die wetenschappers wel niet dat ze zijn?
Ja, dit soort antwoorden willen we natuurlijk wel in TRU zien hé Ik denk dat het een complot is
pi_61560886
Ff het topic op een zijspoor zetten

Volgende alinea in onderstaand artikel deed me ineens aan CERN denken

Inside this doughnut-shaped vacuum, space-time could get bent upon itself using focused gravitational fields to form a closed timelike curve.
A number of obstacles remain, however. The gravitational fields required to make such a closed timelike curve would have to be very strong, "on the order of what you might find close to a black hole," Ori told LiveScience. "We don't have any way of creating such strong gravitational fields today, and we certainly have no way of manipulating any such gravitational fields."

Time-machine design made simpler
pi_61577070
Nog 'n leuke quote :

Dis-CERNing the God Particle :

Scientists build stargate device, open a black hole and fullfill Messianic Prophecy
pi_61593626
Het grappige is dat het apparaat an sich qua energie en omvang voor veel meer risico zorgt op doodnormale technische gronden, zoals ontploffingen, brand etc. Maar dan dus zonder dat de hele aarde vergaat. Maar daar hoor je de doemdenkers gek genoeg niet over.

De 1000en kernkoppen en kerncentrales in de wereld zorgen voor veel meer dagelijkse potentiele risico's, maar ja da's al oud nieuws, dus dat noemen ze dan ook maar niet meer. Overigens dachten sommigen bij de eerste atoombommen ook dat de hele atmosfeer zou opbranden of dat de kettingreactie niet te stoppen zou zijn, wat statistisch veel zinniger was dan de doemscenarios bij de LHC.

Ook opvallend dat sommige wetenschappers met de dood bedreigd zijn. Hoe stellen ze zich dat voor? Als de bedreigers gelijk hebben vergaat de wereld sowieso en hoef je ze niet meer te vermoorden, als ze ongelijk hebben dan is er niks aan de hand, willen ze ze dan alsnog vermoorden? Waarom dan precies?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')