kippenvel als ik ernaar kijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Nadal Wimbledon 2008 final.
http://www.megaupload.com/?d=RMKOWFB0

Almagro zakt nu al door z'n hoeven door de gedachte aan een mogelijke ontmoeting met Martin in Amersfoort, een opgave was dan ook voorspelbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Almugro een break achter tegen Ber-fucking rer
Op gravel!

Staat nu toch behoorlijk te kutten tegen Robredo, gaat richting derde set.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:47 schreef jojomen4 het volgende:
Ferrer is echt geweldig aan het spelen sinds die op het US open vorig jaar de halve finale bereikte. Het lijkt erop alsof die zoiets nodig had als confirmatie voor zichzelf want hij kan nu iedereen goed aan (buiten de top 3 om dan).Heerlijk om naar te kijken die zwoeger.

Staat idd te kutten na de regenpauze maargoed, dan is een halve final nog een keurige prestatie. Vorig jaar hoorde je weinig van hem, nu komt hij in bijna alle toernooien best ver.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat nu toch behoorlijk te kutten tegen Robredo, gaat richting derde set.
De finale van Stuttgart gaat tussen Gasquet en Del Potro.

Hij won dit toernooi vorig jaar..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Staat idd te kutten na de regenpauze maargoed, dan is een halve final nog een keurige prestatie. Vorig jaar hoorde je weinig van hem, nu komt hij in bijna alle toernooien best ver.
Hoop dat hij de 3de set pakt en z'n vechtersmentaliteit laat zien. In Rotterdam heb ik hem onwijs slecht gezien, als die in zo'n staat is dan pakt ie maar 1 of 2 games deze set.
Vamos hond!

Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
Komt er nog een speciaal tennistopic over de Olympische Spelen?

Lijkt me wel, kan natuurlijk in het betreffende forum dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
Komt er nog een speciaal tennistopic over de Olympische Spelen?

quote:

Nam. Dit jaar doen alle groten mee hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef TubewayDigital het volgende:
tennis en de OS, niemand neemt dat serieus

uuh???quote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Del Potro heeft toch een erg sterk seizoen hoor.

Neequote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Del Potro heeft toch een erg sterk seizoen hoor.

1x per week is niet zo veel?:Pquote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Mijn held Dancevic staat ook goed te beuken op het knollenveld van Newport. Nog nooit zo'n slechte grascourt gezien zeg. Gemiddeld 1 keer per week verliest een speler de bal met stuiteren voor de service
Live op Eurosport 2

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had het geraden
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds

quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Een top 10 van punten van Wimbledon:
http://www.viddler.com/explore/lauramza/videos/52/

Ik was al bezig ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:23 schreef kleinzusje het volgende:
[Tennis] Zonder Haase
TheGeneral wil jij ajb een mooie OP wiki maken voor dat topic ? Dan plaatst ik hem ( of een modje)

Helemaal top !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik was al bezig ja.
Ik wist alleen niet dat het OS forum al geopend was.

Wordt waarschijnlijk wel morgenavond. Misschien donderdagochtend.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal top !
Zag ik ook pas vanochtend, dus maar meteen een topic gemaakt![]()

Held !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk wel morgenavond. Misschien donderdagochtend.

quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
Coria wint de eerste set met 7-5 van Peya en geeft vervolgens op!

quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:55 schreef TheGeneral het volgende:
Iemand deze service al gezien?
http://www.atptennis.com/1/en/doubles/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |