Profeetquote:Op zondag 4 mei 2008 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
Nadal heeft wel voor het eerst in 20 gravelwedstrijden weer een set verloren, is de aftakeling nabij?
Internazionali BNL d'Italia, Roma - Masters Series Rome #3quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:24 schreef Omnifacer het volgende:
Wat verwachten jullie van Wawrinka - Blake? Ik verwacht een overwinning van Wawa, maar jah, je weet het niet...
quote:Grandslams in gevaar voor Hewitt
SYDNEY - Tennisser Lleyton Hewitt moet Roland Garros en Wimbledon mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De Australiër heeft een heupblessure die hem al een maand langs de kant houdt.
Hewitt won in 2002 het Grandslamtoernooi van Wimbledon, op Roland Garros kwam de 27-jarige tennisser nooit verder dan de kwartfinales.
,,Mijn heup voelt wel wat beter, maar ik heb het gewricht nog niet kunnen testen op de baan'', aldus Hewitt dinsdag. De Australiër wacht nog op de resultaten van een aantal medische onderzoeken. ,,Op basis daarvan maak ik een beslissing voor de Grandslams'', zei de voormalig nummer één van de wereld.
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Trieste actie van Ferrer...als je de World Team Cup niet wil spelen, speel hem dan ook niet..
Hij verliest met 6-1 6-0 van Kohlschreiber
Begrijp ik ook niks van.. voor je wedstrijdritme heb je er ook weinig aan lijkt me. Misschien is het om de bookies zand in de ogen te strooienquote:Op zondag 18 mei 2008 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Trieste actie van Ferrer...als je de World Team Cup niet wil spelen, speel hem dan ook niet..
Hij verliest met 6-1 6-0 van Kohlschreiber
Martin Willem heeft een eigen reeksquote:Op maandag 19 mei 2008 12:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Martinus is begonnen in Portschach, de victorie begint
Heerlijk tochquote:Op maandag 19 mei 2008 12:07 schreef wimderon het volgende:
Denk je: 'Over een jaar of vijf zijn we wel van die fixende Davydenko af', staat de volgende generatie alweer klaar: z'n neefje Philipp deed mee aan de Q van Portschach
Het 12-jarige neefje van Nadal is wel in aantocht naar het schijntquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:25 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Heerlijk tochRussen die mooi tennissen EN vaak spannende wedstrijden laten zien!
![]()
Kijk, als je nou het gezegd dat Rodlul een neefje van 13 had dat al zijn eerste 220+km/uur service heeft gespeeld, dan zag ik het ook somber in.
Ja, die kleine is inderdaad irritant. Er is zo'n foto waarop de familie Djokovic de overwinning viert en waarin dat broertje met z'n ogen dicht als een soort Excorcist-kind staat te schreeuwen. Walgelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:17 schreef Tim86 het volgende:
ik bedoelde vooral die ene die al zijn debuut had gemaakt..ik gok op die lange
Die kleine is altijd zwaaaaaaar irritant op de tribune trouwens..
Inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:29 schreef Federer-fan het volgende:
Die foto van Davydenko op z'n blog als hij aan het vissen is.![]()
Ik moest meer aan trailer park boys denkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad.
Corrado Soprano
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik moest meer aan trailer park boys denken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |