Ik vind dat zo'n debiele naam caafje. Verzin dan een normale koosnaam.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Caafjes is koosnaampje. Net zoals je bv snoezepoes zegt tegen je kat, om een soort van vertederd zijn uit te drukken.
Verschrikkelijk inderdaad. Meestal gebruikt voor vrouwelijke collega's; blijkbaar denken sommige mensen dat je met -tje vrouwelijkheid kunt aanduiden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ken mensen die als ze het over hun collega's hebben 'collegaatjes' zeggenook zo debiel. Die mensen zijn dan een jaar of 30.
ja, stink rat zou beter passenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n debiele naam caafje. Verzin dan een normale koosnaam.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:43 schreef cdneger het volgende:
Beste mensen. Dit zijn nu cavia's. Letten we even op? C-A-V-I-A-'-S.
[ afbeelding ]
Wat zijn het NIET?
CAAFJES! Daar krijg je toch godverdomme meteen jeuk en ook uitslag van??!
Caafjes!!
Klacht: verkleinwoordjes. Vooral als vrouwen het doen.
Hier heb je nog een caafje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:43 schreef cdneger het volgende:
Beste mensen. Dit zijn nu cavia's. Letten we even op? C-A-V-I-A-'-S.
[ afbeelding ]
Wat zijn het NIET?
CAAFJES! Daar krijg je toch godverdomme meteen jeuk en ook uitslag van??!
Caafjes!!
Klacht: verkleinwoordjes. Vooral als vrouwen het doen.
Hier, lees en huiver.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
Wie zegt er dan ook caafje?
Dat is niet eens een woord
Zeg dan, oooh wat een lieve caviaatjes
Een capibara is gewoon een heel groot caafje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Biancavia het volgende:
Da's geen caaf, dat is een capibara.
En een belachelijk grote foto trouwens.
Ja he? Ik zou er zo ook een paar willen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Morrigan het volgende:
Wel een schattige foto van die cavia'tjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |