quote:
Whehequote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:44 schreef Duvel het volgende:
"verkleinwoorden", niet "-jes".
Het valt mij op dat vrouwelijke collega's altijd 'collegaatjes' worden en mannelijke collega's blijven gewoon 'collega's'.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ken mensen die als ze het over hun collega's hebben 'collegaatjes' zeggenook zo debiel. Die mensen zijn dan een jaar of 30.
Nee juist irritantquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:56 schreef cdneger het volgende:
[..]
Wat, jij vindt verkleinwoordjes wel leuk?
Gekkie.quote:
Oh wacht... je zei slotJE en dan die huilsmiley en ja, het is nog vroeg he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caafjes is koosnaampje. Net zoals je bv snoezepoes zegt tegen je kat, om een soort van vertederd zijn uit te drukken.How can I make this topic about me?![]()
Ik vind dat zo'n debiele naam caafje. Verzin dan een normale koosnaam.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Caafjes is koosnaampje. Net zoals je bv snoezepoes zegt tegen je kat, om een soort van vertederd zijn uit te drukken.
![]()
Verschrikkelijk inderdaad. Meestal gebruikt voor vrouwelijke collega's; blijkbaar denken sommige mensen dat je met -tje vrouwelijkheid kunt aanduiden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ken mensen die als ze het over hun collega's hebben 'collegaatjes' zeggenook zo debiel. Die mensen zijn dan een jaar of 30.
PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.![]()
ja, stink rat zou beter passenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n debiele naam caafje. Verzin dan een normale koosnaam.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
![]()
"Autootje voor het vrouwtje om de boodschapjes mee te doen"
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:43 schreef cdneger het volgende:
Beste mensen. Dit zijn nu cavia's. Letten we even op? C-A-V-I-A-'-S.
[ afbeelding ]
Wat zijn het NIET?
CAAFJES! Daar krijg je toch godverdomme meteen jeuk en ook uitslag van??!
Caafjes!!
Klacht: verkleinwoordjes. Vooral als vrouwen het doen.
caafjes
![]()
![]()
Hier heb je nog een caafje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:43 schreef cdneger het volgende:
Beste mensen. Dit zijn nu cavia's. Letten we even op? C-A-V-I-A-'-S.
[ afbeelding ]
Wat zijn het NIET?
CAAFJES! Daar krijg je toch godverdomme meteen jeuk en ook uitslag van??!
Caafjes!!
Klacht: verkleinwoordjes. Vooral als vrouwen het doen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Hier, lees en huiver.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
Wie zegt er dan ook caafje?
Dat is niet eens een woord
Zeg dan, oooh wat een lieve caviaatjes
Openingstijden op website kloppen niet... maar is stiekem toch geen neger.![]()
Da's geen caaf, dat is een capibara.
En een belachelijk grote foto trouwens.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Een capibara is gewoon een heel groot caafje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Biancavia het volgende:
Da's geen caaf, dat is een capibara.
En een belachelijk grote foto trouwens.
En die foto is heul niet groot. Het is een fotootje van slechts 1600*1200. Past prima op mijn monitorretje van 21".
En als je even wacht (een klein momentje) maakt FOK!je er wel 578*433 van.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Denk je wel even om het rubbertje van je koelkastje? En om de aangekoekte restjes van de kroketjes in het frituurpannetje?![]()
![]()
Caafje is een kleine caaf, dit zijn natuurlijk caviaatjes. Maar dat lijkt te veel op kaviaartjes. Offe, chinchillaatjes die chinchilladeëieren leggen...777![]()
Ja he? Ik zou er zo ook een paar willen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef Morrigan het volgende:
Wel een schattige foto van die cavia'tjes.
... maar is stiekem toch geen neger.![]()
Die caafjes in het OP-tje zijn trouwens wel enorm schattigjes hoor!
ik heb vroegah ook zulke caafjes gehad
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:57 schreef cdneger het volgende:
[..]
Hier, lees en huiver.
Openingstijden op website kloppen niet
Hij heeft gelijk. caafjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:48 schreef jordeeeh het volgende:
Ga anders op je caafjes stampen, jij hebt ze toch gekocht. [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vandaag schijnt het zonnetje en morgen krijgen we weer een regenbuitje
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins![]()
Plakje voor plakjequote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef Samcali het volgende:
Mooie titel voor een horrorfilm: "Het caafje en het kaasschaafje"
![]()
![]()
Net weer eentje op Marktplaatsquote:Orgineel voetbal shirt van Ajax uit het seizoen 1998 - 1999. Shirt is in goede staat en wordt verkocht omdat ik het shirt niet meer draag. Achterop staat Babangida 7 gedrukt. Maatje XL. Opsturen of ophalen geen probleem.![]()
![]()
Het ergste m.b.t dit onderwerp zijn de vrouwen tussen de 20 en 30 jaar oud die "lekker iets gedronken hebben met vriendinnetjes"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit, dus.![]()
Ik heb er ook steeds meer last van... met tegenzin maar ja... waar je mee omgaat raak je mee besmet.Their eyes opaque.![]()
Kan ik ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Salatrel het volgende:
tsje kan er mee omgaan
open er een topicje over
Deed ik al.... maar is stiekem toch geen neger.![]()
Wij hadden een caafje dat Snoezepoes heette.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Caafjes is koosnaampje. Net zoals je bv snoezepoes zegt tegen je kat, om een soort van vertederd zijn uit te drukken.I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower![]()
GRUWELIJK herkenbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:46 schreef Buitendam het volgende:
Het ergste m.b.t dit onderwerp zijn de vrouwen tussen de 20 en 30 jaar oud die "lekker iets gedronken hebben met vriendinnetjes"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |