abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58449122
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Begint hij ook nog eens godverdomme hey..wat een klapjosti's bestaan er toch
Idd, dan is het eigenlijk nog wel triester dat zoiets politieagent (of zoiets) kan worden. Als het waar is tenminste... maarja, dan zit ie ws toch in Rotjeknor, de meest criminele stad van NL, en ik gelukkig niet
777
pi_58449136
Misschien beter om een subsidie aan te vragen voor je website. Meer inkomsten naast je google ads.
pi_58449151
peter ik ben zelf ook niet gelovig he, ik ben ook geen moslim, want dan moet je gelovig zijn. het gedrag wat bij islam hoort is dus wat ik goed vind, wat dus een goed gedrag hoort te zijn. en ik denk dat er dus voordelen aan de besnijdenis zitten.
naja goed gedrag, gewoon vnl een handige mentaliteit, die niet zo losbandig en open-ended is als de christelijke
-voormalige link naar homepage-
25 regels voor het begrijpen van de Christelijk-Islamitische samenleving
pi_58449171
Maar als iedereen niet gelovig zou zijn. Of iedereen zou wel hetzelfde geloof aanhouden.

Pedo's blijf je houden Homo's blijf je ook houden. Althans ze zeggen dat ze er mee geboren zijn.
pi_58449196
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Multiculti2008 het volgende:
peter ik ben zelf ook niet gelovig he, ik ben ook geen moslim, want dan moet je gelovig zijn. het gedrag wat bij islam hoort is dus wat ik goed vind, wat dus een goed gedrag hoort te zijn. en ik denk dat er dus voordelen aan de besnijdenis zitten.
naja goed gedrag, gewoon vnl een handige mentaliteit, die niet zo losbandig en open-ended is als de christelijke
Maar dat besnijden kan je ook zonder geloof doen.
pi_58449220
Wat ben je een lieve sneuneus.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58449224
ik denk dus dat het voor een groot deel een sociaal fenomeen is, homo's en pedo's, homo's bijv omdat het christendom zegt dat mannen liefde voor elkaar moeten hebben, dat is toch gewoon ongelooflijk duf, ik bedoel dingen kun je letterlijk nemen, of moet je nu excuusjes gaan verzinnen voor de meest basis eigenschap van het christendom. Naja dat is een belangrijke reden, verder is het gewoon wat verward, en dat soort dingen.

Wat betreft pedo's, het christendom is redelijk effectief in het voorkomen dat een jongen een sterke man wordt. De Islam stimuleert dit juist, en focust dit op de belangrijke punten, dus dat je schoon en netjes bent, en probeert niet weg te kruipen in een moeilijke situatie maar sterk blijft staan en je als een man gedraagt, daar weet silvergator veel van als agent, van mentaliteit.

dus de percentages moeten verschillen in andere culturen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:00:14 #108
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449226
Hoi Mindermutsig.
pi_58449253
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:00 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik denk dus dat het voor een groot deel een sociaal fenomeen is, homo's en pedo's, homo's bijv omdat het christendom zegt dat mannen liefde voor elkaar moeten hebben, dat is toch gewoon ongelooflijk duf, ik bedoel dingen kun je letterlijk nemen, of moet je nu excuusjes gaan verzinnen voor de meest basis eigenschap van het christendom. Naja dat is een belangrijke reden, verder is het gewoon wat verward, en dat soort dingen.

Wat betreft pedo's, het christendom is redelijk effectief in het voorkomen dat een jongen een sterke man wordt. De Islam stimuleert dit juist, en focust dit op de belangrijke punten, dus dat je schoon en netjes bent, en probeert niet weg te kruipen in een moeilijke situatie maar sterk blijft staan en je als een man gedraagt, daar weet silvergator veel van als agent, van mentaliteit.

dus de percentages moeten verschillen in andere culturen.
Iedereen moslim. Wat valt er dan nog om als man om voor te vechten.
pi_58449279
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:00 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Mindermutsig.
Hoi Sebasser.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:05:20 #111
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449291
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoi Sebasser.
Alles ?
pi_58449292
wat bedoel je van als iedereen moslim is is alles verloren ? haha naja volgens mij juist niet, dan zijn we pas een sterke samenleving die niet met zich laat focken. Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt. Maja dat is een ommeslag in denken die een tijdje duurt, en we hebben de tijd, ik wil ook niet zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik heb er best een boel ervaring mee.
pi_58449310
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Alles [ afbeelding ]?
Jazeker, met jou ook?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:07:27 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58449316
Homo's worden binnen chistelijke kringen enorm veroordeeld.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58449344
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Multiculti2008 het volgende:
wat bedoel je van als iedereen moslim is is alles verloren ? haha naja volgens mij juist niet, dan zijn we pas een sterke samenleving die niet met zich laat focken. Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt. Maja dat is een ommeslag in denken die een tijdje duurt, en we hebben de tijd, ik wil ook niet zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik heb er best een boel ervaring mee.
Als iedereen hetzelfde zou zijn qua geloof betekend dus ook dat iedereen hetzelfde gedraagt. cencuur hoeft dan ook niet meer omdat iedereen gewoon hetzelfde moet doen. Maar er zijn altijd rotte appels in de samenleving. Schijn heiligen noemen we dat. Er zullen altijd mannen zijn die toch wel even met de buurman gaan spelen terwijl ze toch naar de moskee gaan. Mannen met lange jassen die even de eendjes gaan voeren bij het kinderboerderijtje.
pi_58449345
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Multiculti2008 het volgende:
Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt.
Eigenlijk wil ik nu een heleboel plaatjes posten met alle vreselijke dingen die in de naam van de Islam gedaan zijn maar ik ben er te lui voor. Ik stel voor dat je zelf eens gaat googelen met een of meer van de zoekwoorden Islam, eerwraak, vrouwenbesnijdenis, terrorisme, steniging, en als je je avontuurlijk voelt zou ik ook onthoofding eens proberen.
pi_58449355
gasturbine naja das dus een verhaal met 2 kanten (uhh) want officieel zegt het christendom heilig van je mag geen homo zijn, maar onofficieel is het ondertussen wel een sfeer in de samenleving van liefde, van mannen voor vrouwen, en ook voor mannen. Ziedaar een grote verwardheid. Zo werkt het dus he. In Islam heb je dat liefde gedoe niet, in de plaats daarvan is een bepaalde mentaliteit die ik kenmerk met die 4 eigenschappen, schoon netjes sterk en een man. Voor vrouwen, ja daar ben ik wat minder goed in, ze proberen puur te zijn zoals ik ze een beetje meemaak, en ik vind ze wel prettig, Moslimmeiden.
pi_58449361
Is TS wel besneden? Althans ik lees dat hij dat een goed beeld vind. Dus waarom niet.
pi_58449376
dat denk ik ook Bleekmiddel, het is gewoon een andere cultuur, maar rotte appels blijf je hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:13:12 #120
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449384
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jazeker, met jou ook?
Ik ben vlieft.
pi_58449389
ja mindermutsig, maja zorgt allemaal tenminste voor wat actie, beter als allemaal van die getemde kerels zoals in de christelijke cultuur
pi_58449394
De Islam haalt het beste uit mensen, en stopt het in... wat?
777
pi_58449396
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:11 schreef Bleekmiddel het volgende:
Is TS wel besneden? Althans ik lees dat hij dat een goed beeld vind. Dus waarom niet.
Hierbij wil ik wel opmerken dat ik een besneden piemel ook een prettiger beeld vind.
pi_58449410
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Ik ben vlieft.
Wat leuk! Op wie?
pi_58449413
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja mindermutsig, maja zorgt allemaal tenminste voor wat actie, beter als allemaal van die getemde kerels zoals in de christelijke cultuur
Ik zag pas op de tv dat er een blad was gekomen, Macho mannen blad. Daar gaat het totaal niet om geloof. Maar dat vrouwen gewoon vrouwen moeten zijn zoals ze waren en mannen dus niet zo soft moeten gedragen.

http://www.manmalemacho.nl/
pi_58449414
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef MeTaLFLaKe het volgende:
De Islam haalt het beste uit mensen, en stopt het in... wat?
Creatief taalgebruik.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:15:50 #127
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449415
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat leuk! Op wie?
Op een leuk meisje.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:16:29 #128
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58449424
Goed nieuws: Ik ben lid van die site!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58449425
nou zegt het voort, want dan ben je er gelijk voor de helft, met onze culturele achterstand. Wist je dat Amerika zo'n tof land is omdat de meeste Amerikanen besneden zijn? Zelfde met Australie, daar is het de helft.
pi_58449430
Geil topic.
pi_58449434
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:11 schreef Bleekmiddel het volgende:
Gaan we nou alweer beeld bijsnijden? Krijgen we weer balkenende aan twee kanten van je scherm...
777
pi_58449440
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
Je begrijpt dat er meer opties zijn dan alleen het christendom en de islam?
pi_58449445
Cool papier, welkom op de site, en bedankt voor het aanmelden.
pi_58449455
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:15 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Op een leuk meisje.
Verhelderend antwoord.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:19:06 #135
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449456
Wacht, tubgirl.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:19:16 #136
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449458
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Verhelderend antwoord.
Ja.
pi_58449459
ja wat moet je dan doen, hindoe worden en reincarneren als een tor? Of boeddhist, dan moet je in een grot wonen als een tibetaan, of uhhh wat heb je nog meer, naja ze lijken me niet zo nuttig hoor
pi_58449460
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je begrijpt dat er meer opties zijn dan alleen het christendom en de islam?
Precies! Zoals de kerk van het Vliegende Spaghettimonster!! Als iedereen daar nou naar zou luisteren dan zouden we in een betere wereld leven, want van het Christendom word je zwak en van de Islam een randdebiel.
777
pi_58449467
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:16 schreef Multiculti2008 het volgende:
nou zegt het voort, want dan ben je er gelijk voor de helft, met onze culturele achterstand. Wist je dat Amerika zo'n tof land is omdat de meeste Amerikanen besneden zijn? Zelfde met Australie, daar is het de helft.
Ik weet ook dat het normaal is in amerika. maar heb jij je besneden? Je roept het op je site dat het moslim gerelateerd is maar dat is niet nodig lijkt me.
pi_58449476
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:19 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja wat moet je dan doen, hindoe worden en reincarneren als een tor? Of boeddhist, dan moet je in een grot wonen als een tibetaan, of uhhh wat heb je nog meer, naja ze lijken me niet zo nuttig hoor
Je kan ook gewoon jezelf zijn? Of een beetje van alle geloven. Zijn genoeg mensen op aarde die van alles het beste voor hun eruit halen.
pi_58449489
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:19 schreef MeTaLFLaKe het volgende:

[..]

Precies! Zoals de kerk van het Vliegende Spaghettimonster!! Als iedereen daar nou naar zou luisteren dan zouden we in een betere wereld leven, want van het Christendom word je zwak en van de Islam een randdebiel.
Ik heb mijn hartje gegeven aan de Invisible Pink Unicorn.
pi_58449492
ja ben ik ook, vanaf een aantal jaren geleden dus ik kan het vergelijken, de 2. Naja Islam zorgt er in elk geval voor dat iedereen het is, wat positief is. Het maakt een boel uit hoor, het zorgt ervoor dat je psychologisch dus perfect bent, net als een vrouw dat is. Dit betekent dus dat we in een land leven waarin bijna iedereen onder z'n kunnen leeft, en dit is voor (ruim) de helft de reden dat vrouwen vaak de mannen saai vinden, en dat ze er ontevreden mee zijn....
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:23:46 #143
pi_58449494
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja marokkanen zijn vaak in de criminaliteit. Wil niet zeggen dat Islam slecht is. In principe wat Islam doet is proberen jou sterk en succesvol te maken. Het werkt ook wel, als je kijkt naar wie voor wie bang is over het algemeen, en naja dat soort dingen
Robert Long zong 30 jaar geleden al: De allergrootste schreeuwerts, zijn meestal het bangst.

En wie schreeuwen er meestal het hardst?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_58449515
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed nieuws: Ik ben lid van die site!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi confettimonster
Ik ben je gevolgd.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:28:52 #145
pi_58449534
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoi confettimonster
Ik ben je gevolgd.
Tof, ik heb al vast een topic gemaakt.
pi_58449544
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Tof, ik heb al vast een topic gemaakt.
Ik zag het.

Mensen zouden meer moeten drinken. Ik ben net uitgeschoten met de rum in mijn chocolademelk en nu wil ik de hele wereld wel in mijn armen sluiten.
pi_58449558

Vooral nu...
pi_58449570
mwa ik zie niet echt dat Marokkanen bang zijn, voor Hollanders. Een beetje voor Wilders, want de Hollanders kunnen ook het licht zien en wat harder worden, nu ook met de Oosteuropeanen enzo. Maargoed dat is allemaal niet zo belangrijk, ze zijn misschien eerder bang voor hun eer, dat ze een beetje in een vies land wonen waar niemand ze ook mag, terwijl ze eigenlijk best eerlijk zijn in wat ze doen. Er zijn ook schijnheilige mensen die ja zeggen en nee bedoelen, en die klap voel je na een hele tijd pas. Marokkanen doen dat niet zo, ze zijn eerlijker. We hebben ook een les te leren, en de Marokkanen zijn voorop als het gaat om lesjes geven, maar dat kost ze wel wat..
pi_58449573
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb mijn hartje gegeven aan de Invisible Pink Unicorn.
Die bestaat niet, want Het Vliegende Spaghettimonster zegt duidelijk:

(Nieuwerwetse testament, Gehaktbal 3:26)
"Gij zult geen andere Godheden aanbidden dan de Ene Ware, te weten Zijne Smakelijkheid Het Vliegende Spaghettimonster. De consequenties voor het overtreden van dit gebod is sudderen in de Pan Des Oordeels tot aan het Einde Der Tijden"

Dus als ik jou was zou ik maar snel in Het Vliegende Spaghettimonster gaan geloven.
777
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:38:25 #150
pi_58449606
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:35 schreef Multiculti2008 het volgende:
mwa ik zie niet echt dat Marokkanen bang zijn, voor Hollanders. Een beetje voor Wilders, want de Hollanders kunnen ook het licht zien en wat harder worden, nu ook met de Oosteuropeanen enzo. Maargoed dat is allemaal niet zo belangrijk, ze zijn misschien eerder bang voor hun eer, dat ze een beetje in een vies land wonen waar niemand ze ook mag, terwijl ze eigenlijk best eerlijk zijn in wat ze doen. Er zijn ook schijnheilige mensen die ja zeggen en nee bedoelen, en die klap voel je na een hele tijd pas. Marokkanen doen dat niet zo, ze zijn eerlijker. We hebben ook een les te leren, en de Marokkanen zijn voorop als het gaat om lesjes geven, maar dat kost ze wel wat..
Dat is mooi dom om niet bang te zijn. Nederlanders voelen zich niet bedreigt door deze onderontwikkelde minderheid. Zodra ze wel een bedreiging vormen word het oorlog en dan verliest de minderheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')