abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58449122
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Begint hij ook nog eens godverdomme hey..wat een klapjosti's bestaan er toch
Idd, dan is het eigenlijk nog wel triester dat zoiets politieagent (of zoiets) kan worden. Als het waar is tenminste... maarja, dan zit ie ws toch in Rotjeknor, de meest criminele stad van NL, en ik gelukkig niet
777
pi_58449136
Misschien beter om een subsidie aan te vragen voor je website. Meer inkomsten naast je google ads.
pi_58449151
peter ik ben zelf ook niet gelovig he, ik ben ook geen moslim, want dan moet je gelovig zijn. het gedrag wat bij islam hoort is dus wat ik goed vind, wat dus een goed gedrag hoort te zijn. en ik denk dat er dus voordelen aan de besnijdenis zitten.
naja goed gedrag, gewoon vnl een handige mentaliteit, die niet zo losbandig en open-ended is als de christelijke
-voormalige link naar homepage-
25 regels voor het begrijpen van de Christelijk-Islamitische samenleving
pi_58449171
Maar als iedereen niet gelovig zou zijn. Of iedereen zou wel hetzelfde geloof aanhouden.

Pedo's blijf je houden Homo's blijf je ook houden. Althans ze zeggen dat ze er mee geboren zijn.
pi_58449196
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Multiculti2008 het volgende:
peter ik ben zelf ook niet gelovig he, ik ben ook geen moslim, want dan moet je gelovig zijn. het gedrag wat bij islam hoort is dus wat ik goed vind, wat dus een goed gedrag hoort te zijn. en ik denk dat er dus voordelen aan de besnijdenis zitten.
naja goed gedrag, gewoon vnl een handige mentaliteit, die niet zo losbandig en open-ended is als de christelijke
Maar dat besnijden kan je ook zonder geloof doen.
pi_58449220
Wat ben je een lieve sneuneus.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58449224
ik denk dus dat het voor een groot deel een sociaal fenomeen is, homo's en pedo's, homo's bijv omdat het christendom zegt dat mannen liefde voor elkaar moeten hebben, dat is toch gewoon ongelooflijk duf, ik bedoel dingen kun je letterlijk nemen, of moet je nu excuusjes gaan verzinnen voor de meest basis eigenschap van het christendom. Naja dat is een belangrijke reden, verder is het gewoon wat verward, en dat soort dingen.

Wat betreft pedo's, het christendom is redelijk effectief in het voorkomen dat een jongen een sterke man wordt. De Islam stimuleert dit juist, en focust dit op de belangrijke punten, dus dat je schoon en netjes bent, en probeert niet weg te kruipen in een moeilijke situatie maar sterk blijft staan en je als een man gedraagt, daar weet silvergator veel van als agent, van mentaliteit.

dus de percentages moeten verschillen in andere culturen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:00:14 #108
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449226
Hoi Mindermutsig.
pi_58449253
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:00 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik denk dus dat het voor een groot deel een sociaal fenomeen is, homo's en pedo's, homo's bijv omdat het christendom zegt dat mannen liefde voor elkaar moeten hebben, dat is toch gewoon ongelooflijk duf, ik bedoel dingen kun je letterlijk nemen, of moet je nu excuusjes gaan verzinnen voor de meest basis eigenschap van het christendom. Naja dat is een belangrijke reden, verder is het gewoon wat verward, en dat soort dingen.

Wat betreft pedo's, het christendom is redelijk effectief in het voorkomen dat een jongen een sterke man wordt. De Islam stimuleert dit juist, en focust dit op de belangrijke punten, dus dat je schoon en netjes bent, en probeert niet weg te kruipen in een moeilijke situatie maar sterk blijft staan en je als een man gedraagt, daar weet silvergator veel van als agent, van mentaliteit.

dus de percentages moeten verschillen in andere culturen.
Iedereen moslim. Wat valt er dan nog om als man om voor te vechten.
pi_58449279
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:00 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Mindermutsig.
Hoi Sebasser.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:05:20 #111
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449291
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoi Sebasser.
Alles ?
pi_58449292
wat bedoel je van als iedereen moslim is is alles verloren ? haha naja volgens mij juist niet, dan zijn we pas een sterke samenleving die niet met zich laat focken. Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt. Maja dat is een ommeslag in denken die een tijdje duurt, en we hebben de tijd, ik wil ook niet zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik heb er best een boel ervaring mee.
pi_58449310
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Alles [ afbeelding ]?
Jazeker, met jou ook?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:07:27 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58449316
Homo's worden binnen chistelijke kringen enorm veroordeeld.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58449344
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Multiculti2008 het volgende:
wat bedoel je van als iedereen moslim is is alles verloren ? haha naja volgens mij juist niet, dan zijn we pas een sterke samenleving die niet met zich laat focken. Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt. Maja dat is een ommeslag in denken die een tijdje duurt, en we hebben de tijd, ik wil ook niet zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik heb er best een boel ervaring mee.
Als iedereen hetzelfde zou zijn qua geloof betekend dus ook dat iedereen hetzelfde gedraagt. cencuur hoeft dan ook niet meer omdat iedereen gewoon hetzelfde moet doen. Maar er zijn altijd rotte appels in de samenleving. Schijn heiligen noemen we dat. Er zullen altijd mannen zijn die toch wel even met de buurman gaan spelen terwijl ze toch naar de moskee gaan. Mannen met lange jassen die even de eendjes gaan voeren bij het kinderboerderijtje.
pi_58449345
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Multiculti2008 het volgende:
Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt.
Eigenlijk wil ik nu een heleboel plaatjes posten met alle vreselijke dingen die in de naam van de Islam gedaan zijn maar ik ben er te lui voor. Ik stel voor dat je zelf eens gaat googelen met een of meer van de zoekwoorden Islam, eerwraak, vrouwenbesnijdenis, terrorisme, steniging, en als je je avontuurlijk voelt zou ik ook onthoofding eens proberen.
pi_58449355
gasturbine naja das dus een verhaal met 2 kanten (uhh) want officieel zegt het christendom heilig van je mag geen homo zijn, maar onofficieel is het ondertussen wel een sfeer in de samenleving van liefde, van mannen voor vrouwen, en ook voor mannen. Ziedaar een grote verwardheid. Zo werkt het dus he. In Islam heb je dat liefde gedoe niet, in de plaats daarvan is een bepaalde mentaliteit die ik kenmerk met die 4 eigenschappen, schoon netjes sterk en een man. Voor vrouwen, ja daar ben ik wat minder goed in, ze proberen puur te zijn zoals ik ze een beetje meemaak, en ik vind ze wel prettig, Moslimmeiden.
pi_58449361
Is TS wel besneden? Althans ik lees dat hij dat een goed beeld vind. Dus waarom niet.
pi_58449376
dat denk ik ook Bleekmiddel, het is gewoon een andere cultuur, maar rotte appels blijf je hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:13:12 #120
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58449384
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jazeker, met jou ook?
Ik ben vlieft.
pi_58449389
ja mindermutsig, maja zorgt allemaal tenminste voor wat actie, beter als allemaal van die getemde kerels zoals in de christelijke cultuur
pi_58449394
De Islam haalt het beste uit mensen, en stopt het in... wat?
777
pi_58449396
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:11 schreef Bleekmiddel het volgende:
Is TS wel besneden? Althans ik lees dat hij dat een goed beeld vind. Dus waarom niet.
Hierbij wil ik wel opmerken dat ik een besneden piemel ook een prettiger beeld vind.
pi_58449410
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Ik ben vlieft.
Wat leuk! Op wie?
pi_58449413
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja mindermutsig, maja zorgt allemaal tenminste voor wat actie, beter als allemaal van die getemde kerels zoals in de christelijke cultuur
Ik zag pas op de tv dat er een blad was gekomen, Macho mannen blad. Daar gaat het totaal niet om geloof. Maar dat vrouwen gewoon vrouwen moeten zijn zoals ze waren en mannen dus niet zo soft moeten gedragen.

http://www.manmalemacho.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')