Hierbij wil ik wel opmerken dat ik een besneden piemel ook een prettiger beeld vind.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:11 schreef Bleekmiddel het volgende:
Is TS wel besneden? Althans ik lees dat hij dat een goed beeld vind. Dus waarom niet.
Ik zag pas op de tv dat er een blad was gekomen, Macho mannen blad. Daar gaat het totaal niet om geloof. Maar dat vrouwen gewoon vrouwen moeten zijn zoals ze waren en mannen dus niet zo soft moeten gedragen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja mindermutsig, maja zorgt allemaal tenminste voor wat actie, beter als allemaal van die getemde kerels zoals in de christelijke cultuur
Creatief taalgebruik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef MeTaLFLaKe het volgende:
De Islam haalt het beste uit mensen, en stopt het in... wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Gaan we nou alweer beeld bijsnijden? Krijgen we weer balkenende aan twee kanten van je scherm...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:11 schreef Bleekmiddel het volgende:
Is TS wel besneden? Althans ik lees dat hij dat een goed beeld vind. Dus waarom niet.
Je begrijpt dat er meer opties zijn dan alleen het christendom en de islam?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja mindermutsig, maja zorgt allemaal tenminste voor wat actie, beter als allemaal van die getemde kerels zoals in de christelijke cultuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |