Dat was te verwachten...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
aldus.sprak.god heeft gesproken volgens mij.
Ik weet niet wat het gemiddelde iq in dit topic is.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef Herr_Gunter het volgende:
Ben ik nieuw, dom... of is dit gewoon een slowchat forum?
Nieuw en dom. Dit is geen slowchat forum.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef Herr_Gunter het volgende:
Ben ik nieuw, dom... of is dit gewoon een slowchat forum?
daar plukt u de vruchten vanquote:Today in history
On May 2, 1998, the European Central Bank was founded in Brussels to define and execute the EU's monetary policy.
Moet je geen GTA spelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ja, en ja.
De keerzijde is dat die aandachtshoer waarschijnlijk elk weekend vreemd gaat. Dat dan weer wel.quote:
Daar is ze voor hequote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
De keerzijde is dat die aandachtshoer waarschijnlijk elk weekend vreemd gaat. Dat dan weer wel.
Liever een hersenloze party babe met gewoon goede borsten dan een onuitstaanbaar snoezig schoolmeisje met een goede inborst.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
De keerzijde is dat die aandachtshoer waarschijnlijk elk weekend vreemd gaat. Dat dan weer wel.
Marktwerking volgens de PvdA: Je verhoogt de belastingen en de consument koopt geen duur verpakte goederen meer.quote:Volgens Mei Li Vos van de PvdA zal de verpakkingsbelasting wel effect hebben. Zij verwacht dat consumenten bedrijven onder druk gaan zetten om hun producten te verkopen zonder overbodige verpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |