Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
H/L (High/Low) gaf het waarschijnlijk weg.
Welk nummer?quote:Woo-hoo, but you know I'm yours
Woo-hoo, and I know you're mine
Woo-hoo, and that's for all of time
quote:
Puh!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:02 schreef ranja het volgende:
als je't tzo zeker weet hoef je wat mij betreft niet op belsen's goedkeuring te wachten
tenzij je weer een tiamat vraag gaat doen
nou ja het ligt al zo vaak zo lang stil hierquote:
Ik was even wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:02 schreef ranja het volgende:
als je't tzo zeker weet hoef je wat mij betreft niet op belsen's goedkeuring te wachten
tenzij je weer een tiamat vraag gaat doen
quote:Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
Wat van wie?quote:Dying swans twisted wings, beauty not needed here
Lost my love, lost my life, in this garden of fear
I have seen many things, in a lifetime alone
Mother love is no more, bring this savage back home
Iron Maiden - Brave New World, geweldig, dat album met Dream Of Mirrors, toen ik naar Maiden in Brabanthallen ging helemaal grijs gedraaitquote:
quote:Lime and limpid green
a second scene,
A fight between the blue
you once knew.
Astronomy Domine. Oorspronkelijk van Pink Floydquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef n0r het volgende:
Even iets anders, wel lyrics, welke en van wie?
[..]
Jazeker, daarom formuleerde ik het ook zo. Ik ken het namelijk via de cover van Voivod:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef n0r het volgende:
Precies
Is er een band die dat nummer fatsoenlijk gecoverd heeft?
n0r +1quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Iron Maiden - Brave New World, geweldig, dat album met Dream Of Mirrors, toen ik naar Maiden in Brabanthallen ging helemaal grijs gedraait
quote:Pain for Pleasure is the alter-ego band of. As Pain for Pleasure, they play classic heavy metal music. Officially, the band was disbanded as with Dave Baksh's (AKA Pleasure) departure; Pleasure is said nowhere to be seen, and Pain is dead.
quote:
Bahquote:
Maar wel een heel bekende!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef ranja het volgende:
doe ik een keer F5 op het goede moment (dat er niet nieuwe vraag + antwoord staat) is het een tekst
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pearl Jam - Alive
1000. Als we dat halenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef timbob het volgende:
en wanneer komt er weer zo'n jubleum topic met grote knutselpuzzels?
Ooit was Ten 1 van m'n favoriete albums. Inmiddels vind ik elk nummer op dat album identiek klinkenquote:
Vaak gehoord, maar itt Sack blijf ik het een fantastisch nummer vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:07 schreef ranja het volgende:
nee, Black
you're welcomequote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:46 schreef Mark het volgende:
Soms is het gunstig dat Burnett nog niet zo lang meedoet, dan krijg je weer eens een gouwe ouwe
rijtje inmiddels aangepast..., maw ik heb haar (en band) er tussen uit gehaald...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Holy Crap! Het gaat slecht met Whitney dan!
*Whitney Houston dus*
Met die voorgevel?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef bigshadow het volgende:
Dolly parton?
had zomaar gekunt..., maar nee...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:53 schreef ranja het volgende:
laat ik toch maar gokken voor de zekerheid ondanks dat ik die band dan niet snap
Olivia Newton John?
ranja +1quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:40 schreef ranja het volgende:
Fleetwood Mac was een van de eerste die ik miste...
Nieuwe gok op Agnetha Fältskog
Zeker, maar iets concreter, ajb.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Burnett het volgende:
Dat zal wel iets te maken gehad hebben met zijn uiterlijke kenmerken waardoor hij niet in hun nabijheid kon komen
Goed genoeg; hij stormde op ze af toen hij ze zag op het vliegveld, waarop de dames niet wisten hoe snel ze het op een lopen moesten zetten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:59 schreef Burnett het volgende:
ze zullen hem vast niet herkend hebben en daardoor weggevlucht zijn...
ranja +1 ook bekend van de stripdagenquote:
quote:In 1992 was Swarte de initiatiefnemer van de Stripdagen Haarlem, een tweejaarlijks internationaal strip event gehouden in Haarlem.
quote:Why does my heart go on beating
Why do these eyes of mine cry
Don't they know![]()
when you said goodbye
quote:That's great, it starts with an earthquake, birds and snakes, an aeroplane - Lenny Bruce is not afraid.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:17 schreef ranja het volgende:
REM - This is the end of the world as we know it (and I feel fine)
SilentEnigma +1quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The end is the beginning is the end
quote:Anywhere I Lay My Head is the forthcoming debut studio album by actress, scheduled to be released through Atco/Rhino Records on May 20, 2008. Dave Sitek (of TV on the Radio) produced the album, and David Bowie contributed to two tracks, "Falling Down" and "Fannin Street." Anywhere I Lay My Head features four songs written by Tom Waits, six songs written by Tom Waits & Kathleen Brennan and one original composition, "Song for Jo."
Dat is hemquote:Op zondag 4 mei 2008 10:19 schreef bartrid het volgende:
Randy Rhoads?
quote:is often recognized for its technically challenging, neo-classical metal elements, as well as featuring two shred guitarists.
Ik was al bang dat die eerste 3 in een keer erbij werden gehaald. Had er misschien toch meer moeten vragenquote:Op zondag 4 mei 2008 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Big Bopper
Buddy Holly
Ritchie Valens
John Denver
Chat Baker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben naar het strand...![]()
Die zal het wel weer druk hebben. Pas kwam ie weer even binnen, pakte een puntje en was weer weg.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:38 schreef Mark het volgende:
Ik zal het vast gemist hebben, maar waar is bukgeit tegenwoordig?
quote:You had something to hide
Should have hidden it, shouldnt you
Now youre not satisfied
With what youre being put through
Berkery +1quote:Op maandag 5 mei 2008 13:09 schreef Berkery het volgende:
Re-Flex - The politics of dancing
Ik denk eerder Livin on a prayerquote:Op maandag 5 mei 2008 14:01 schreef ranja het volgende:
Bon Jovi - Bed of Roses
Gezien de rest van die lijst wil je die waarschijnlijk ook niet kennen.....quote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef Berkery het volgende:
Nog aardig wat nummers in die lijst die ik niet ken
Oh sorry, ik had er geen rekening mee gehouden dat ik er daadwerkelijk een punt voor zou krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:16 schreef bartrid het volgende:
Toen ik de nummers van Modern English en Tommy Tutone hoorde, herkende ik ze wel. Zo van het lijstje niet. Grobbel is van de Fok bodem verdwenen, iemand anders een vraag?
Tja, een hint als "allereerste rap/rock combo" kan maar op 1 nummer slaan, natuurlijk. Viel me op dat niemand anders die al had ingekopt.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:49 schreef cafca het volgende:
Overigens wel opvallend dat Grobbel hier het puntje weghaalt, tussen alle 30+ ers
Ik had er inderdaad even bij moeten zeggen dat de laatste die de 5 volmaakte het punt zou krijgen, maar ging ervan uit dat dat voor de hand lag omdat we dat meestal zo doen (Als ik de eerste met 5 correcte antwoorden had gedaan waren we nu nog bezigquote:Op maandag 5 mei 2008 21:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had er geen rekening mee gehouden dat ik er daadwerkelijk een punt voor zou krijgen.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef cafca het volgende:
Queen - A Night at the Opera
Meatloaf- Bat out of hell
Eagles - Hotel California
Michael Jackson - Thriller
Oasis - What's the Story Morning Glory
Pearl Jam - Ten
Dire Straits - Brothers in Arms
Guns n Roses - Appetite for destruction
nog 3quote:Op maandag 5 mei 2008 21:37 schreef ranja het volgende:
Nirvana - Nevermind
RATM - RATM
Radiohead - OK Computer
U2 - Joshua Tree
REM - Automatic for the People
nog 1 voor het puntquote:Op maandag 5 mei 2008 21:47 schreef cafca het volgende:
Madonna - Like a Virgin
Metallica - Black Album
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Sgt Pepper is goed. Verder nog Use Your Illusion I van Guns N' Roses en A Rush Of Blood To The Head van Coldplay.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:04 schreef Burnett het volgende:
Sgt Pepper al genoemd...
Pink Floyd - Wish You Were Here?
Mark was toch degene die Sgt Pepper als eerste noemde?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Sgt Pepper is goed. Verder nog Use Your Illusion I van Guns N' Roses en A Rush Of Blood To The Head van Coldplay.
Burnett +1
quote:is an American comedian, actor, television producer, and activist. A veteran stand-up performer.
Welk nummer van wie is dit dan?quote:Niemand is er veilig
Voor m'n dadendrang
En het kan me ook niet schelen
Ook al krijg ik levenslang
Ik hoop dat ik nu helder ben
'k Maak iedereen kapot
Eerst de mensen, dan de dieren
Dan de planten en dan god
quote:You're such an inspiration for the ways
That I'll never ever choose to be
Oh so many ways for me to show you
How the savior has abandoned you
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef bartrid het volgende:
A perfect circle - judith.
quote:describes
as “more of a collaboration” than a group. Contributors include Primus drummer Tim Alexander, guitarist-soundscaper Jonny Polonsky and, on vocals, Lisa Germano and actress Milla Jovovich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |