Je bent een paar jaar te laat, in Wellington heb je het Te Papa museum, waar ze eerst een enorme tentoonstelling hadden met dat soort dingen. Nu is er nog een klein shopje in het museam waat je nog wat kan halen (postzegels met LOTR spelers er op en zo). AL zou die staf er nog bij kunnen zijn, er waren wat duurdere dingen te halen. Beetje onhandig als je nog het Zuider eiland op moet, dus ik heb voor wat mensen maar de postzegels gehaald, die zijn verzamelaarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil de staf van Gandalf de Grijze wel hebben, die grillige waar je een steen in kan leggen die licht geeft. En ik wil dat flesje waar licht in zit.
Je mag alleen in het Bilbo huisje, voor de rest staat er nog wat, maar veel dingen zijn weggehaaldquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
shit
nou ja, dan MPG er maar van overtuigen dat ik een ronde voordeur in huis wil
Elephaunt. Dacht ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
Scene waar de olifanten (weet de naam van die enorme beesten niet meer) kwamen.
Zoiets staat me ook bij, maar ik weet het echt niet meer, het is een tijdje geleden dat ik de film nog eens gezien hebquote:
Faptechnisch of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou die docu was best leuk eigenlijk nog wel.
Gewoon, beetje nostalgie. Als man zijnde is het wel compleet langs me heen gevlogen maar toch zijn er wel dingen die je mee hebt gepikt. Die komen weer naar voren en uiteraard de reünie tour die even naar voren komt. Ja was best leukquote:
het is 3 meiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:15 schreef Sander170 het volgende:
Probleem er is niet zo heftige zon eigenlijk hier.
Ik zit er nog steeds op te wachten deze zomer.
dat je er nog op zit te wachten deze zomerquote:Op zondag 4 mei 2008 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat zei ik dan hiervoor.
Even terug lezen aub...
En ik wacht dus nog steeds op de zomer omdat het toch nog geen zomer is.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat je er nog op zit te wachten deze zomer
waarop ik dus zei dat het pas 3 mei is
Actieveling!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuke film, Constantine.
Ik ga nog ff hardlopen.
sssstquote:Op zondag 4 mei 2008 01:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen je om 00:10 postte dat het 3 mei was, ook hoor.
trustequote:
zekerquote:Op zondag 4 mei 2008 01:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuke film, Constantine.
je bent gekquote:Ik ga nog ff hardlopen.
Ik heb nog geen slaap. Ik heb de zomer in mn bolquote:
slapen, om deze tijd?quote:Op zondag 4 mei 200803:16 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht nog, ben slapen zometeen doei doei. [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
jeps, alles prima hier, alleen mijn stem wat minder.. Nou ja, maakt niet uit verder.. hoef pas morgen met het vliegtuig mee.quote:Op zondag 4 mei 200803:16 schreef Frutsel het volgende:
Hey Indah! Alles goed?
jij ook een lekkere origamisoepquote:Op zondag 4 mei 200809:43 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |