abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:34:11 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58450132
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:31 schreef merino het volgende:
Ik heb inmiddels best wel vaak flashbacks naar alles wat verbeterd kon worden in de vorige delen en nu hoogstens een polish heeft gekregen. Die beloofte revolutie is idd nogal onzin. Het is allemaal erg tof en je kijkt je in het begin de ogen uit maar na een tijdje zie je toch dat er weinig veranderd is.

Auto's spawnen nog steeds erg raar (constant dezelfde auto als waarin je rijdt of net gereden hebt), auto die je ziet rijden die vervolgens verdwijnt als je eenmaal je eigen auto hebt omgekeerd. Dat soort shit is nog steeds hetzelfde als altijd. En leuk dat je nu vuilnismannen hebt enzo maar ze doen echt geen flikker. Heb een half uur lang achter zo'n wagen aangereden maar ze rijden maar wat rond voor niets.

Geef het een 9 momenteel
Idd, polish is wel het juiste woord.
2000 light years from home
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:36:46 #152
44906 merino
World of Sleepers
pi_58450134
ik vind Broker ook veeel mooier dan Algonquin. En ik hoop enorm dat er wat meer auto's gaan komen want vind het nog wat tegenvallen...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:38:29 #153
44906 merino
World of Sleepers
pi_58450139
de familie taxi's en de politie's humvee's zijn wel weer toffe toevoegingen. Smaakt naar meer enzo
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:39:12 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58450141
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:36 schreef merino het volgende:
ik vind Broker ook veeel mooier dan Algonquin. En ik hoop enorm dat er wat meer auto's gaan komen want vind het nog wat tegenvallen...
Broker is lekker rommelig en levendig, Algonquin is zo strak en schoon .
pi_58450142
Oh en nog ff iets over de 'moelijke besturing' van dit spel, dat komt omdat je in de vorige GTA's nooit hoefte te remmen, en nu wel, en ik snap niet dat je daar moelijk over doet, het is een stuk realistischer, probeer jij eens zoals je in san andreas reed in het echt te rijden je auto zal nooit zo reageren, maar meer zoals in GTAIV, niks mis mee dus.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:41:32 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58450146
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:39 schreef ryangozer het volgende:
Oh en nog ff iets over de 'moelijke besturing' van dit spel, dat komt omdat je in de vorige GTA's nooit hoefte te remmen, en nu wel, en ik snap niet dat je daar moelijk over doet, het is een stuk realistischer, probeer jij eens zoals je in san andreas reed in het echt te rijden je auto zal nooit zo reageren, maar meer zoals in GTAIV, niks mis mee dus.
Ik heb het ook enkel over de motoren, de auto's vind ik wel prima rijden. Maar bij de motoren is scherp sturen echt onmogelijk als je niet bijna eerst stilstaat. Het rijdt gewoon niet lekker. In SA en VC pakte ik altijd een motor, in GTA IV niet.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:41:41 #157
57586 Bananenman
-----------
pi_58450147
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:39 schreef ryangozer het volgende:
Slaat ook nergens op. Probeer jij in het echt eens twee agenten te executeren, vervolgens 300m te rijden met je auto en er dan nooit meer wat van horen! Realisme is niet altijd BETER. Met de besturing van de auto's is niks mis trouwens, maar de motoren rijden gewoon verrot.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:44:39 #158
44906 merino
World of Sleepers
pi_58450152
ik ben het er ook mee eens. Auto's rijden echt heerlijk maar motoren werken bij mij ook slecht.
pi_58450153
Welterusten
pi_58450935
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:31 schreef merino het volgende:
Auto's spawnen nog steeds erg raar (constant dezelfde auto als waarin je rijdt of net gereden hebt), auto die je ziet rijden die vervolgens verdwijnt als je eenmaal je eigen auto hebt omgekeerd. Dat soort shit is nog steeds hetzelfde als altijd.
Vooral dit ja. Dit was zo'n beetje de bekendste bug in vorige GTA's, dus zou je zeggen dat ze daar nu wel wat aan konden doen. Maar nee, zelfs met een nieuwe engine hebben ze nog steeds hetzelfde probleem.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58451102
laat het er dan gewoon uit. Liever dat het niet gebeurd dan dat het constant gebeurd. Al een aantal keer gehad dat ik tegen een auto opknalde die er eerst niet reed.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:36:26 #162
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58451243
zit nu op 40% van het spel, nog 20% en het is uitgespeeld
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:37:18 #163
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58451252
En ik snap nog steeds niet waarom ze de optie eruit hebben gelaten om de blurr effecten uit te schakelen, bij alle andere delen kon het wel en hier niet.
pi_58451317
spel loopt steeds vast
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:59:42 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_58451441
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:45 schreef st0fzuiger het volgende:
spel loopt steeds vast
Hier ook op de PS3, final destination missie, al 5 keer vastgelopen vanochtend.
pi_58451676
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ik snap nog steeds niet waarom ze de optie eruit hebben gelaten om de blurr effecten uit te schakelen, bij alle andere delen kon het wel en hier niet.
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil maken
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:30:04 #167
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58451750
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef ryangozer het volgende:

[..]

moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil maken
Waar kan ik flicker reduction vinden ? Ken alleen :

brightness: aangepast
Contrast: aangepast
Seduration: aangepast

Vinden in mijn settings.
pi_58451850
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Waar kan ik flicker reduction vinden ? Ken alleen :

brightness: aangepast
Contrast: aangepast
Seduration: aangepast

Vinden in mijn settings.
huh dat is raar, ik heb het wel, speel je HD of SD?
pi_58451855
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Zitten er dan minder homo's in het spel ofzo?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58451866
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Zitten er dan minder homo's in het spel ofzo?
Je bent zojuist genomineerd voor leukste post 2008
pi_58452141
ik vind alqonquin fzo ook wat te leeg

moet je eens in het echt door manhatten lopen, daar is het echt 100x drukker als in het spel, vooral bijvoorbeeld op time square

de rest vind ik wel leuk nagemaakt, zoals het VN gebouw, de heli tours ( zit er in het echt ook op dezelfde plek en het gebouw lijkt precies ) en natuurlijk het empire state building, vrijheidsbeeld, chrysler building en bv pier 17

voorderest vind ik het spel wel vet, het is z'n 10 niet helemaal waard maar het ligt toch zeker boven de 9
pi_58452686
Wat gebeurt er eigenlijk als je Roman of iemand anders die missies uitdeelt neerschiet?
pi_58452699
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:34 schreef Pakspul het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je Roman of iemand anders die missies uitdeelt neerschiet?
Kan je ze vervolgens ophalen bij het ziekenhuis.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:35:39 #174
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58452701
Het meest vreemde vind ik persoonlijk dat media vaak zelf toegeven dat GTA IV weinig vernieuwd is en forse minpunten heeft.... en vervolgens het toch geweldig vinden...

Zoals de Power Unlimited hiero:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gta-iveindelijk-jeeeeeeej/
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:38:25 #175
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58452738
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Het meest vreemde vind ik persoonlijk dat media vaak zelf toegeven dat GTA IV weinig vernieuwd is en forse minpunten heeft.... en vervolgens het toch geweldig vinden...

Zoals de Power Unlimited hiero:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gta-iveindelijk-jeeeeeeej/
Ja maar dat zijn al die fucking losers.

Die moeten natuurlijk niet meegaan met de hype als de game al uit is. Dan is het plotseling een game die niet vernieuwend is.

Maar dat soort mensen moeten gewoon sterven, want wat willen ze dan? GTA 5 in een FPS setting? Het is niet voor niets GTA VIER.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')