Idd, polish is wel het juiste woord.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:31 schreef merino het volgende:
Ik heb inmiddels best wel vaak flashbacks naar alles wat verbeterd kon worden in de vorige delen en nu hoogstens een polish heeft gekregen. Die beloofte revolutie is idd nogal onzin. Het is allemaal erg tof en je kijkt je in het begin de ogen uit maar na een tijdje zie je toch dat er weinig veranderd is.
Auto's spawnen nog steeds erg raar (constant dezelfde auto als waarin je rijdt of net gereden hebt), auto die je ziet rijden die vervolgens verdwijnt als je eenmaal je eigen auto hebt omgekeerd. Dat soort shit is nog steeds hetzelfde als altijd. En leuk dat je nu vuilnismannen hebt enzo maar ze doen echt geen flikker. Heb een half uur lang achter zo'n wagen aangereden maar ze rijden maar wat rond voor niets.
Geef het een 9 momenteel
Broker is lekker rommelig en levendig, Algonquin is zo strak en schoonquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:36 schreef merino het volgende:
ik vind Broker ook veeel mooier dan Algonquin. En ik hoop enorm dat er wat meer auto's gaan komen want vind het nog wat tegenvallen...
Ik heb het ook enkel over de motoren, de auto's vind ik wel prima rijden. Maar bij de motoren is scherp sturen echt onmogelijk als je niet bijna eerst stilstaat. Het rijdt gewoon niet lekker. In SA en VC pakte ik altijd een motor, in GTA IV niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:39 schreef ryangozer het volgende:
Oh en nog ff iets over de 'moelijke besturing' van dit spel, dat komt omdat je in de vorige GTA's nooit hoefte te remmen, en nu wel, en ik snap niet dat je daar moelijk over doet, het is een stuk realistischer, probeer jij eens zoals je in san andreas reed in het echt te rijden je auto zal nooit zo reageren, maar meer zoals in GTAIV, niks mis mee dus.
Slaat ook nergens op. Probeer jij in het echt eens twee agenten te executeren, vervolgens 300m te rijden met je auto en er dan nooit meer wat van horen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:39 schreef ryangozer het volgende:
Oh en nog ff iets over de 'moelijke besturing' van dit spel, dat komt omdat je in de vorige GTA's nooit hoefte te remmen, en nu wel, en ik snap niet dat je daar moelijk over doet, het is een stuk realistischer, probeer jij eens zoals je in san andreas reed in het echt te rijden je auto zal nooit zo reageren, maar meer zoals in GTAIV, niks mis mee dus.
Vooral dit ja. Dit was zo'n beetje de bekendste bug in vorige GTA's, dus zou je zeggen dat ze daar nu wel wat aan konden doen. Maar nee, zelfs met een nieuwe engine hebben ze nog steeds hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:31 schreef merino het volgende:
Auto's spawnen nog steeds erg raar (constant dezelfde auto als waarin je rijdt of net gereden hebt), auto die je ziet rijden die vervolgens verdwijnt als je eenmaal je eigen auto hebt omgekeerd. Dat soort shit is nog steeds hetzelfde als altijd.
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ik snap nog steeds niet waarom ze de optie eruit hebben gelaten om de blurr effecten uit te schakelen, bij alle andere delen kon het wel en hier niet.
Waar kan ik flicker reduction vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil maken
huh dat is raar, ik heb het wel, speel je HD of SD?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar kan ik flicker reduction vinden? Ken alleen :
brightness: aangepast
Contrast: aangepast
Seduration: aangepast
Vinden in mijn settings.
Zitten er dan minder homo's in het spel ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil maken
Je bent zojuist genomineerd voor leukste post 2008quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zitten er dan minder homo's in het spel ofzo?
Kan je ze vervolgens ophalen bij het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:34 schreef Pakspul het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je Roman of iemand anders die missies uitdeelt neerschiet?
Ja maar dat zijn al die fucking losers.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Het meest vreemde vind ik persoonlijk dat media vaak zelf toegeven dat GTA IV weinig vernieuwd is en forse minpunten heeft.... en vervolgens het toch geweldig vinden...
Zoals de Power Unlimited hiero:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gta-iveindelijk-jeeeeeeej/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |