Voor Jorien schijnbaar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin al zó duidelijk en voorspelbaar....
Dat is gewoon die classic rock zender hoor. Of wil je Queen, Black Sabbath en The Who death metal noemen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:09 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Genesis - Mama gedraaid wordt op een zender waar je verders alleen deathmetal hoort.
Dan ga ik mijn Tering Vette Playstation maar aanzettenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef mellowpimp het volgende:
ik ga mijn xbox driezestig maar even aanzetten en grand theft auto vier even spelen
Ja mensen die in de fik staan zijn zooo vet en realistisch, ook lache als ze verbrand zijn smeulen ze nog wat na daarnaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:38 schreef Pakspul het volgende:
Ketting reacties bij opblazen van auto's is ook leuk, vooral als er mensen bij in de buurt staan
Waar gaat GTA4 overquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Blinker het volgende:
Ach, iedereen weet toch al wat het spel in petto heeft
Jup, in 1tje van dat E wijf (kan niet op der naam komenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zonder wat te verklappen
maar gebeurd dat in een missie ?
er is me daar iets heel raars gebeurt, ik dacht ik wil dat ding naar beneden schieten dus met me M4 ging ik op de kettingen knallen, vervolgens werd alles heel vaag en rood daar, alsof het licht uitging, maar heb niet echt een lamp kunnen vinden die ik misschien kapot had geschoten, iemand een idee?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
Net in de top van de Statue of Happiness geweest![]()
Valt niet mee om daar te komen, maar wel leuke easter egg.
Nooit, ze gaan voor realisme he, maar ik hoorde wel dat je als je alle eilanden vrij hebt nog maar 2 sterren krijgt daar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Wanneer kun je naar het vliegveld op het 1e eiland zonder de politie achter je aan te krijgen?
Dat is ook de bedoeling. De TT slaat op de mensen die dat verzaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
is het niet wat slimmer om al die spoilers in spoilertags te doen ?
ik ook paar min geledenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Snever het volgende:
Yes, heb nu ook eindelijk het tweede gedeelte open gespeeld. Time Square
Ik heb alle eilanden unlocked, maar ik heb nog steeds maar 1 savepoint (op Bohan).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook paar min geleden
maar kan er nog niet saven
Ik had er 4 tegen de tijd dat ik de 3e had unlocked.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb alle eilanden unlocked, maar ik heb nog steeds maar 1 savepoint (op Bohan).
hooh hooh hoe zit dit? hoe kan het dat de ene wel savepunten heeft en de ander niet? verkeerde keuzes gemaakt? zoja wil ik dat graag weten zodat ik de goede kan maken...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik had er 4 tegen de tijd dat ik de 3e had unlocked.
Ik reed het terrein op van de VN en kreeg meteen 4 star. Dus ik dacht nu kan ik mooi die 4 star achievement krijgen door ff met heli's rond te vliegen. Toen vloog ik ergens over heen, ik denk dat het Vrijheidsbeeld was en had 6 star. Toen gewoon 5 minuten rondgevlogen en ik had hem.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:00 schreef Un4 het volgende:
Makkelijke manier om de One Man Army achievement te halen: Met een Faggio op de metro rails gaan rijden.Kan je tegelijkertijd mooi die Wheelie achievement doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:11 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hooh hooh hoe zit dit? hoe kan het dat de ene wel savepunten heeft en de ander niet? verkeerde keuzes gemaakt? zoja wil ik dat graag weten zodat ik de goede kan maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:16 schreef Katth het volgende:
[..]ja dat weet ik dat klopt wat je zegt, maar dan nog zou sackboy toch niet maar 1 savepoint moeten hebben nu hij alle 3 de eilanden vrij heeft, maar 3, of dus 4 maar hij heeft blijkbaar dan verkeerd gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Blijkbaar ja. Ik heb alleen de missies van Playboy X tot nu toe grotendeels ontweken, omdat ik bij die lange missie op dat bouwterrein al twee keer dood ben gegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja dat weet ik dat klopt wat je zegt, maar dan nog zou sackboy toch niet maar 1 savepoint moeten hebben nu hij alle 3 de eilanden vrij heeft, maar 3, of dus 4 maar hij heeft blijkbaar dan verkeerd gekozen.
Hoezo ongestraftquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:54 schreef merino het volgende:
Rijden onder invloed in GTA IV niet gewaardeerd
Dit zag ik zooo aankomen
Aangehouden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo ongestraft
Als ik dronken in een auto stap en de politie ziet me word ik aangehouden
dronken kan je geen wapens pakken hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Aangehouden?![]()
Ik stap uit knal ze over hoop en rijd weg![]()
Jup, mijn broertje's XBox had het begeven, dus toen heb ik ook zo'n arcade set gekocht. Ik gebruik geen HDD, en ondanks wat mensen beweerden heb ik geen framerate problemen ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:05 schreef MR.LYRICAL het volgende:
Kan ik gewoon met een xbox360 Arcade Gta IV spelen? (i.v.m harddisk)
Ok, thnx, dan ga ik denk ik die maar eens kopenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jup, mijn broertje's XBox had het begeven, dus toen heb ik ook zo'n arcade set gekocht. Ik gebruik geen HDD, en ondanks wat mensen beweerden heb ik geen framerate problemen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik wil naar het 2e eiland, heb inmiddels al dik 20%
edit: Ben er, eindelijk![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Simsfan88 op 02-05-2008 15:15:03 ]
Heb ik ook gedaan, je kan die playboy missies echt blijven ontwijken tot 40 procent ofzo van de storyline.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ik heb alleen de missies van Playboy X tot nu toe grotendeels ontweken, omdat ik bij die lange missie op dat bouwterrein al twee keer dood ben gegaan.
Enige waar ik hoofdpijn van krijg is dat drunk drivingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:34 schreef Static-NL het volgende:
@TC03
in verband met Saturation
Standaard staat saturation erg hoog. Ik vond dat het beeld nogal veel bloom (te veel felle kleuren) had waar ik hoofd pijn van kreeg.
Toen ik saturation lager zette verdween die bloom en werd het beeld in ruil scherper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |