Dat schrijft ie toch..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder rood dan dit.
Twee rode kaarten kan nu eenmaal niet, dan maar een dubbele schorsingquote:Huntelaar had trouwens al eerder rood moeten hebben die wedstrijd..
BliksemSchigt zegt toch niet dat SCH dat niet zegt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat schrijft ie toch..
[..]
Twee rode kaarten kan nu eenmaal niet, dan maar een dubbele schorsing
Dat zegt okee6 toch ook niet? (let op de PI)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
BliksemSchigt zegt toch niet dat SCH dat niet zegt?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht ook dat het topic daar over ging toen ik dit aanklikte. Ik kan me van die elleboog ook weinig herinneren. Dat natrappen, daar riepen wij direct van dat het een kaart had moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder rood dan dit.
Als hij niks verkeerd doet wint hij zijn duels ook vaak niet, dus gaat hij zijn handen gebruiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Chadi het volgende:
Omdat de spits niet in bescherming wordt genomen. Hij is vogelvrij en verdedigers weten het. Het zijn vaak fysieke duels wat hij uitvecht en hij hoeft ook maar iets verkeerds te doen en krijgt hem tegen.
Ik kan mij eigenlijk geen grove overtredingen tegen hem herinneren. Hij ligt wel vaak op de grond omdat hij hoopt een vrije trap mee te krijgen, maar verder?quote:Daartegenover kunnen verdedigers echt alles uit de kast halen om hem te stoppen.
Ja? Tegen Slavia en Dinamo besteedden die scheidsrechters ook niet veel aandacht aan die speler die de hele tijd maar omviel. Als ze wat meer op hem gelet hadden had hij daar ook rood kunnen krijgen. Het had ook niet zoveel uitgemaakt als hij wel vrije trappen had meegekregen telkens als hij een zetje terugkreeg, dan had hij nog meer ballen over zijlijn kunnen kaatsen.quote:Internationaal zie je dat terug want dan krijgt hij wel de ballen mee die hij in Nederland tegen krijgt.
Zou er nog bij moeten komen zeg, hij heeft niks om over te zeuren en hij mag blij zijn dat tegenstanders niet over hem zeuren en scheidsrechters en media zijn zonden systematisch negeren.quote:Heb hem er ook nooit over horen zeuren en dat siert een top speler.
Nee hoor, ik had het verkeerde filmpje geplaatst. Het filmpje waar jij aan refereert is namelijk geen hoogspringen, maar gewoon hoog springen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Heb je filmpje gezien, Robbie. Idd goed te zien. Die gozer had zijn armen allebei hoog, nog veel hoger dan Huntelaar. Nu nog een maand zoeken naar een foto of film waarbij het niet het geval is, zeker?
Dit was hetfilmpje dat Robbie heeft weggehaald. Hij zei erbij dat de man zijn armen langs zijn lichaam had bij het springenDaarmee ontkracht hij zijn hele stelling.
http://www.whoozz.com/Video/Video.aspx?vid=2341
Hehe, even wraak nemen.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een ongelovelijke smerige elleboogstoot, echt niet normaal, en nog wel met zijn bovenarm ook![]()
![]()
Vandaag was het niet moeilijk te zien toch? Hij drukte nog even bewust vol door met de elleboog.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
Pff, tijd dat-ie weer normaal gaat doen. Loopt bijna één op één, heeft-ie niet nodig.
Al twijfel ik of het bewust is, zo moeilijk te zien.
En daarna ook nog eens tekeer gaan tegen Van Egmond. Waarom weet ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vandaag was het niet moeilijk te zien toch? Hij drukte nog even bewust vol door met de elleboog.
Ik moet die van vanavond nog even goed terugkijken, maar ik bedoelde vooral die van afgelopen donderdag. En die paar daarvoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vandaag was het niet moeilijk te zien toch? Hij drukte nog even bewust vol door met de elleboog.
Als vandaag al meeviel....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:45 schreef Jasza het volgende:
Het viel wel mee vandaag hoor, niet overdrijven.
Natrappen vorige week richting Zuiverloon (bij ingooi in de 1e helft) mocht er anders ook best zijn hoor.. Maar denk jij nu echt dat ze daarvan beelden gaan laten zien bij RTL, dan wel dat de KNVB zoiets uit gaat zoeken?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:19 schreef VoreG het volgende:
vorige keer was er niks aan de hand. Die van vandaag heb ik niet gezien, iemand beelden?
Idd....quote:
Als dit al overtredingen zijn kun je bij voorbaat wel bij een luchtduel gaan fluitenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een gejank, zeg. Hij springt, ziet niet waar de verdediger is en raakt hem. Kan gebeuren, toch?
Hij springt en heeft gewoon z'n handen naast z'n lichaam te houden. Simpel toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een gejank, zeg. Hij springt, ziet niet waar de verdediger is en raakt hem. Kan gebeuren, toch?
Je kon duidelijk zien dat hij nog even de elleboog wat naar buiten drukte om zijn tegenstander te raken. Ik zeg niet dat het een volle elleboog is waarvoor hij 4 wedstrijden geschorst moet worden, maar er mag zeker wel voor gefloten worden en een gele kaart gegeven worden. Zeker als je ziet waarvoor anderen op de bon worden geslingerd.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |