Hehe, even wraak nemen.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een ongelovelijke smerige elleboogstoot, echt niet normaal, en nog wel met zijn bovenarm ook![]()
![]()
Vandaag was het niet moeilijk te zien toch? Hij drukte nog even bewust vol door met de elleboog.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
Pff, tijd dat-ie weer normaal gaat doen. Loopt bijna één op één, heeft-ie niet nodig.
Al twijfel ik of het bewust is, zo moeilijk te zien.
En daarna ook nog eens tekeer gaan tegen Van Egmond. Waarom weet ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vandaag was het niet moeilijk te zien toch? Hij drukte nog even bewust vol door met de elleboog.
Ik moet die van vanavond nog even goed terugkijken, maar ik bedoelde vooral die van afgelopen donderdag. En die paar daarvoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vandaag was het niet moeilijk te zien toch? Hij drukte nog even bewust vol door met de elleboog.
Als vandaag al meeviel....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:45 schreef Jasza het volgende:
Het viel wel mee vandaag hoor, niet overdrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |