TS blijkbaar, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:59 schreef JWTOG het volgende:
No, No, I'm Sorry.
The correct answer is, who GIEVES A f*ck.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:59 schreef F1Bas het volgende:
Laat de niet Ajacieden maar lekker hopen, het gebreurt toch niet
Anders verzin je even een goede naam.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
anders neem jij even je medicijnen, en een cyanidepil, als je bezig bent.
Lovre raakte zijn tegenstander niet of nauwelijks, Huntelaar wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Jasza het volgende:
Was niet zo;n overtreding als Lovre, denk dus dat er niks gebeurd.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lovre raakte zijn tegenstander niet of nauwelijks, Huntelaar wel.
Je hebt je armen niet nodig om omhoog te springen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Chadi het volgende:
Moet ie zijn armen langs zijn lichaam plakken of zo.??? wat onzin zeg.. die gast komt zelf op ellebooghoogte..
Nou jij begrijpt er dus helemaal niks van. ..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt je armen niet nodig om omhoog te springen hoor.
Jawel hoor, maar jij gezien je uitgelulde reactie blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Chadi het volgende:
Nou jij begrijpt er dus helemaal niks van. ..
Ruud gaat de pannen van het dak spelen, dus we hebben hem niet nodigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt uitkijken op het WK met die strak geinstrueerde scheidsrechters.
Jij springt altijd als een houten plank omhoog?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar jij gezien je uitgelulde reactie blijkbaar niet.
Ik plant mn ellebogen niet in het gezicht van iemand achter me. Bovendien is het makkelijk aan te leren, zie Alcides.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef sammeh het volgende:
Jij springt altijd als een houten plank omhoog?
Open jij dan eens een normaal topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga slapen, als je niks toe te voegen hebt, opa.
Dat was de bedoeling, maarja zielige Ajaciedjes moeten weer komen huilen hier. Dat ik een calimero ben en dat Huntelaar het allemaal niet expres deedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:34 schreef Beschouw het volgende:
Open jij dan eens een normaal topic.
Sjongejonge. Voetballen kan sowieso voor iedereen verkeerd aflopen. Bedrijfsrisico zullen we het maar noemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja link was het zeker, hij zal hem maar net verkeerd raken... op zijn slaap ofzo.. dan kan het toch vervelend aflopen.
Nou de Hoge raad heeft onlangs besloten dat een sportovertreding bestraft kan worden als zware mishandeling. En daarmee is het "risico van het vak" ingeperkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:47 schreef Beschouw het volgende:
Sjongejonge. Voetballen kan sowieso voor iedereen verkeerd aflopen. Bedrijfsrisico zullen we het maar noemen.
Dat was een hele andere situatie waarbij 2 spelers voor de bal gingen, en de speler die te laat was (Lurling in dit geval) niet meer terug kon. Maargoed het is natuurlijk wel weer des ajacieds om er allerlei dingen bij te halen die er niks mee te maken hebben. Bovendien is het een feit dat Huntelaar regelmatig een smerige overtreding maakt terwijl hij daar (vrijwel) nooit voor geschorst wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gebeuren wel ergere dingen. Kan me nog wel een overtreding van je maatje lurling herinneren een tijdje geleden. Maar ik vind het meer een twijfelgeval want hij is al in de lucht als zuiverloon springt. Om er nu een topic over te openen gaat wel ver trouwens, Misschien in het schandalige,grove overtredingen topic
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bovendien is het een feit dat Huntelaar regelmatig een smerige overtreding maakt terwijl hij daar (vrijwel) nooit voor geschorst wordt.
Hou op joh. Het is geen bewuste elleboog, maar een onhandige beweging.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Robbie heeft wel gelijk. Huntelaar had er gewoon af gemoeten, net als Suarez een aantal weken geleden in de competitiewedstrijd..
Juistemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
InderdaadAltijd alles voor 020, kut KNJB
Dat geloof ik in het geval van Huntelaar niet meer, daarvoor heeft ie me de laatste jaren al te veel "onhandige bewegingen" gemaakt. En onhandig of niet, hij raakt hem met zijn elleboog in het gelaat.. Als iemand de bal in de 16 tegen zijn hand krijgt door een "onhandige beweging" is het ook gewoon een penalty.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hou op joh. Het is geen bewuste elleboog, maar een onhandige beweging.
Robbie, je niveauquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga slapen, als je niks toe te voegen hebt, opa.
Nou ja, dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat geloof ik in het geval van Huntelaar niet meer, daarvoor heeft ie me de laatste jaren al te veel "onhandige bewegingen" gemaakt.
Zijn verkeerde vergelijkingen. Het is geen sprintduel waar je toevallig even je elleboog uitsteekt en daardoor de ander er per ongeluk tegen aan loopt. Die penalty is gewoon ongelukkig. Bij een luchtduel kan het nu eenmaal gebeuren dat je controle mist over je lichaam om zo hoog mogelijk te komen.quote:En onhandig of niet, hij raakt hem met zijn elleboog in het gelaat.. Als iemand de bal in de 16 tegen zijn hand krijgt door een "onhandige beweging" is het ook gewoon een penalty.
Beste post uit dit topicquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef JWTOG het volgende:
Negers hebben een zwarte huidskleur.
quote:Zuiverloon laat neus onderzoeken
Gianni Zuiverloon laat vrijdag onderzoeken of hij een gebroken neus heeft. De verdediger van sc Heerenveen hield een pijnlijk gevoel aan het lichaamsdeel over na een duel met Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar.
Zuiverloon kreeg de elleboog van de aanvaller in het met 1-2 verloren play-offwedstrijd tegen de neus. De verdediger verdenkt Huntelaar niet van opzet laat hij weten tegenover AD SportwereldPro. "Geen idee of de scheids het moment beoordeeld heeft. Toen lag ik met een bloedneus op de grond. Ik neem Huntelaar verder niets kwalijk.
Waarschijnlijk deed KJH met z'n andere arm precies hetzelfde. Net zoals iedere voetballer zo een kopduel aangaat. Er gebeurde echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als de vorige acht er geen waren, dan was dit er zeker geen. Maar da's logischquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
Als het een bewuste elleboog was, dan moet de KNVB Huntelaar maar een aantal wedstrijden schorsen. Hij heeft geen gele kaart gehad, dus het kan. Als er naar is gekeken en hij niet wordt gestraft, dan lijkt het mij geen elleboog.
Nou, dan heeft Huntelaar niks te vrezen. KNVB kan alles doen, doet waarschijnlijk niks. Dan is het klaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als de vorige acht er geen waren, dan was dit er zeker geen. Maar da's logisch
Jullie zien dingen die er niet zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gifjes zouden niet verkeerd zijn idd.. Er was iig het elleboog-gebruik richting Zuiverloon, maar eerder in de eerste helft ook al een keer natrappen bij een ingooi. Ook daarvan helaas nergens iets terug gezien..
Ik zat er vlak bij in het stadionquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hou op joh. Het is geen bewuste elleboog, maar een onhandige beweging.
O nee?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nope.. Maar dat is logischquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:15 schreef Blawh het volgende:
Is Suarez trouwens nog geschorst geweest na zijn slaande beweging in een eerdere wedstrijd tegen Heerenveen?
Heb je wel eens een hoogspringer bezig gezien?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar als ik "sc Heerenveen - Ajax 01-05-2008" aanklik dan krijg ik de samenvatting van de 2-4quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:42 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een gifje, dan weten we waar we het over hebben?
Het gebeurt Huntelaar alleen iets te vaakquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het allemaal weer overtrokken.
Hij zoekt niet bewust de elleboog op in het duel, hij raakt hem toevallig.
Het is in ieder geval zeker geen schorsing waardig in mijn opinie.
Inderdaad dat is volgens mij ook waar het nu bij TS om gaat. Niet omdat het nu gebeurt maar omdat het nu wéér gebeurt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het gebeurt Huntelaar alleen iets te vaak
Omdat de spits niet in bescherming wordt genomen. Hij is vogelvrij en verdedigers weten het. Het zijn vaak fysieke duels wat hij uitvecht en hij hoeft ook maar iets verkeerds te doen en krijgt hem tegen. Daartegenover kunnen verdedigers echt alles uit de kast halen om hem te stoppen. Internationaal zie je dat terug want dan krijgt hij wel de ballen mee die hij in Nederland tegen krijgt. Heb hem er ook nooit over horen zeuren en dat siert een top speler.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het gebeurt Huntelaar alleen iets te vaak
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:53 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een deksels topic weer mensen, die Huntelaar is gewoon een kplasbak.
Dat vond ik eerder rood dan ditquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Kom op BS. Dat zou je ook niet zeggen als het om een Feyenoordspeler ofzo ging.
Huntelaar had trouwens al eerder rood moeten hebben die wedstrijd. Hij maakte een trappende beweging aan de zijlijn tegen een Heerenveenspeler. Staat gewoon rood op. De intentie tot natrappen is rood, hoe dan ook.
Dat schrijft ie toch..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder rood dan dit.
Twee rode kaarten kan nu eenmaal niet, dan maar een dubbele schorsingquote:Huntelaar had trouwens al eerder rood moeten hebben die wedstrijd..
BliksemSchigt zegt toch niet dat SCH dat niet zegt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat schrijft ie toch..
[..]
Twee rode kaarten kan nu eenmaal niet, dan maar een dubbele schorsing
Dat zegt okee6 toch ook niet? (let op de PI)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
BliksemSchigt zegt toch niet dat SCH dat niet zegt?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht ook dat het topic daar over ging toen ik dit aanklikte. Ik kan me van die elleboog ook weinig herinneren. Dat natrappen, daar riepen wij direct van dat het een kaart had moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder rood dan dit.
Als hij niks verkeerd doet wint hij zijn duels ook vaak niet, dus gaat hij zijn handen gebruiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Chadi het volgende:
Omdat de spits niet in bescherming wordt genomen. Hij is vogelvrij en verdedigers weten het. Het zijn vaak fysieke duels wat hij uitvecht en hij hoeft ook maar iets verkeerds te doen en krijgt hem tegen.
Ik kan mij eigenlijk geen grove overtredingen tegen hem herinneren. Hij ligt wel vaak op de grond omdat hij hoopt een vrije trap mee te krijgen, maar verder?quote:Daartegenover kunnen verdedigers echt alles uit de kast halen om hem te stoppen.
Ja? Tegen Slavia en Dinamo besteedden die scheidsrechters ook niet veel aandacht aan die speler die de hele tijd maar omviel. Als ze wat meer op hem gelet hadden had hij daar ook rood kunnen krijgen. Het had ook niet zoveel uitgemaakt als hij wel vrije trappen had meegekregen telkens als hij een zetje terugkreeg, dan had hij nog meer ballen over zijlijn kunnen kaatsen.quote:Internationaal zie je dat terug want dan krijgt hij wel de ballen mee die hij in Nederland tegen krijgt.
Zou er nog bij moeten komen zeg, hij heeft niks om over te zeuren en hij mag blij zijn dat tegenstanders niet over hem zeuren en scheidsrechters en media zijn zonden systematisch negeren.quote:Heb hem er ook nooit over horen zeuren en dat siert een top speler.
Nee hoor, ik had het verkeerde filmpje geplaatst. Het filmpje waar jij aan refereert is namelijk geen hoogspringen, maar gewoon hoog springen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Heb je filmpje gezien, Robbie. Idd goed te zien. Die gozer had zijn armen allebei hoog, nog veel hoger dan Huntelaar. Nu nog een maand zoeken naar een foto of film waarbij het niet het geval is, zeker?
Dit was hetfilmpje dat Robbie heeft weggehaald. Hij zei erbij dat de man zijn armen langs zijn lichaam had bij het springenDaarmee ontkracht hij zijn hele stelling.
http://www.whoozz.com/Video/Video.aspx?vid=2341
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |